Gå til innhold

vannmerke i word

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er det berre iselin22' date=' eller syns alle eg er teit som spør om dette?!? *fornærma*[/quote']

Tror kanskje du misforstår henne Veslo. Hun mener at du bekrefter det hun tenkte: at du er så oppegående at du allerede hadde tenkt på å prøve ut det hun foreslo.

Det er derfor hun rødmer, fordi hun foreslo noe som du er så smart at du hadde tenkt på selv - tror jeg i allefall...

Kan desverre ikke hjelpe deg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Har ikke fått til å ha vannmerke av et bildet for så å flytte på det i "arket" men.... for å bleke det aktuelle bildet så høyreklikker du på bildet, formater bildet og da får du opp en dialogboks... deretter velger du "bildet" for der kan du velge "farge" og i den rulle gardinen finnes det noe som heter "bleke".

Bildet blir svakt men kan flyttes rundt om i arket og du kan i samme dialogboksen også forminske eller forstørre bildet.

Håper du skjønner hva jeg mener... det ble kanskje litt rotete :roll:

Word

Sett inn

Bilde

Fra fil

Velg bildet eller fil

Høyre klikk

Formater bilde

Bilde

Farge

Bleke

Gjest gjest1
Skrevet

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Flaut!!!!! Beklager iselin22.... No var det jo eg som fornærma deg... *flau*

Eg fekk det forresten til, utifrå forklaringa di, Soon Mrs S!!!! :) Tusen takk!!!!! :)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Ingen årsak du :-)

Dette er ikke så enkelt av og til... og ingen må føle seg flaue her. :tommelsmil:

Skrevet
Går det an å få vannmerket til å vere andre stader enn på midten av papiret?

Fikk du til å plassert det andre steder enn på midten?

Jeg vet ikke helt hvordan du tenkte å plassere vannmerket, men man kan flytte det bare ved å trykke på det og dra musepila til det stedet du ønsker vannmerket. Gjorde det etter at jeg hadde skrevet inn teksten på arket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...