AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 God kveld. Jeg vet jeg burde dra på legevakta, men det er så utrolig pinlig! Jeg hadde lest på nettet, at man kunne bruke en gulrot som en *slags* dildo, med glidemiddel. Når kvelden kom, så skulle jeg ha en liten hyrdestund. Det begynte ganske greit, jeg følte jeg fikk teken på det hele. Men når jeg skulle dra den ut, så knakk den. Jeg får ikke den andre halvparten ut Anonymkode: 573e8...b05
mittnavn Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Ta på solbriller og lue og dra på legevakten 1
GammelKaktus Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 (endret) Herlighet, ta deg en tur til legevakten, de har sett verre. Og så kan du bestille deg en dildo på kondomeriet for senere bruk. Vet du sannsynligvis er et troll men det har vært folk på legevakta med alt fra colaflasker til agurk i rompa så svarer allikevel. Endret 16. april 2016 av FrøkenMånestråle Skriveleif 2
visp Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 Ikke legg den tilbake i kjøleskapet iallefall. 11
Salka Skrevet 16. april 2016 #6 Skrevet 16. april 2016 Sorry men Hvordan klarte du å knekke den? Var den tynn? Bruke en med litt tykkelse neste gang Om du ikke troller så dra deg til legen. Leger har sett så mye rart, så går nok bra. Kanskje du kan sette deg på do og presse den ut også.
KatyP Skrevet 16. april 2016 #7 Skrevet 16. april 2016 Grav til du får tak i tuppen og lirk den ut. Og ikke bruk gulrot i fremtiden. Ei heller agurk. Gjør du det likevel, husk å kaste den etterpå slik at ingen ved en feiltakelse spiser den. Og skaff deg en dildo i stedet. 2
Rammfrø Skrevet 16. april 2016 #8 Skrevet 16. april 2016 Går grønnsaken inn så går i alle fall fingrene inn. Gjør som KatyP skriver. Hvis du absolutt ikke får den ut etter mange forsøk så gå til legen!
Gjest Skrevet 17. april 2016 #9 Skrevet 17. april 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Ann Christin, mod
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #10 Skrevet 17. april 2016 Det går hardt for seg, skjønner jeg, når du klarer å knekke en gulrot Anonymkode: 25750...d6b 1
Gjest summesumbi Skrevet 17. april 2016 #12 Skrevet 17. april 2016 (endret) Prøv å sette deg på huk og presse alt du kan? Hiv innpå med glidemiddel først... Endret 17. april 2016 av summesumbi Ville bare tilføye noe
Fredsmegleren Skrevet 17. april 2016 #13 Skrevet 17. april 2016 Må gjøre som en venninne av meg. Bruke kondom rundt gulroten for sikkerhetsskyld. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #14 Skrevet 17. april 2016 Jeg skulle teste minitomat som vaginakule(anbefales ikke). Det som skjedde var at den forsvant innerst i skjeden og jeg klarte virkelig ikke å få tak i den. Heldigvis kom den ut til slutt! Satt meg på huk mens jeg kostet og jobber med å vide ut skjeden slik at jeg fikk tak i den til slutt og lirket den ut. Slapp av å gi det litt tid! Anonymkode: 0892a...86b 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #15 Skrevet 17. april 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle teste minitomat som vaginakule(anbefales ikke). Det som skjedde var at den forsvant innerst i skjeden og jeg klarte virkelig ikke å få tak i den. Heldigvis kom den ut til slutt! Satt meg på huk mens jeg kostet og jobber med å vide ut skjeden slik at jeg fikk tak i den til slutt og lirket den ut. Slapp av å gi det litt tid! Anonymkode: 0892a...86b Uff bra du fikk den ut. Aner ikke hvordan jeg klarte det men jeg hadde glemt en tampong inni der. Så før jeg skulle ha sex tok jeg glidemiddel inni meg og kjente det var noe inni meg. Aner ikke hvor lenge den hadde lagt der! (Aldri akjedd før den gangen. Aldri skjedd etterpå heller da) xD Men hva er vagina kuler hva brukes det til? Jeg spurte samboeren min om jeg var trang men han sa vet ikke eller mumlet noe... er jeg vid??? Byrde jeg øve på knipe muskler der nede? Prøvde nettopp aner ikke hva jeg strammer der nede. Om jeg strammer i det hele tatt.. Hjelp tror jeg er vid. Aldri fødd en unge. Fikk nesten panikk nå... er ikke vaginaen min bra nok?? Anonymkode: 7d7c6...1c4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #16 Skrevet 17. april 2016 Tenker at dette er en spøk. Men jeg skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å ikke få den ut? Anonymkode: 9e0c8...8c6
Gjest Coolaid Skrevet 17. april 2016 #17 Skrevet 17. april 2016 Om jeg skal gi et seriøst tips... bruk en kondom på guleroten eller andre grønnsaker neste gang... da kan du dra dem ut selv om den har knekket.
Gjest Skrevet 17. april 2016 #18 Skrevet 17. april 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Ann Christin, mod
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #20 Skrevet 17. april 2016 1 time siden, Fredsmegleren skrev: Må gjøre som en venninne av meg. Bruke kondom rundt gulroten for sikkerhetsskyld. "Venninne" Anonymkode: 4e76c...411 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå