NyIEH Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Hei. Jeg hadde en SA nylig. Da var jeg ca 6+0 på vei. Dette var så absolutt ikke planlagt men det var veldig ønsket! Jeg følte at med en gang jeg kom meg over sjokket, så ble jeg "mamma".. Jeg begynte å planlegge alt som skulle skje etter den lille skulle komme til verden. Dette var 2 uker i himmelen... Det er jo litt vanskelig å vite hvordan syklusen er etter en SA, men siden jeg mistet så tidlig så tror jeg at jeg havnet i normal syklus. Jeg tror jeg hadde EL 4/5 april. 9 dpo begynte jeg å kjenne murringer i livmoren og stikk på høyre side. Og 11 dpo (i går) blødde jeg bittelitt, helt rosa, som bare kom på papiret når jeg tørket meg. Jeg kjente jeg mistet helt håpet, og tenkte "nå er tr kommet." Men i dag har jeg ikke blødd noenting! Kan dette være festeblødning, og festesmerter?? Og vet noen hvor lenge etter dette man kan teste seg??Jeg krysser fingrene og håååper dette går min vei!!
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Test deg om mensen ikke kommer når den skal. Anonymkode: 2b297...e71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå