Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 Er det nokon som veit korleis ein lagar dette?
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2004 #3 Skrevet 25. oktober 2004 Hva er et vannmerke??? Sånn som liksom er "i" papiret, på f.eks invitasjonar og songhefte og slikt. Veit det går an å lage dette sjølv, men eg veit ikkje korleis...
*Emma* Skrevet 25. oktober 2004 #4 Skrevet 25. oktober 2004 Vet ikke om jeg skjønner ahv du mener men det går jo ann å legge bilder i topp og bunnteksten. Da blir de liggende litt i bakgrunn liksom. Det går også ann å legge til bilder fra feks clipart og endre fargen deres. PÅ Format picture også Colours.kan du velge watermark..men det var kanskje ikke det du mente?!
Glossy Skrevet 25. oktober 2004 #5 Skrevet 25. oktober 2004 ja du markerer bilde og så kommer det opp en bilde redigerings boks. der velger du det merket som ligner på en hund. så velger du hvordan du vil ha bildet ditt og der kan du velge å legge det som vannmerke. Håper du ble klok på dette.... ikke alltid like lett å forklare skriftelig...
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2004 #6 Skrevet 25. oktober 2004 Hmmm... Får ta ein liten kikk på det, å sjå om eg får det til....
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2004 #7 Skrevet 25. oktober 2004 Er "washout" det samme som watermark?
Cathie Skrevet 25. oktober 2004 #8 Skrevet 25. oktober 2004 Gå på fil, skriv ut også på egenskaper, der pleier det å ligge sånn som du kan sette på vannmerke, kommer litt ann på hvordan printer du har.. Klem
Flo* Skrevet 26. oktober 2004 #9 Skrevet 26. oktober 2004 På Windows XP gjør du følgende: Format Bakgrunn Trykt vannmerke Merk av for bildevannmerke Velg bilde Du får også valg om du vil forstørre eller forminske bildet OK Og vips har du bildet som vannmerke!
søndagsengel? Skrevet 11. november 2004 #10 Skrevet 11. november 2004 På Windows XP gjør du følgende: Format Bakgrunn Trykt vannmerke Merk av for bildevannmerke Velg bilde Du får også valg om du vil forstørre eller forminske bildet OK Og vips har du bildet som vannmerke! Hos meg står det ikke trykt vannmerke osv i bakgrunn! Og jeg har xp! Får det ikke til jeg!!! :cry:
Flo* Skrevet 12. november 2004 #11 Skrevet 12. november 2004 Hos meg står det ikke trykt vannmerke osv i bakgrunn! Og jeg har xp! Får det ikke til jeg!!! :cry: Jeg har XP Pro , kan det være grunnen?
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2005 #12 Skrevet 4. juni 2005 Går det an å få vannmerket til å vere andre stader enn på midten av papiret?
Blueberry Skrevet 5. juni 2005 #14 Skrevet 5. juni 2005 Vet ikke om jeg helt skjønner hva du mener, men du kan endre plasseringen av et bilde vet å høyreklikke over det og velge egenskaper. Under plassering kan du endre denne til firkant.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #15 Skrevet 5. juni 2005 Vet ikke om jeg helt skjønner hva du mener' date=' men du kan endre plasseringen av et bilde vet å høyreklikke over det og velge egenskaper. Under plassering kan du endre denne til firkant.[/quote'] Men dette går ikkje an å gjere på vannmerket......
Blueberry Skrevet 5. juni 2005 #16 Skrevet 5. juni 2005 tenkte meg at du var såpass oppegående at du allerede hadde tenkt på d. men da skjønner jeg dessverre ikke helt problemstillingen og har ikke svar på hva som kan gjøres. :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #17 Skrevet 5. juni 2005 tenkte meg at du var såpass oppegående at du allerede hadde tenkt på d. men da skjønner jeg dessverre ikke helt problemstillingen og har ikke svar på hva som kan gjøres. :oops: Kva i alle dagar meiner du med det!??!?!? Eg lurer på om det går an å lage eit vannmerke som kan plasserast andre stader på arket enn midt på. Det går kanskje an å bruke eit bilete, men det har eg altså ikkje fått til. Eg har brukt den metoden som Flo* skildra.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #18 Skrevet 5. juni 2005 Men korleis går det an å gjere eit bilete "svakt" då, slik gråaktig, sånn at det går an å bruke det som vannmerke som går an å flytte rundt på arket?
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #19 Skrevet 5. juni 2005 Er det berre iselin22, eller syns alle eg er teit som spør om dette?!? *fornærma*
Gjest Brud2005 Skrevet 5. juni 2005 #20 Skrevet 5. juni 2005 .. ikke noe dumt spørsmål. Du spør, hadde jeg visst svaret så hadde jeg hjulpet deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå