nexus321 Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Jeg ser utenlandsk ut men jeg ble født og oppdratt i Norge. Det er helt umulig å vite om etnisiteten min har noe å si når det gjelder dating her i Norge, men det har jeg alltid følt. Siden jeg ser ikke etnisk sett norsk ut, kanskje kvinner kvalifiserer meg som 'undateable' eller noe? Vennene mine pleier alltid å si "ta det med ro" at ting kommer til å skje, men jeg er en 26 åring som har aldri hatt kjæreste. Det er ikke særlig normalt hvis du spør meg. Det er lett for meg å bli kjent med folk, folk pleier alltid å si at jeg er kjempe snill. Det er veldig lett for meg å få nye venner men når det gjelder dating er saken noe helt annet. Jeg har prøvd sukker,tinder og møteplassen med null resultater. Jeg har byttet profilbilder men det har ikke hjulpet. Jeg har til og med gått ut på byen uten noe hell. De få gangene jeg har truffet damer fra USA har jeg hatt ingen problemer med å prate med dem. De virker veldig sosiale og hyggelige. Samtalene bare flyter i motsetning til når jeg prater norske damer. Jeg har inntrykket at norske kvinner vil ikke gi noen som ser utenlandsk ut en sjans. Selvfølgelig fins det unntak til dette men generelt sett virker norske damer stille og tilbake trukne. Jeg har hatt noen flotte venninner som sier at jeg er bare uheldig, at det kommer til å skje når jeg minst forventer det. Men jeg er 26 år og ingenting har skjedd, dette er en krise. Jeg er livredd for at ingenting kommer til å skje, men det betyr ikke at jeg kommer til å date hvem som helst. Det må være noen jeg faktisk liker/elsker. Mennesker er sosiale vesener, vi trenger noen å elske. Jeg har lyst å studere i USA pga jeg tenker alltid at jeg kommer til å passe inn bedre der. Det er lett å komme i kontakt med folk der, fint vær og folk er alltid ute. Jeg fikk veldig mye hatt sist gang jeg skrev innlegg her, men jeg bryr ikke meg. Hva synes dere at jeg bør gjøre? 2
StineN Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Har du aldri pult? Hvilken etnisitet ligner du på? Om du ser pakistansk ut så kan jeg fortelle deg at det stemmer nok at norske kvinner skygger banen for slike menn. De fleste vil nok ikke innrømme det. Men det er slik det er. Flytte til USA bare for å få seg kjæreste virker ekstremt.
nexus321 Skrevet 17. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2016 8 minutter siden, StineN skrev: Har du aldri pult? Hvilken etnisitet ligner du på? Om du ser pakistansk ut så kan jeg fortelle deg at det stemmer nok at norske kvinner skygger banen for slike menn. De fleste vil nok ikke innrømme det. Men det er slik det er. Flytte til USA bare for å få seg kjæreste virker ekstremt. Faktisk ligner pakistansk ut, det du skrev forklarer mye men det er ganske rasistisk å dømme noen på utseendet uten man blir kjent med dem. Sært at slike holdninger eksisterer fremdeles i 2016. Ja det virker ekstremt men ingen vits å bo her og være evig singel resten av livet?
StineN Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Et øyeblikk siden, nexus321 skrev: Faktisk ligner pakistansk ut, det du skrev forklarer mye men det er ganske rasistisk å dømme noen på utseendet uten man blir kjent med dem. Sært at slike holdninger eksisterer fremdeles i 2016. Ja det virker ekstremt men ingen vits å bo her og være evig singel resten av livet? Rasistisk eller ikke. Det er som det er. Sært er det, men ikke overraskende. Pakistanere har dårlig rykte på seg som partnere i et kjæresteforhold og det går utover alle som ligner på de. Du kan jo aktivt gå etter jenter som ser etnisk like ut som deg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Skjønner ikke hva du klager over. Jeg er selv en mann som ser pakistansk ut, og jeg har hatt noen beilere etter meg. Liten (1.70), tynn og ikke særlig flink til å kle meg. Men det jeg derimot klarer er å få jenta til å føle noe når hun snakker med meg. Nå som jeg ser tilbake på det, så har jeg gått glipp av mange muligheter til å bli sammen med mange flotte damer, fordi jeg ikke så signalene deres da. Aller viktigst er at jeg får de til å le, og da er mye gjort har jeg erfart. Før pleide jeg tro at norske damer var rasistiske. Så tok jeg meg i å syntes mørke (svarte) damer ikke var noe særlige. Da gikk det opp for meg at norske damer syns vel heller ikke at vi er noe særlige heller. Det betyr ikke at jeg ikke har møtt utrolig sjarmerende og flotte mørke damer. Men prøv USA. Om du føler at det ville hjulpet. Anonymkode: 15f86...990 5
Tekopper Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 (endret) Minner meg om en date jeg var på med en fyr adoptert fra Pakistan... kjekk fyr, men en av grunnene til at det ikke funka var at han var svært rasistisk (mot alle som ikke var etnisk norsk) og hadde rare komplekser over sitt eget utseende. Endret 17. april 2016 av Tekopper Skriveleif 2
nexus321 Skrevet 17. april 2016 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2016 1 minutt siden, StineN skrev: Rasistisk eller ikke. Det er som det er. Sært er det, men ikke overraskende. Pakistanere har dårlig rykte på seg som partnere i et kjæresteforhold og det går utover alle som ligner på de. Du kan jo aktivt gå etter jenter som ser etnisk like ut som deg. Problemet er at der jeg bor er det ingen slike jenter.
nexus321 Skrevet 17. april 2016 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hva du klager over. Jeg er selv en mann som ser pakistansk ut, og jeg har hatt noen beilere etter meg. Liten (1.70), tynn og ikke særlig flink til å kle meg. Men det jeg derimot klarer er å få jenta til å føle noe når hun snakker med meg. Nå som jeg ser tilbake på det, så har jeg gått glipp av mange muligheter til å bli sammen med mange flotte damer, fordi jeg ikke så signalene deres da. Aller viktigst er at jeg får de til å le, og da er mye gjort har jeg erfart. Før pleide jeg tro at norske damer var rasistiske. Så tok jeg meg i å syntes mørke (svarte) damer ikke var noe særlige. Da gikk det opp for meg at norske damer syns vel heller ikke at vi er noe særlige heller. Det betyr ikke at jeg ikke har møtt utrolig sjarmerende og flotte mørke damer. Men prøv USA. Om du føler at det ville hjulpet. Anonymkode: 15f86...990 Skulle ønske jeg hadde draget på damer. Ganske usikker på hvorfor det skjer aldri noe. Hva er det du sier eller gjør for å få dem interesserte?
StineN Skrevet 17. april 2016 #9 Skrevet 17. april 2016 Et øyeblikk siden, nexus321 skrev: Problemet er at der jeg bor er det ingen slike jenter. Enklere å lete andre steder i Norge enn å dra til USA. Høres sikkert litt dust ut, men du kan prøve å se mindre pakistansk ut på datingsider. Bruk photoshop om det hjelper. Norske kvinner trenger bare å få snakket med deg for å se at du ikke har de pakistanske holdningene til kvinner. 1
SunnivaOslo Skrevet 17. april 2016 #10 Skrevet 17. april 2016 Det er nok fordi man tenker at du er muslim,og selvom du er liberal så er det ofte et faktum at dette forandrer seg etter man får barn...da er det plutselig koranskole for ung, ingen svin til mat og press på at du skal få på deg en hijab...kunne vært sammen med en pakistanskeR jeg,men tenker at enten blir jeg den "norske hora"han skal pule på før han gifter seg eller at vi gifter oss og alle reglene plutselig dukker opp.... 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #11 Skrevet 17. april 2016 4 minutter siden, nexus321 skrev: Skulle ønske jeg hadde draget på damer. Ganske usikker på hvorfor det skjer aldri noe. Hva er det du sier eller gjør for å få dem interesserte? Det er ikke hva jeg sier, men måten jeg sier det på. Dessuten er jeg kreativ med humor, og jeg er oppriktig interessert i å lære å kjenne dama. Har bare ett råd til deg, og det er å snakke med mange damer, og lær deg å tøyse med de. Ikke på deres bekostning, men ha det moro. Jeg bullshitter mye og har det fett, og har innsett at damer driter i hva du snakker om. Så lenge det ikke er helt far-fetched. Du må jo se det an litt da, du kan ikke alltid være useriøst heller. Kort fortalt; se på situasjonen du befinner deg i og bruk hodet. Du kommer til å brenne deg, men av erfaring så ser mange mellom fingrene på det. Cant win em all. Aller mest har jeg lært at det er lettere å være seg selv, og ha det fett, enn når man må hele tiden være redd for å gjøre feil. Ha normal folkeskikk og høflighet, og kos deg. Anonymkode: 15f86...990 1
nexus321 Skrevet 17. april 2016 Forfatter #12 Skrevet 17. april 2016 6 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Det er nok fordi man tenker at du er muslim,og selvom du er liberal så er det ofte et faktum at dette forandrer seg etter man får barn...da er det plutselig koranskole for ung, ingen svin til mat og press på at du skal få på deg en hijab...kunne vært sammen med en pakistanskeR jeg,men tenker at enten blir jeg den "norske hora"han skal pule på før han gifter seg eller at vi gifter oss og alle reglene plutselig dukker opp.... Tror det er litt for mange generalisering der. For det første det er mange som er muslim som hadde ikke hatt noe i mot å gifte seg med noen som er norsk eller har en annen tro. Jeg kjenner veldig mange muslimer som drikker for eksempel. Alle er forskjellige. Det andre er at det fins mange muslimske damer som ikke går med hijab, i pakistan ca 85% av kvinner går uten hijab.
SunnivaOslo Skrevet 17. april 2016 #13 Skrevet 17. april 2016 6 minutter siden, nexus321 skrev: Tror det er litt for mange generalisering der. For det første det er mange som er muslim som hadde ikke hatt noe i mot å gifte seg med noen som er norsk eller har en annen tro. Jeg kjenner veldig mange muslimer som drikker for eksempel. Alle er forskjellige. Det andre er at det fins mange muslimske damer som ikke går med hijab, i pakistan ca 85% av kvinner går uten hijab. Ja dette vet jeg,er tross alt vokst opp og bor på Oslo's østkant,men jeg vet også at de fleste norske kvinner som blir sammen med muslimske menn konverterer til islam og begynner med hijab☺ omgangskretsen min består av en god del muslimer☺ poenget er at FLESTEPARTEN blir sånn som jeg nevnte i forrige innlegg,veldig få som forblir "liberale"når de skal gifte seg. Pule rundt og drikke gjør de gjerne før kone og barn.. 3
StineN Skrevet 17. april 2016 #14 Skrevet 17. april 2016 16 minutter siden, nexus321 skrev: Tror det er litt for mange generalisering der. For det første det er mange som er muslim som hadde ikke hatt noe i mot å gifte seg med noen som er norsk eller har en annen tro. Jeg kjenner veldig mange muslimer som drikker for eksempel. Alle er forskjellige. Det andre er at det fins mange muslimske damer som ikke går med hijab, i pakistan ca 85% av kvinner går uten hijab. Du har rett i det du sier. Men denne generaliseringen er grunnen til at norske kvinner skygger banen for pakistanske menn, eller de som ligner på dem. Om det er sant eller ikke har ikke noe å si. 1
nexus321 Skrevet 17. april 2016 Forfatter #15 Skrevet 17. april 2016 1 minutt siden, SunnivaOslo skrev: Ja dette vet jeg,er tross alt vokst opp og bor på Oslo's østkant,men jeg vet også at de fleste norske kvinner som blir sammen med muslimske menn konverterer til islam og begynner med hijab☺ omgangskretsen min består av en god del muslimer☺ poenget er at FLESTEPARTEN blir sånn som jeg nevnte i forrige innlegg,veldig få som forblir "liberale"når de skal gifte seg. Pule rundt og drikke gjør de gjerne før kone og barn.. Tror du generaliserer for mye. Jeg kjenner garantert flere muslimer enn deg og kan lett si at det er ikke sant. Det du sier kan være rett i noen tilfeller men det er ikke sant for det meste. Faren til kompisen min for eksempel er gift med en norsk kvinne og barna hans er kristen. Får inntrykket at du synes det er noe galt med å være muslim? Det er ikke noe galt med det. Hvorfor trenger folk å hakke ned på noen pga troen dies? " Pule rundt og drikke gjør de gjerne før kone og barn " der generaliserer du igjen. Det skjer sikkert med noen, men sånt gjør nordmenn og. Det er ikke som nordmenn er perfekte engler som gjør aldri galt. 2
SunnivaOslo Skrevet 17. april 2016 #16 Skrevet 17. april 2016 3 minutter siden, nexus321 skrev: Tror du generaliserer for mye. Jeg kjenner garantert flere muslimer enn deg og kan lett si at det er ikke sant. Det du sier kan være rett i noen tilfeller men det er ikke sant for det meste. Faren til kompisen min for eksempel er gift med en norsk kvinne og barna hans er kristen. Får inntrykket at du synes det er noe galt med å være muslim? Det er ikke noe galt med det. Hvorfor trenger folk å hakke ned på noen pga troen dies? " Pule rundt og drikke gjør de gjerne før kone og barn " der generaliserer du igjen. Det skjer sikkert med noen, men sånt gjør nordmenn og. Det er ikke som nordmenn er perfekte engler som gjør aldri galt. Ok..jeg prøvde faktisk å være hyggelig og gi deg noen pekepinn til årsaken,men du vil ikke høre.☺ jeg har ingenting imot muslimer,hakker ikke på noen,sier bare at mange liberale plutselig blir konservative. du får ha lykke til i USA og ikke vær så aggresiv og øm på tærne så kanskje får du deg dame☺ 5
nexus321 Skrevet 17. april 2016 Forfatter #17 Skrevet 17. april 2016 2 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Ok..jeg prøvde faktisk å være hyggelig og gi deg noen pekepinn til årsaken,men du vil ikke høre.☺ jeg har ingenting imot muslimer,hakker ikke på noen,sier bare at mange liberale plutselig blir konservative. du får ha lykke til i USA og ikke vær så aggresiv og øm på tærne så kanskje får du deg dame☺ Det er ganske barnslig å være frekk med noen bare pga de har ulike meninger enn deg Sunniva. I'll be fine don't worry about me but you on the other hand will never mature as a human being.
SunnivaOslo Skrevet 17. april 2016 #18 Skrevet 17. april 2016 Et øyeblikk siden, nexus321 skrev: Det er ganske barnslig å være frekk med noen bare pga de har ulike meninger enn deg Sunniva. I'll be fine don't worry about me but you on the other hand will never mature as a human being. Yeah Ok. . 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #19 Skrevet 17. april 2016 Hvorfor dere være så slemme? Make love, not war! Anonymkode: 9e32c...cf5
Outlander Skrevet 17. april 2016 #20 Skrevet 17. april 2016 Bruk giftering. Garantert til å tiltrekke damer lol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå