Gå til innhold

Eldre damer uten fittehår.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurte litt her...er det uvanlig at kvinner som har passert 45 år glattbarberer fitta si? Noen KG-kvinner over 45 som er glattbarberte.

Anonymkode: 7e276...2f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som mann foretrekker jeg at det er hår. Det er slik en voksen dame ser ut. 

Det trenger ikke være en hengende hage, kjønnshår mellom tennene er ikke noe særlig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lurer du på det?  Du høres ikke ut som en som får noe å gjøre med damer i den alderen uansett. Bare guttunger som klarer å lire av seg ordet "fittehår".

Anonymkode: a4de4...7e6

• Liker 20
Gjest chisandra
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurte litt her...er det uvanlig at kvinner som har passert 45 år glattbarberer fitta si? Noen KG-kvinner over 45 som er glattbarberte.

Stakkars lille du. :troest:

AnonymBruker
Skrevet

Eldre kvinner (og menn!) mister naturlig håret både på hodet og i underlivet. Men hvem er eldre når de har passerte 45?? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 40d76...e65

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvem er eldre når de har passerte 45?? 

Da er du helt nøyaktig middelaldrende. Men eldre enn trådstarter, så han har sine ord i behold.

Anonymkode: 0fe97...8d3

AnonymBruker
Skrevet

Det heter kjønnshår. 

Anonymkode: e0db2...ffd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye rart man lurer på når man er i puberteten....

Anonymkode: f956f...231

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For det første; 45+ er ikke gamle  og uansett alder er en trimmet busk sexy i forhold til ribbet kalkun.

Anonymkode: 6adfb...eb3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

For det første; 45+ er ikke gamle  og uansett alder er en trimmet busk sexy i forhold til ribbet kalkun.

Anonymkode: 6adfb...eb3

Enig :) 

Anonymkode: a4de4...7e6

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det heter kjønnshår. 

Det er også et ord som kan brukes, ja. Men fittehår er mer spesifikt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke passert 45 enda, men nærmer meg. For det første er jeg verken eldre eller middelaldrende, og for det andre så er jeg glattbarbert, noe jeg foretrekker og som min partner synes er helt perfekt, for da slipper han hår mellom tenna. 

Jeg foretrekker også hårløse baller og stake. Mye bedre å slikke/ suge på

Anonymkode: fdbe4...7e5

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 40 og foretrekker det noenlunde glatt. Kan fint la det gå en uke eller to, men sjelden mer. Muligens om jeg hadde hatt tett og fin hårvekst så kunne det vært en pen liten busk, men det har jeg ikke, så da ser det bedre ut uten noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er også et ord som kan brukes, ja. Men fittehår er mer spesifikt. 

Eh.. Nei. Det heter kjønnshår pga at det kun finnes ett sted på kroppen.

Anonymkode: 9abed...c1c

• Liker 8
Skrevet

Etter 20 år begynner kroppen å forfalle..

AnonymBruker
Skrevet

Eh.. Nei. Det heter kjønnshår pga at det kun finnes ett sted på kroppen.

Kjønnshår finner du hos både kvinner og menn, fittehår har jeg bare sett på kvinner. Så sistnevnte betegnelse er mer spesifikk.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjønnshår finner du hos både kvinner og menn, fittehår har jeg bare sett på kvinner. Så sistnevnte betegnelse er mer spesifikk.

Nei. Du skriver om eldre damer, og da er det ordet fullstendig bortkastet. Ingen som tror du snakker om mannlig kjønnshår når du nevner damer. Holdningen din er dessuten helt forkastelig.

Anonymkode: 9abed...c1c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke passert 45 enda, men nærmer meg. For det første er jeg verken eldre eller middelaldrende

En 45-åring er helt klart middelaldrene. Regner vi gammel som 60+ og ung som 15+, blir midt punktet 37,5, avrundet til 40. Altså ung 15-39, middelaldrende 40-59, gammel 60+.

Gjest Coolaid
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er man en "eldre kvinne" dersom man er 45? ( Med "eldre kvinne" tenker jeg på type pensjonist/bestemor opplegg)

Tipper kvinner på 45 er såpass trygg på kroppen og seksualiteten sin at det gjør akkurat det de selv er komfortabel med, uansett glatt eller ikke... så det er vel litt av hvert ?

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

God bedring! Dusteinnlegg!

Anonymkode: 4b751...47b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...