AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Del Skrevet 17. april 2016 Hei! Jeg lurer på om noen av dere har tips til apper hvor man kan prate sammen og bli kjent med andre? Enten gjennom bilder eller chat eller likes av noe slag. Noe á la det som var Omegle før, hvor du bare blir koblet med en tilfeldig. Husker også en app hvor du kunne ta bilder og "vise fram" hjemplassen din i løpet av en dag og vedkommende tok bilder av sin hjemplass, før du ble koblet med en ny person neste dag. Da hadde du 24 timer på å bli kjent og samtalen holdt seg igang av seg selv da du fikk oppgaver "Show your view right now!" etc. Jeg er ikke interessert i Tinder da jeg ikke vil ha det store fokuset på forhold/dating/sex, men heller det å finne noen du kanskje har felles interesser med eller bare kan bli kjent med for å prate. Det kan gjerne være internasjonalt Har du noen tips? Anonymkode: 0f830...70f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #2 Del Skrevet 17. april 2016 Det er en app for venninner, Hey! Vina, som er lansert i USA i år. Planen er visst at den skal komme til Europa, men vet ikke helt når. Anonymkode: 00cfa...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #3 Del Skrevet 17. april 2016 Følger har lest om den hey vvina, en slags venninde tinder, og håper det lanseres i Norge snart eller at det fins lignende apper her fra før ellers er dere alltid velkomne i facebook ggruppen "venninder <3 " Anonymkode: 09697...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ralu Skrevet 2. oktober 2016 #4 Del Skrevet 2. oktober 2016 Vil informere om at denne appen endelig har kommet til Norge Spre gjerne ordet videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå