Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får dere tiden til å gå ? Jeg har jobb og hund, føler på en måte at alle rundt meg har et rikt liv med barn. Vi er ufrivillig barnløse 5 året . 

Anonymkode: e4b5b...c87

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vurderer dere ikke å være fosterhjem så lenge? Det er bare trist at dere har det dårlig uten barn, når der er barn som trenger dere.

Anonymkode: 3cda4...0d5

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vurderer dere ikke å være fosterhjem så lenge? Det er bare trist at dere har det dårlig uten barn, når der er barn som trenger dere.

Anonymkode: 3cda4...0d5

Dessverre vil ikke min samboer bli knyttet til et barn som vi ikke kan beholde . Dessuten vet vi altfor lite om kriteriene 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre vil ikke min samboer bli knyttet til et barn som vi ikke kan beholde . Dessuten vet vi altfor lite om kriteriene 

Det er synd at han tenker sånn. Men sender en link: http://www.bufdir.no/Fosterhjem/hvem/

Har dere mulighet til å adoptere da? Det virker så meningløst at hele livet deres står på vent, fordi dere ikke har fått et eget barn enda.

Anonymkode: d63bd...437

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er synd at han tenker sånn. Men sender en link: http://www.bufdir.no/Fosterhjem/hvem/

Har dere mulighet til å adoptere da? Det virker så meningløst at hele livet deres står på vent, fordi dere ikke har fått et eget barn enda.

Anonymkode: d63bd...437

Jeg kan tenke meg å adoptere, men veien blir dyr og ensom når den andre halvdelen ikke vil. Han vil bare ha egen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...