Pusebaby Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 Rosebud som visstnok er produktet ingen av "de store stjernene" kan klare seg uten er noe skikkelig møl :evil: Jovisst den er blank og fin på leppene en stund men så blir de sprukne og tørre, jeg tålte den ikke... Det er rosa vaselin bare... :-x
Gjest Genevieve Skrevet 25. oktober 2004 #2 Skrevet 25. oktober 2004 Ikke tro på alt du leser Sarah Jessica parker reklamerer for Lux dusjsåpe, men det er vel ingen som tror at hun bruker noe sånt billig-søl. Milla Jovovich, Beyonce Knowles m fl. reklamerer for L'Oreal shampoo, tror du at disse kvinnene bruker billig-shampoo?
lizzy x Skrevet 25. oktober 2004 #3 Skrevet 25. oktober 2004 leste en plass at sarah jessica parker faktisk brukte heste shampo så så kresen kan hun jo da ikke være,hun mente at den gjorde underverker for hennes vanskelige hår og hvordan i alle dager kom hun på å bruke heste shampo da?
guerlain Skrevet 25. oktober 2004 #4 Skrevet 25. oktober 2004 Har prøvd den,syns den var fantastisk.. Min munn har aldri vært mykere,i tilegg så er det utrolig fint med den svake natyrlige rosa tonen min munn får...så det så.
Miss-X Skrevet 26. oktober 2004 #5 Skrevet 26. oktober 2004 leste en plass at sarah jessica parker faktisk brukte heste shampo så så kresen kan hun jo da ikke være' date='hun mente at den gjorde underverker for hennes vanskelige hår og hvordan i alle dager kom hun på å bruke heste shampo da? [/quote'] Shampoer beregnet til dyr er ofte veldig milde.
Gjest minette-ikke innlogget Skrevet 26. oktober 2004 #7 Skrevet 26. oktober 2004 Når det gjelder hesteshampoo er det noe veldig mange i USA bruker nå faktisk :-) har en venninne her i Norge som fikk tak i det når hun var over there og kunne fortelle at det var blitt veldig stort der. Den skal visst gi utrolig fint hår
Gjest Ethereal Skrevet 26. oktober 2004 #8 Skrevet 26. oktober 2004 Den hesteshampoen heter btw Tail&Mane, og er et kultprodukt i samme klasse som Rosebud, ifølge MUA. Opphypet til tusen, men funker ikke så veldig bra...
Gjest Revenka Skrevet 26. oktober 2004 #10 Skrevet 26. oktober 2004 Hvor får man kjøpt Rosebud? På www.rosebud.no Jeg bestilte min lipbalm der, betalte over nett og fikk den i posten etter 4 dager. Veldig fornøyd!
Søtpotita Skrevet 26. oktober 2004 #11 Skrevet 26. oktober 2004 Sendte ein bestilling, eg...fekk så lyst å prøva den
ivanka Skrevet 28. oktober 2004 #13 Skrevet 28. oktober 2004 ...men ikke følg tipset på baksiden om å bruke den på 'blemishes'...
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2004 #14 Skrevet 28. oktober 2004 ...men ikke følg tipset på baksiden om å bruke den på 'blemishes'... Hva med tipset som står på hjemmesiden. Bruk den på øyelokk for at øyeskyggen skal sitte bedre, hoho...
Gjest Ethereal Skrevet 28. oktober 2004 #16 Skrevet 28. oktober 2004 Det ER vaselin tilsatt diverse andre ingredienser, under ingredienser står det "in a special petrolatum base"
ivanka Skrevet 28. oktober 2004 #17 Skrevet 28. oktober 2004 jupp. men lukter bedre. hvem hadde brukt vaselin på kviser?
Gjest Ethereal Skrevet 28. oktober 2004 #18 Skrevet 28. oktober 2004 jupp. men lukter bedre. hvem hadde brukt vaselin på kviser? Kanskje Ole Fyrand
ivanka Skrevet 28. oktober 2004 #19 Skrevet 28. oktober 2004 HAN kommer med mye rare hudpleieråd han! "alle oljer har samme egenskaper og effekt på huden" sitat fritt etter hukommelsen...
Pusebaby Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #20 Skrevet 28. oktober 2004 :o Men hvorfor vil dere kjøpe rosa vaselin til 90 kroner egentlig? Den er jo kjempedårlig, og de som mener man får så fin glans javel det er den samme glansen som man får fra vaselin, og vaselin tørker faktisk ut leppene...fysj jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå