Gå til innhold

Er det noen frisører her? Fullstendig mislykket farge hos frisør

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger litt hjelp for å vite hva jeg gjør nå. Var hos frisøren på torsdag, og fikk faret håret i baylage-stil.. Jeg er opprinnelig blond, og hadde med et par bilder til frisøren med en fin gyllen blondfarge, og en litt strawberryblond. Resultatet er derimot at jeg nå er brunette. Og stripene ser nærmest grå ut.... . Skikkelig mørk, og rødlig i toppen. Frisøren var SÅ fornøyd med resultatet selv, men mente vi kanskje skulle ta noen flere lyse striper. Jeg er litt i beit for hva jeg skal gjøre videre, for jeg kan ikke leve med denne fargen. Jeg er veldig lys av natur, og denne looken krever "et tonn" av maskara og annen sminke for at jeg ikke skal se sykelig ut. Han hevdet det var en nummer 7 i bunnen, men det minner ikke om noen form for nummer 7 jeg har hatt tidligere i fargen... . Joico lumishine. Går jeg til en annen frisør, og hva kan de eventuelt gjøre?
Frisøren jeg var hos er så fullbooket fremover, at stripene jeg er booket inn for til uken er en kjapp jobb, hvor han sa han ikke bille rekke å tørke håret mitt engang. Hjelp, jeg trenger kvalifisert råd.

Anonymkode: b64f3...d67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg biter meg merke i at du skriver "han hevdet", altså er det snakk om en han. Jeg har svært få fordommer her i livet, men mannlige frisører må du ikke stole på. De gangene jeg har gått til en mann har det gått til helvete - hver gang!! Neppe tilfeldig. Gå til en kvinnelig frisør å få rettet det opp. 

Det du kan gjøre er å avfarge det selv med B4 som man får kjøpt på Cubus. Etter du har avfarget kan du tilsette en toner i en blond farge. Hvis du skal til frisør er det samme prosedyre der; få ut fargen, da vil du bli lysere - men fargen vil være litt skitten. Legg derfor en blondfarge over. Ville styrt unna striper før du fikk rettet opp 7érn i bunnen. 

Anonymkode: a3d61...3a7

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg biter meg merke i at du skriver "han hevdet", altså er det snakk om en han. Jeg har svært få fordommer her i livet, men mannlige frisører må du ikke stole på. De gangene jeg har gått til en mann har det gått til helvete - hver gang!! Neppe tilfeldig. Gå til en kvinnelig frisør å få rettet det opp. 

Det du kan gjøre er å avfarge det selv med B4 som man får kjøpt på Cubus. Etter du har avfarget kan du tilsette en toner i en blond farge. Hvis du skal til frisør er det samme prosedyre der; få ut fargen, da vil du bli lysere - men fargen vil være litt skitten. Legg derfor en blondfarge over. Ville styrt unna striper før du fikk rettet opp 7érn i bunnen. 

Jeg har faktisk vært veldig fornøyd med mannlig frisør, men det var åpenbart tidligere ;) Men dette betyr at frisøren kan gjøre noe. Tørr ikke gjøre noe selv, da jeg er livredd for orange eller grønt hår, og det er (var?) sunt tross farging. Men må åpenbart finne en ny salong... . Takk for tips!

Anonymkode: b64f3...d67

Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den beste frisøren jeg har gått til er en mann. Tror nok det er tilfeldig, altså. Har vært hos dårlige kvinnelige og mannlige frisører. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...