Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte politiet for en times tid siden pga festbråk hos naboene. Fikk selvfølgelig beskjed om at de skulle se på det om du ble tid, men det var en travel natt så det spørs når det ble. Men nå har naboene endelig avsluttet festen og gått ut da, bør jeg ringe opp igjen til politiet og si at problemet er over?  Har bare lyst å sove nå, og vet ikke om politiet kommet til å kontakte meg når de er her heller. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ville ringt tilbake så de slipper å bruke verdifull tid på en bomtur. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ja du bør ringe politiet så de ikke kommer bomtur og nedprioriterer noe annet som kunne trengt hjelp 

Anonymkode: 420d5...40e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det flere ganger, senest for 10 min siden. Her hjelper det ikke å snakke med naboen. Har ikke vært så heldig at naboen har gitt seg før enten langt ut på dagen eller politiet kommer. Men hadde det skjedd ville jeg helt klart ringt tilbake til polisen og sagt at det hadde roet seg.

Anonymkode: ad22a...69b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det sier vel mye om deg at jeg oppførte meg så dumt?

Anonymkode: 8d3ba...991

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort det flere ganger, senest for 10 min siden. Her hjelper det ikke å snakke med naboen. Har ikke vært så heldig at naboen har gitt seg før enten langt ut på dagen eller politiet kommer. Men hadde det skjedd ville jeg helt klart ringt tilbake til polisen og sagt at det hadde roet seg.

Anonymkode: ad22a...69b

Huff! Det må være fælt å ha det slik. 

Jeg ville også ringt politiet og sagt at saken er løst. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ringt politiet flere ganger for dumme, tåpelige drittsekker av naboer pga fester og kommer til å gjøre det sikkert igjen.  

Anonymkode: 3ab0b...dd4

Skrevet

Med Fulle folk bør man aldri ta noen større sjanser med mindre man kjenner dem og vet hvordan de er når de drikker.

Skrevet (endret)

Ryddet for spekulasjoner og personangrep, og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Tråden er delt; diskusjonen om det er riktig å ringe politi ved festbråk, finner du her: 

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1019781-er-det-riktig-å-ringe-politiet-for-å-stanse-festbråk-splittet-fra-ringe-politiet-for-å-avlyse-festbråk/

Endret av Raven Emerald

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...