AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Jeg trenger noen tips, jeg er svak i øyeblikket så angrer jeg etterpå! Jeg kan ikke bare smake litt, da er løpet kjørt.. hva gjør du for å ungå fristelser? (hadde Viljestyrke bare vært så enkelt..) (Har ikke rørt til nå ) Anonymkode: 3ede4...c2b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Spiser noe annet. Anonymkode: 5c42e...75b 1
Hjärtat Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Puss tennene, tenk på den dårlige samvittigheten du får etterpå og tenk at chips kan du spise en annen gang. 2
Strawberrygirl Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Jeg tenker på hvor mye kcal det er i.chips, og da klarer jeg meg. Velger ofte å spise knekkebrød eller en skyr. Så bælmer jeg nedpå med pepsimax 😕
Fredsmegleren Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 Du kan lage egne "zucchini chips", vil ikke tro at det er så veldig ille
Emalje Skrevet 16. april 2016 #6 Skrevet 16. april 2016 Tenk på hvor mye du har lyst til å gå ned i vekt, og vurder om det er verdt det å ødelegge med chips! Tenk noen måneder framover og tenk på hvor deilig du kommer til å føle deg i bikini i sommer når du er slankere (: ...selv pleier jeg å veie opp en liten skål med "en porsjon"(f.eks 25g smash), legge i en liten bolle og kose meg med god samvittighet! Da holder jeg meg innenfor kalorimessig uten å bli helt grønn av misunnelse. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #7 Skrevet 16. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger noen tips, jeg er svak i øyeblikket så angrer jeg etterpå! Jeg kan ikke bare smake litt, da er løpet kjørt.. hva gjør du for å ungå fristelser? (hadde Viljestyrke bare vært så enkelt..) (Har ikke rørt til nå ) Anonymkode: 3ede4...c2b Kan du suge kuken hans mens han spiser dem? Anonymkode: 3a64a...021 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #8 Skrevet 16. april 2016 Hva med at samboer tar litt hensyn, og deltar på din nye, sunne livsstil? Eventuelt kan han kjøpe en mindre pose med chips, slik at det ikke er nok til dere begge uansett. Anonymkode: 689f0...9fe 1
Arabella Skrevet 16. april 2016 #9 Skrevet 16. april 2016 13 minutter siden, Strawberrygirl skrev: Jeg tenker på hvor mye kcal det er i.chips, og da klarer jeg meg. Velger ofte å spise knekkebrød eller en skyr. Så bælmer jeg nedpå med pepsimax 😕 Pepsi er bra 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #10 Skrevet 16. april 2016 Kanskje du kan lage dine egne sunne chips. http://iform.nu/sunne-oppskrifter/sunn-snacks/oppskrift-beter-sunn-chips-av-rotfukter Anonymkode: 73ced...ec5 2
FlyBabe Skrevet 16. april 2016 #11 Skrevet 16. april 2016 Kanskje du kan spise frukt/grønnsaker i stedet? Jeg tar av og til litt frukt med vaniljekesam. Jeg har også frysetørket jordbær. Og Sunniva sin sitronyoghurt er godteri! 1
Gjest Tamsi Skrevet 16. april 2016 #12 Skrevet 16. april 2016 Jeg spiser chipsen og tar en joggetur senere.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #13 Skrevet 16. april 2016 Kjenner følelsen Klarer du å se for deg at chipsen enten er veldig ekkel,eller at den er laget av papp? Vet det høres veldig rart ut, men om du klarer å "lure" deg selv til å tenke det så er plutselig ikke fristelsen så stor lenger.. Ellers kan det hjelpe å ha hendene opptatt med noe; lakke neglene, smør deg inn med fet krem, fargelegge, strikke... Ha tyggis/sukkerfrie pastiller eller noe sunn mat som tar lang tid å spise, gjerne noe som knaser. Og om du kjenner at du er iferd med å gi etter, så reis deg opp og puss tenner eller gjør noe annet i 5-15 minutter. I verste fall så si ifra til samboer at nå holder du på å sprekke, kan han gjemme det bort en stund for deg? Og en annen ting, hold fokus på et annet sted,særlig akkurat idet han tar en neve. (Håper han ikke er sånn som gomler konstant, isåfall spør pent om han kan kjøpe en mindre pose) Stay strong! Anonymkode: a6064...296 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #14 Skrevet 16. april 2016 Tusentakk for goderåd alle! jeg har ikke gitt etter :D har spist en skål med bringerbær og drukket te det hjalp. jeg må minne meg selv på at dette gjelder ikke for altid men en periode, når jeg er slank (igjen) så kan jeg kose meg med chips hvis jeg kompenserer med trening Ts Anonymkode: 3ede4...c2b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #15 Skrevet 16. april 2016 59 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Du kan lage egne "zucchini chips", vil ikke tro at det er så veldig ille Det skal jeg prøve har smakt grønnkål ships der var oki.. Ts Anonymkode: 3ede4...c2b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #16 Skrevet 16. april 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du suge kuken hans mens han spiser dem? Anonymkode: 3a64a...021 Ehem hadde det smakt chips så Ts Anonymkode: 3ede4...c2b 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #17 Skrevet 16. april 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med at samboer tar litt hensyn, og deltar på din nye, sunne livsstil? Eventuelt kan han kjøpe en mindre pose med chips, slik at det ikke er nok til dere begge uansett. Anonymkode: 689f0...9fe Han burde det, han er mer overvektig enn meg.. Har blitt til at vi lager hver vår middag. føler nesten jo mer sunt jeg spiser mer dritt stapper han i seg ts Anonymkode: 3ede4...c2b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #18 Skrevet 16. april 2016 1 time siden, Strawberrygirl skrev: Jeg tenker på hvor mye kcal det er i.chips, og da klarer jeg meg. Velger ofte å spise knekkebrød eller en skyr. Så bælmer jeg nedpå med pepsimax 😕 Liker ikke brus, men det hjelper med farris med smak ts Anonymkode: 3ede4...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #19 Skrevet 16. april 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan lage dine egne sunne chips. http://iform.nu/sunne-oppskrifter/sunn-snacks/oppskrift-beter-sunn-chips-av-rotfukter Anonymkode: 73ced...ec5 Takk for tips! :D ts Anonymkode: 3ede4...c2b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #20 Skrevet 16. april 2016 49 minutter siden, FlyBabe skrev: Kanskje du kan spise frukt/grønnsaker i stedet? Jeg tar av og til litt frukt med vaniljekesam. Jeg har også frysetørket jordbær. Og Sunniva sin sitronyoghurt er godteri! Spiser det til frokost/mellom hjelper på sjokoladesuget ts Anonymkode: 3ede4...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå