AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Jeg flyttet for ett år siden til en relativt liten by. Jeg handler på samme butikk hver gang, og har lagt merke til en annen mann som ofte handler der samtidig som meg, som også er veldig glad i å glo på meg. Trodde en stund at han kanskje bare syns jeg var rar eller noe, men la merke til at han alltid skulle til samme hylle som meg. Jeg somler ofte på butikken og går gjerne 2-3 ganger forbi kjøledisken og plukker alltid med meg noe, han gjør det samme men plukker aldri med seg noe... Han går ikke hakk i hæl på meg, men holder en viss avstand. Har gått forbi han en gang hvor vi holdt på å dulte borti hverandre, men turte ikke se på han fordi han som sagt har stirret mye på meg. Er ikke komfortabel med slikt. Har også opplevd å møte han i døra på butikken og når jeg kommer ut sitter han fortsatt i bilen, når jeg setter meg i bilen min så kjører han. Dette kan så klart være tilfeldigheter, men det har skjedd mer enn 1 gang. Jeg har også sett i sidesynet at han ser på meg. Dere tenker kanskje at det er JEG som glor og at han stirrer tilbake fordi jeg stirrer, men man merker jo fort at noen glor på en. Dessuten har jeg jo sidesyn som alle andre og ser om noen stirrer på meg eller ikke. Har møtt blikket hans helt vanvittig mange ganger, men viker på sekundet. Med andre ord, hver eneste gang jeg velger å se på han i 1 sekund, så ser han tilbake på meg. Det er sjeldent jeg ser på han fordi jeg er litt nervøs for at han ser på meg, for jeg er så nysgjerrig på hvorfor. Ser jeg så fæl ut eller tror han at han kjenner meg eller noe? Da burde han vell sagt noe for lenge siden. Dette har pågått i et par måneder, møtes vell kanskje 1-2 ganger i uken, noen ganger tar det litt lengre tid. Vi har ikke snakket med hverandre eller noe sånt. Jeg er ikke over gjennomsnittet pen og er langt ifra "spesiell". Vet ikke hvor jeg skulle plassert meg på en sånn skala men iallefall ikke over 4-5.. Han har sett meg både når jeg er pynta, iført treningsklær og uten sminke, på dårlige dager og gode dager og han glor like mye hver gang. Jeg har ikke en iøyefallende kropp, går ikke utfordrende kledd eller noe sånt som bringer oppmerksomhet... Jeg blir rett og slett usikker når noen ser så mye på meg. Og det er ifra et objektivt syn jeg sier at jeg ikke er pen, ja jeg sliter med selvtilliten og alt sånt men jeg VET at jeg er ikke noe særlig å se på. Og da finner jeg det merkelig at noen skal glo, men trodde ikke at jeg var så stygg at jeg blir stirremateriale for noen. Han er forøvrig ganske kjekk, slank og høy, en pen mann, tipper han er i sent 20-årene (selv er jeg 23).. Så han er ikke en gammel creep eller noe sånt.. Anonymkode: 66346...1d3
Uhørt Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 (endret) ...han er bare en som ikke har rørt en kvinne. Du ser utsiden på denne kjekken, men den har han ingen hjelp fra når ikke damejaktinnstillingen i hodet er med på notene. Det er bare på film og i populærkulturen at disse alltid har utseende som feit og stygg kløne som alle kan le av. Du er nok penere enn du tror du er, og fin nok i helheten til at du vekker interessen hans. Trenger ikke være supermodell for at blikket holdes lengre enn normalt. Men den oppførselen er jo litt creep da. Det er han nok klar over at ikke er normalt. Slik kan det gå. Bare se, men ikke røre eller snakke. Min teori, men om den boosta selvbildet og selvtilliten din får du selv avgjøre. Endret 16. april 2016 av Uhørt 2
Arktis Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 "Ja jeg sliter med selvtilliten og alt sånt men jeg VET at jeg er ikke noe særlig å se på." Eller så bare tror du at du ikke er noe å se på, slik man ofte kan gjøre når man har dårlig selvtillit. Du har kanskje en tanke om hvordan man burde se ut for å være pen nok, og føler at du ikke strekker til. Sannheten er at de fleste har noe fint ved seg, men det er ikke alltid man ser det selv. Det er kanskje litt spesi at han stirrer såpass mye uten å si noe, men han kan jo være sjenert osv. Tror uansett at han synes du er fin. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Dette minner meg litt om en lignende situasjon jeg hadde i fjor. Det var ei jente som kom innom butikken jeg jobber på noen få dager i uka og som jeg var nok litt "forelska" i. Kjente henne ikke i det hele tatt, men tok meg selv i å kikke litt for mye når hun var innom. Tror nok hun la merke til det etterhvert så da slutta jeg og bare glemte hele greia. Virket som at hun ikke syntes noe om det. Var ikke meningen å være creepy den gangen men jeg kunne ikke skjule hva jeg følte. Gjorde aldri noe ut av det fordi de få gangene vi hadde kontakt så virket hun ikke interessert i det hele tatt. Så jeg tenker at det kan være at denne fyren du snakker om liker deg og vil bli kjent men er sjenert og usikker på hva han skal gjøre. Anonymkode: cfd14...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Ut fra hele første delen av innlegget ditt høres dette ut som en creepy fyr. Men så avslutter du med at det er en kjekk mann, som ikke er ekkel. Da skjønner jeg egentlig ikke problemet. Når du synes han er tiltrekkende kunne du jo egentlig bare kikket tilbake på han? Er det du som er usikker og ikke tør å vise interesse her? Han blir kanskje forvirret hvis du gir doble signaler - overser han, men kikker litt likevel. Om jeg hadde vært deg og hatt interesse ville jeg bare sagt hei neste gang. Anonymkode: 6e297...752 1
