Lemona Skrevet 5. juni 2005 #21 Skrevet 5. juni 2005 Er det berre iselin22' date=' eller syns alle eg er teit som spør om dette?!? *fornærma*[/quote'] Tror kanskje du misforstår henne Veslo. Hun mener at du bekrefter det hun tenkte: at du er så oppegående at du allerede hadde tenkt på å prøve ut det hun foreslo. Det er derfor hun rødmer, fordi hun foreslo noe som du er så smart at du hadde tenkt på selv - tror jeg i allefall... Kan desverre ikke hjelpe deg!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 5. juni 2005 #22 Skrevet 5. juni 2005 Har ikke fått til å ha vannmerke av et bildet for så å flytte på det i "arket" men.... for å bleke det aktuelle bildet så høyreklikker du på bildet, formater bildet og da får du opp en dialogboks... deretter velger du "bildet" for der kan du velge "farge" og i den rulle gardinen finnes det noe som heter "bleke". Bildet blir svakt men kan flyttes rundt om i arket og du kan i samme dialogboksen også forminske eller forstørre bildet. Håper du skjønner hva jeg mener... det ble kanskje litt rotete Word Sett inn Bilde Fra fil Velg bildet eller fil Høyre klikk Formater bilde Bilde Farge Bleke
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #23 Skrevet 5. juni 2005 :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Flaut!!!!! Beklager iselin22.... No var det jo eg som fornærma deg... *flau* Eg fekk det forresten til, utifrå forklaringa di, Soon Mrs S!!!! Tusen takk!!!!!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 6. juni 2005 #24 Skrevet 6. juni 2005 Ingen årsak du :-) Dette er ikke så enkelt av og til... og ingen må føle seg flaue her.
sensommer brud Skrevet 7. juni 2005 #25 Skrevet 7. juni 2005 Går det an å få vannmerket til å vere andre stader enn på midten av papiret? Fikk du til å plassert det andre steder enn på midten? Jeg vet ikke helt hvordan du tenkte å plassere vannmerket, men man kan flytte det bare ved å trykke på det og dra musepila til det stedet du ønsker vannmerket. Gjorde det etter at jeg hadde skrevet inn teksten på arket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå