Gå til innhold

Åpent forhold: ny partner bedre :O

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har vært forbredt på at denne dagen kunne komme, men fint med litt input likevel.

Kjæresten min og jeg har et åpent fohold. Det har funket kjempebra for oss, og det har vært en naturlig prosess og gjensidig ønsket.  Vi har alltid snakket om at vanskelige situasjoner kan oppstå og at vi bare må ha åpenhet og ta det som det kommer.

Nå har jeg da altså opplevd min første litt kinkige situasjon. Jeg hadde sex med en som var SYKT, og da mener jeg SYYYYKT god i senga. Vi har ikke noe særlig connection utenom, og det er på ingen måte snakk om noe forelskelse eller følelser involvert. jeg er ikke bekymra for følelser og forelskelse, men jeg er litt bekymra for at jeg skal savne sexen med han, når jeg har sex med kjæresten. Jeg har alltid vært fornøyd tidligere, så er jo kjempeteit å begynne å surmule nå xD

Jeg har forøvrig fortsatt like mye lyst på kjæresten, og har ingen problemer med å komme med han, men lengter liksom litt etter "kompetansen" til han andre, hehe.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Trengte bare å blåse ut litt, hehe=)

Hadde vært gøy å høre hvordan dere andre med åpne forhold opplever slike ting? =)

Anonymkode: 6a1bb...47b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: e5311...ac4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å prøve ut noe nytt med kjæresten? eller "lære" han nye triks? Dere kan jo melde dere på tantrisksex kurs eller noe.. 

Anonymkode: bbaed...61a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Beskriv hva som var så sykt bra. Kanskje vi lærer noe.

Anonymkode: a3e4e...809

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hehe herlig for deg da! :) Bare vær obs på at du ikke plutselig slutter å ha sex med kjæresten selvom det frfrister å bruke energien på sex med han andre, for da vil kjæresten din lukte lunta, bli sjalu og nekte åpent forhold lenger.  

Anonymkode: 26de3...834

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk å teste deg for kjønnssykdommer inni mellom da. :) 

Anonymkode: 60474...cf6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det jeg også, men det var ikke fordi partneren min var dårligere (eller at vi hadde dårligere kjemi) men det er klart at spenningen gjorde at det var bedre med elskeren. Jeg og partneren hadde herlig sex i begynnelsen, og den er fortsatt god, men det er ikke så ofte man ser "fyrverkeri" mer da ;) Jeg tenkte litt på det i begynnelsen, etter at jeg hadde vært med elskeren, men nå har han flytta og jeg ser tilbake på det som gode minner. Og det har ikke ødelagt noe mellom meg og partneren, vi klarer fint å snakke og skøye om det ;)

Anonymkode: 4b023...6ce

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ha sex med kjæresten når man har åpent forhold? Trodde hele greien handlet om å kunne skille sex og følelser og at de ikke er avhengig av hverandre, og derfor ville ligge med alle andre og spoone med kjæresten

Anonymkode: a85e6...fd8

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke best med kortere sideflørter i åpent forhold? Hva var det som var bra med han? Kan kjæresten din prøve å gjøre det samme eller var det spenningen eller størrelsen på utstyret til elskeren?

Anonymkode: d3300...bb1

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har vært forbredt på at denne dagen kunne komme, men fint med litt input likevel.

Kjæresten min og jeg har et åpent fohold. Det har funket kjempebra for oss, og det har vært en naturlig prosess og gjensidig ønsket.  Vi har alltid snakket om at vanskelige situasjoner kan oppstå og at vi bare må ha åpenhet og ta det som det kommer.

Nå har jeg da altså opplevd min første litt kinkige situasjon. Jeg hadde sex med en som var SYKT, og da mener jeg SYYYYKT god i senga. Vi har ikke noe særlig connection utenom, og det er på ingen måte snakk om noe forelskelse eller følelser involvert. jeg er ikke bekymra for følelser og forelskelse, men jeg er litt bekymra for at jeg skal savne sexen med han, når jeg har sex med kjæresten. Jeg har alltid vært fornøyd tidligere, så er jo kjempeteit å begynne å surmule nå xD

Jeg har forøvrig fortsatt like mye lyst på kjæresten, og har ingen problemer med å komme med han, men lengter liksom litt etter "kompetansen" til han andre, hehe.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Trengte bare å blåse ut litt, hehe=)

Hadde vært gøy å høre hvordan dere andre med åpne forhold opplever slike ting? =)

Anonymkode: 6a1bb...47b

Har dere et åpent forhold er det alltid en mulighet for å treffe noen som er enda bedre i sengen enn din egen partner. Du skriver jo selv at du ikke er forelsket og at du ikke er bekymret for at du har fått følelser for denne elskeren, det betyr vel at du bare får det du allerede burde vært forberedt på: variasjon i elskere med mulighet for at du både støter på bedre elskere enn din mann og på noen som er dårligere. Har dere et gjensidig åpent forhold kan mannen din også oppleve heftigere sex med en annen kvinne enn med deg, du har heller ingen garanti for at du er den som gir ham mest.

Dette er noe jeg som cuckold er innforstått med og som jeg har funnet ut at jeg kan leve godt med. Klart det føles litt ydmykende i den grad en annen mann gir din egen kvinne opplevelser du ikke har kunnet gi henne, men sannheten er jo at man ikke trenger å være dårlig i sengen for å kunne overgås. Å være den beste elskeren er ikke en forutsetning for å være den hun foretrekker som livspartner. Det er vel få som oppriktig mener at partneren objektivt sett er vakrere/kjekkere enn alle andre i hele verden, likevel er det ikke noe i veien for at man foretrekker denne ene personen som partner fremfor alle andre, selv fremfor de som måtte være enda vakrere/kjekkere. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...