applestories Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 Jeg er ikke en som går og snakker med tilfeldige personer på butikken, men dersom det er slik at dere har fått øyekontakt flere ganger er det jo nærmest opprettet en liten kontakt mellom dere. Neste gang ville jeg bare spurt ham om noe, "unnskyld, men vet du hvor....er?", eller noe sånt. Det kan jo være at han ikke får ut mer en ett "nei", men du kan jo kommentere et eller annet bare for å teste ut hvordan han reagerer. Kanskje han blir glad for at du tar kontakt, kanskje blir han livredd og springer ut av butikken. Hadde uansett vert gøy å se 1
Cata Skrevet 17. april 2016 #8 Skrevet 17. april 2016 (endret) Det kan også være at du minner om noen han kjenner men som han ikke helt klarer å plassere i hukommelsen. Jeg tror jeg var en "ufrivillig stirrer" i en liknende situasjon for noen år siden. Jeg snublet stadig over en mann i butikken der jeg handler og syntes han minnet om noen jeg hadde møtt i forbindelse med fritidsaktivitet for noen år tilbake. Til slutt ble jeg enig med meg selv om at det måtte være samme mann så jeg begynte å nikke høflig til ham de gangene vi møttes. Ble ikke rent lite flau noen uker senere da jeg traff "rett mann" på butikken og hukommelsen klarnet opp. Endret 17. april 2016 av Cata 2
Ziljenh Skrevet 17. april 2016 #9 Skrevet 17. april 2016 Siden dere ser hverandre ofte på butikken så kan du jo bare smile til han neste gang, eller si hei. Så ser du om han gjør det samme tilbake. Da slutter han nok å stirre etterhvert og det blir litt lettere stemning over hele situasjonen. Kanskje han etter hvert tar frem motet for å si hva nå enn han tenker på 😊
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #10 Skrevet 17. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ut fra hele første delen av innlegget ditt høres dette ut som en creepy fyr. Men så avslutter du med at det er en kjekk mann, som ikke er ekkel. Da skjønner jeg egentlig ikke problemet. Når du synes han er tiltrekkende kunne du jo egentlig bare kikket tilbake på han? Er det du som er usikker og ikke tør å vise interesse her? Han blir kanskje forvirret hvis du gir doble signaler - overser han, men kikker litt likevel. Om jeg hadde vært deg og hatt interesse ville jeg bare sagt hei neste gang. Anonymkode: 6e297...752 Merkelig oppførsel er vel merkelig oppførsel, uavhengig av om han er pen og kjekk eller ikke. Anonymkode: 6a85f...61f
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. april 2016 #11 Skrevet 17. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig oppførsel er vel merkelig oppførsel, uavhengig av om han er pen og kjekk eller ikke. Anonymkode: 6a85f...61f Var det her jeg også tenkte. Så lenge han er pen så er det ikke creepy, men om han hadde vært stygg så hadde han vært det
applestories Skrevet 17. april 2016 #12 Skrevet 17. april 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig oppførsel er vel merkelig oppførsel, uavhengig av om han er pen og kjekk eller ikke. Anonymkode: 6a85f...61f Men at det er stor forskjell på hva man aksepterer av oppførsel fra den kjekkeste og den minst kjekke gutten i klassen, det er det vel liten tvil om. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #13 Skrevet 17. april 2016 Er det ikke slik man flørter i Norge da, lange blikk?Anonymkode: 2b354...e04 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #14 Skrevet 17. april 2016 3 timer siden, Mysticgirl skrev: Var det her jeg også tenkte. Så lenge han er pen så er det ikke creepy, men om han hadde vært stygg så hadde han vært det Ja, det er den nakne sannhet. Anonymkode: 6e297...752
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #15 Skrevet 17. april 2016 Altså det jeg mener er at han ser ikke creepy ut, hehe. Han ser snill og "normal" ut. Altså han ser ikke ut som en stalker eller noe sånt. Litt overfladisk av meg å si at "... men han er pen" osv, men han er jo det! Møtte på han på den søndagsåpne butikken her i dag også, faktisk. Han kom dog ikke for å handle, men for å hente en pakke som skulle overleveres, ikke posten eller noe tror jeg, aner ikke hva det var men uansett trengte hun i kassa hele navnet hans og han sa det, heldigvis hørte jeg det og husket på det i dag når jeg kom hjem og søkte han opp på FB. Han har dame og hele pakka, med hele pakka mener jeg to unger. Faen altså. De har visst vært sammen lenge også. Jaja. Anonymkode: 66346...1d3
Uhørt Skrevet 17. april 2016 #16 Skrevet 17. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså det jeg mener er at han ser ikke creepy ut, hehe. Han ser snill og "normal" ut. Altså han ser ikke ut som en stalker eller noe sånt. Litt overfladisk av meg å si at "... men han er pen" osv, men han er jo det! Han har dame og hele pakka, med hele pakka mener jeg to unger. Faen altså. De har visst vært sammen lenge også. Jaja. Anonymkode: 66346...1d3 Bra at teorien min var feil. Men nå som han hadde hele pakken er han fortsatt ikke creepy i væremåten eller var den kikkingen noe du bare innbilte deg siden du var litt lysten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå