Gå til innhold

Hår nedentil....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Skal møte en fyr i morgen. Jeg har en følelse på at det kanskje kan bli pulings. Men jeg er livredd for alt som heter hår nedentil. Jeg er ikke sikker på om jeg takler å ha sex med ham om han har hår nedentil. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Er det feil av meg å si jeg har mensen om jeg finner ut at han har hår nedentil? Jeg kommer sikkert til å få noen reaksjoner på dette, men dette er bare noe jeg personlig ikke liker. Jeg respekterer folk som ikke barberer seg. Mener ikke å støte noen med dette innlegget.

Anonymkode: 8789a...523

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 25ddc...c4d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. 25 :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beklager og måtte si det, men jo eldre menn og kvinner blir, barbering nedentil mindre viktig. Når man er 25 år, slutter man som regel og bry seg om dette. Tror ikke jeg kjenner noen, som barberer seg nedentil etter fylte 25 år. Lykke til. 

Anonymkode: 7ce76...585

• Liker 7
Skrevet

Barberer menn seg nedentil? Jeg har stort sett bare hatt engelske kjærester og der er det helt utenkelig. De få norske mennene jeg har sett naken har hatt masse hår. Tror det er en reell fare for det. Kanskje du burde prøve å komme over denne frykten? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette må du føle på helt selv. Jeg både tror og vet at mange menn har hår. Kan du ikke spørre ham før dere skal ha sex om han har barbert seg?

• Liker 1
Gjest OxBall
Skrevet

Kan du ikke hjelpe han med hårfjerningen? Spør om du kan få lov til å ta en manzilian på han :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Om du er så unormalt fryktelig sær for hår så ville jeg tatt det opp lenge før dere har sex. Begynn å snakk om preferanser i senga dere liker så nevner du at du foretrekker glattbarbert mann så han kan ta det til etterretning og barbere seg til deres neste treff 

Anonymkode: febf5...e21

• Liker 5
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er så unormalt fryktelig sær for hår så ville jeg tatt det opp lenge før dere har sex. Begynn å snakk om preferanser i senga dere liker så nevner du at du foretrekker glattbarbert mann så han kan ta det til etterretning og barbere seg til deres neste treff 

Anonymkode: febf5...e21

Eller han kan droppe flere treff. Det kan også bli resultatet. Hår på kroppen er naturlig for både kvinner og menn. Det trenger ikke være viltvoksende. De fleste, vil jeg anta, trimmer det.

Endret av Arabella
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager og måtte si det, men jo eldre menn og kvinner blir, barbering nedentil mindre viktig. Når man er 25 år, slutter man som regel og bry seg om dette. Tror ikke jeg kjenner noen, som barberer seg nedentil etter fylte 25 år. Lykke til. 

Glad jeg har funnet ut at det motsatte har vært regelen på de jeg har møtt på. En kringle av tykt hår rundt stasen er ikke særlig pent. Jeg holder området mitt glatt-til nøds veldig kort trimmet! Synes ikke det er urimelig å forvente det samme fra en partner. Gjelder jo selvfølgelig å kommunisere om det på forhånd. 

Anonymkode: 1c79c...01e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig både jeg og min partner er uvanlige, men jeg tror egentlig ikke det. Da tror jeg heller du er veldig ung og ikke vet bedre. Jeg nærmer meg 45 og både jeg og min partner er glattbarberte. ( Han nærmer seg 50 btw ) 

Anonymkode: d035a...d03

• Liker 1
Gjest Hildur70
Skrevet

Foretrekker absolutt hår jeg.. En fyr dro fram stasen helt glattbarbert, og jeg kunne ikke annet enn å le. Tror det kan være greit å kommunisere om dette på forhånd. Ellers kan du gå på en smell..

Skrevet

Menn skal ha hår. Selv stusser jeg så det ser pent og velstelt ut. Jeg vil ikke se ut som en liten guttevalp. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det? 😎

Anonymkode: 45c13...a44

AnonymBruker
Skrevet

Hei voksen mann her.

Jeg barberer meg helt glatt og synes det er mye deiligere en med urskog. Vet at dama mi nyter det og liker å seg jeg barberer meg i dusjen. Når voksne ikke gidder å stelle seg da er det vel tegn på at de ikke har veldig god og intesn sex.

Anonymkode: e1dc2...92d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del hår på resten av kroppen, men er ofte glattbarbert nedentil. Jeg liker best kvinner med hår. Synes det ser litt rart ut om de ikke har hår. Blir litt som godt voksne japanske kvinner i skoleuniform.

Er 23

Anonymkode: 4d1fd...bdd

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei voksen mann her.

Jeg barberer meg helt glatt og synes det er mye deiligere en med urskog. Vet at dama mi nyter det og liker å seg jeg barberer meg i dusjen. Når voksne ikke gidder å stelle seg da er det vel tegn på at de ikke har veldig god og intesn sex.

Anonymkode: e1dc2...92d

Jeg forstår ikke hvorfor mange av dere setter opp helt glatt vs. urskog som de eneste alternativer for kjønnshår. Tror du virkelig at folk som har mer eller mindre kjønnshårvekst er uhygienske og ikke vasker seg og foretar alminnelig kroppsstell?

• Liker 4
Skrevet

Ser ut som hår nedentil trådene har tatt over penis trådene. Det er jo noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...