AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #1 Del Skrevet 16. april 2016 Har hittil vurdert Santorini og Naxos. Kan det anbefales? Andre billige destinasjoner? Anonymkode: d8e37...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 16. april 2016 #2 Del Skrevet 16. april 2016 Likte Santorini, men jeg ble fryktelig solbrent der (drakk meg full og skulle sole meg, og trodde solen var defekt). Kostet nesten ingenting å bo der, å leie Nissan Micra var svinbillig og de hadde mat der. Hotellet mitt var helt OK. Det var en sånn stein å klatre på, men det var mye folk på solnedgangen ved de hvite dyre byggene. Nonnegreia og den svarte stranda var helt ok. Jeg ville dratt til Albania for strandferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #3 Del Skrevet 16. april 2016 Bulgaria? Anonymkode: 84d9a...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 17. april 2016 #4 Del Skrevet 17. april 2016 Albena I Bulgaria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raymond Skrevet 17. april 2016 #5 Del Skrevet 17. april 2016 21 timer siden, ambivalentReaction skrev: Likte Santorini, men jeg ble fryktelig solbrent der (drakk meg full og skulle sole meg, og trodde solen var defekt). Kostet nesten ingenting å bo der, å leie Nissan Micra var svinbillig og de hadde mat der. Hotellet mitt var helt OK. Det var en sånn stein å klatre på, men det var mye folk på solnedgangen ved de hvite dyre byggene. Nonnegreia og den svarte stranda var helt ok. Jeg ville dratt til Albania for strandferie. Kostet nesten ingenting å bo i Santorini? Da må du ha vært veldig heldig. dette regnes som en av de dyreste øyne i kykladene. I forhold til Norge er det nok billig, men sammenlikner du resten av øyene i kykladene ville jeg valgt en annen. Når det er sagt, vil jeg anbefale Albania nærmere bestemt sarande. Hvis du ser etter billig strandferie er dette perfekt! Veldig billig å leve der og ikke minst hyggelige folk! Var der selv i fjor. Vi reiste med norwegian. Bergen-corfu og tok båt fra corfu til Sarande. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 17. april 2016 #6 Del Skrevet 17. april 2016 Et øyeblikk siden, Raymond skrev: Kostet nesten ingenting å bo i Santorini? Da må du ha vært veldig heldig. dette regnes som en av de dyreste øyne i kykladene. I forhold til Norge er det nok billig, men sammenlikner du resten av øyene i kykladene ville jeg valgt en annen. Når det er sagt, vil jeg anbefale Albania nærmere bestemt sarande. Hvis du ser etter billig strandferie er dette perfekt! Veldig billig å leve der og ikke minst hyggelige folk! Var der selv i fjor. Vi reiste med norwegian. Bergen-corfu og tok båt fra corfu til Sarande. Det var selvfølgelig billigere på Zakynthos, men jeg betalte bare €114 for tre netter, synes ikke det er ille. Var mer rolig på Santorini enn Zakynthos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polenbesok Skrevet 17. april 2016 #7 Del Skrevet 17. april 2016 Jeg har vært på Korfu, Hellas i slutten av august...aldri igjen! Strendene- blanding av stein(mest)og sand. Det var regn hele uken og hotellet var ikke så bra..Jeg skal aldri der igjen.. jeg elsker Espania og jeg synes at fe barcelona er perfekt for helgetur eller ferien..men du må betale mye mer enn i Polen og du spurte om billig ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #8 Del Skrevet 18. april 2016 Vi skal til Bulgaria i år, etter hva jeg leser skal det være riktig så billig (og bra) Anonymkode: 220fc...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #9 Del Skrevet 18. april 2016 Hvis du bor i Oslo så koster ikke bussen så mye bort til Huk? Anonymkode: 0dd91...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polenbesok Skrevet 19. april 2016 #10 Del Skrevet 19. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi skal til Bulgaria i år, etter hva jeg leser skal det være riktig så billig (og bra) Anonymkode: 220fc...72d Bulgaria er veldig fin og billig , anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. april 2016 #11 Del Skrevet 19. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi skal til Bulgaria i år, etter hva jeg leser skal det være riktig så billig (og bra) Anonymkode: 220fc...72d Håper ikke du skal til Sofia, drittby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 19. april 2016 #12 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Tråden er ryddet for reklame. Alice i Eventyland, mod Endret 19. april 2016 av Alice i Eventyrland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #13 Del Skrevet 20. april 2016 Den 19.4.2016 at 3.22, ambivalentReaction skrev: Håper ikke du skal til Sofia, drittby. Skal til Varna Anonymkode: 220fc...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 20. april 2016 #14 Del Skrevet 20. april 2016 Santorini er da absolutt ikke billig? Jeg tenkte i alle fall Bulgaria med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #15 Del Skrevet 20. april 2016 Gdansk polen Anonymkode: 0c8fa...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 20. april 2016 #16 Del Skrevet 20. april 2016 29 minutter siden, peppermyntete skrev: Santorini er da absolutt ikke billig? Jeg tenkte i alle fall Bulgaria med en gang. Hva er billigere enn Santorini? Bulgaria var forsåvidt billigere men hotellet var dårligere og så var jeg jo i Sofia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 20. april 2016 #17 Del Skrevet 20. april 2016 22 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Hva er billigere enn Santorini? Bulgaria var forsåvidt billigere men hotellet var dårligere og så var jeg jo i Sofia. Så og si alt var billigere enn Santorini når jeg var på utkikk etter ferie til sommeren i fjor i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 20. april 2016 #18 Del Skrevet 20. april 2016 22 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Hva er billigere enn Santorini? Bulgaria var forsåvidt billigere men hotellet var dårligere og så var jeg jo i Sofia. Så og si alt var billigere enn Santorini når jeg var på utkikk etter ferie til sommeren i fjor i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 20. april 2016 #19 Del Skrevet 20. april 2016 1 minutt siden, peppermyntete skrev: Så og si alt var billigere enn Santorini når jeg var på utkikk etter ferie til sommeren i fjor i alle fall. Jeg betalte €63.50 med Ryanair for å fly dit (var allerede i Athen) og tilbake (til Athen, skulle ikke hjem) og €114 for tre dager på hotell. Virker som helt normale priser synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 20. april 2016 #20 Del Skrevet 20. april 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Jeg betalte €63.50 med Ryanair for å fly dit (var allerede i Athen) og tilbake (til Athen, skulle ikke hjem) og €114 for tre dager på hotell. Virker som helt normale priser synes jeg. Og du tror ikke dette spiller inn...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå