AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Hvordan får dere tiden til å gå ? Jeg har jobb og hund, føler på en måte at alle rundt meg har et rikt liv med barn. Vi er ufrivillig barnløse 5 året . Anonymkode: e4b5b...c87
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Hvorfor vurderer dere ikke å være fosterhjem så lenge? Det er bare trist at dere har det dårlig uten barn, når der er barn som trenger dere. Anonymkode: 3cda4...0d5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vurderer dere ikke å være fosterhjem så lenge? Det er bare trist at dere har det dårlig uten barn, når der er barn som trenger dere. Anonymkode: 3cda4...0d5 Dessverre vil ikke min samboer bli knyttet til et barn som vi ikke kan beholde . Dessuten vet vi altfor lite om kriteriene Anonymkode: e4b5b...c87
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessverre vil ikke min samboer bli knyttet til et barn som vi ikke kan beholde . Dessuten vet vi altfor lite om kriteriene Anonymkode: e4b5b...c87 Det er synd at han tenker sånn. Men sender en link: http://www.bufdir.no/Fosterhjem/hvem/ Har dere mulighet til å adoptere da? Det virker så meningløst at hele livet deres står på vent, fordi dere ikke har fått et eget barn enda. Anonymkode: d63bd...437
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er synd at han tenker sånn. Men sender en link: http://www.bufdir.no/Fosterhjem/hvem/ Har dere mulighet til å adoptere da? Det virker så meningløst at hele livet deres står på vent, fordi dere ikke har fått et eget barn enda. Anonymkode: d63bd...437 Jeg kan tenke meg å adoptere, men veien blir dyr og ensom når den andre halvdelen ikke vil. Han vil bare ha egen Anonymkode: e4b5b...c87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå