robinson Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 er det noen som vil dele sine erfaringer med sin svigerfamilie? Min svigerfamilie og min familie er tatalt forskjellige, men det behøver ikke å bety noe negativt.. Når vi fortale min famiile at vi skulle gifte oss, ble de kjempe glade! De var nysgjerrige, lurte på hvordan vi ville ha det, kom med forslag. Sa at de var villige til å hjelpe til både økonomisk og praktisk. Vi har diskutert bryllupet flere ganger, og de gleder seg! Når vi fortalt min svigerfamilie så viste de ingen glede, lurte på hvorfor vi skulle det. var generellt meget skeptiske. Svigerinnen fortalte bare hvor mye stress det ville bli for mine svigerforelde, ikke mye glede der heller.. De kom ikke med noen forslag, bare komenterte det vi har planlagt... Vi har et godt forhold, men alt virker så vanskelig for dem.. kunne de ikke bare glede seg på våre vegne? Er det kanskje fordi jeg "tar" i fra dem deres eneste sønn??
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #2 Skrevet 25. oktober 2004 Er det kanskje fordi jeg "tar" i fra dem deres eneste sønn?? Da hadde de vel også vært skeptiske til alle de valg dere har tatt (sånt som å flytte sammen, bli sammen osv)?? Kan det ikke være at de er "impulsive bare de får tenkt seg om", og at de ikke så det helt komme, og derfor ble litt satt ut, og stilte spørsmål som for en vordende brud kanskje virket litt nedlatende og slemme. Hva med å gi det en sjanse til før du gir dem opp på bryllupsfronten?!
IdaC Skrevet 26. oktober 2004 #3 Skrevet 26. oktober 2004 Det du skriver er som om jeg hadde skrevet det selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå