Gå til innhold

Har fått bhgplass, vil bytte.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk barnehageplass fra august, men er ikke så fornøyd med barnehagen vi fikk tildelt. har derimot godtatt plassen for å ikke stå uten plass i det  hele tatt. Men nå har jeg funnet ut at det er en annen barnehage i nærheten som har ledige plasser fra august, og vil veldig gjerne ha jenta mi der istedet. Noen som vet hvordan jeg skal gå fram? 

Anonymkode: dd6f1...9cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du må gå inn på kommunen sine sider å søke, også ringer du den andre barnehagen å sier du har søkt der og om du får plass.

får du plass må du si opp den andre plassen

Anonymkode: 5e6e5...5f7

AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk! Skal se på nettsidene deres etterpå:) Kan jeg risikere at barnet må gå i den første tildelte barnehagen i oppsigelsestiden som er 2 mnd? 

ts

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, takk! Skal se på nettsidene deres etterpå:) Kan jeg risikere at barnet må gå i den første tildelte barnehagen i oppsigelsestiden som er 2 mnd? 

ts

Nei det er jo 4 mnd til august

Anonymkode: 5e6e5...5f7

AnonymBruker
Skrevet

Er begge kommunale? Vi fikk først barnehageplass i en barnehage et stykke unna. Vi takket ja til plassen, og søkte deretter med en gang om å bytte barnehage. Vi fikk beskjed om at vi fikk plass i den ønskede barnehagen i løpet av sommerferien, og begynte i august. 

Anonymkode: 065e4...281

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...