AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 venninnene mine er i bursdag og kjæresten på lan, så må være for meg selv i kveld🙄 Deilig med litt egentid, men hva i all verden skal jeg finne på, tru? Hva gjør dere i kveld?☺️ Anonymkode: 21250...555
Anoia Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Er egentlig invitert på byttekveld, men er ikke sikker på om jeg orker. Kanskje jeg blir hjemme og strikker og ser på Supernatural i stedet...
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 2 timer siden, Anoia skrev: Er egentlig invitert på byttekveld, men er ikke sikker på om jeg orker. Kanskje jeg blir hjemme og strikker og ser på Supernatural i stedet... hørtes koselig ut begge deler! Anonymkode: 21250...555
Hjärtat Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Jeg er på jobb og skal være her til 22, etter det skal jeg hjem til sambo og så blir det tidlig kvelden før tidligvakt i morgen:-)
Gjest Aye Skrevet 16. april 2016 #6 Skrevet 16. april 2016 Skal få sex! Skal også la hun som kommer til meg få vri seg skikkelig av nytelse.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #7 Skrevet 16. april 2016 Sofa og nrk-nettv, ser på Bankerott, en dansk serie som virker god Anonymkode: 54b1f...e3e
Gjest Hold the door Skrevet 16. april 2016 #8 Skrevet 16. april 2016 (endret) - Endret 18. oktober 2016 av Hold the door
Theano Skrevet 16. april 2016 #9 Skrevet 16. april 2016 Får besøk av søsteren min og en venninne☺️ Tenkte å sprette ei flaske vin og drukne min kjærlighetssorg. Mulig jeg sjekker ut tinder, men vet ikke hvor lurt det er.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #10 Skrevet 16. april 2016 Skal ri kjæresten min sin deilige kuk. Anonymkode: 6559b...5e6
Million Skrevet 16. april 2016 #11 Skrevet 16. april 2016 (endret) Jeg har drevet og ryddet og vasket og pakket ned halve interiøret vårt i hele dag, så jeg er bare helt utslitt nå på kvelden. Jeg skal altså ingenting annet i kveld enn å vaske litt til og så slappe av. Vi skal ha boligfotografering på mandag, av profesjonell fotograf, før salg av boligen. Så nesten alt av løsøre og dilldall må pakkes ned, løse jakker, sko og klær pakkes vekk, buketter med snittblomster kjøpes inn, orkideer og dekorpotter kjøpes inn, frukt og pene "utstillings-skåler" kjøpes inn, urteplanter til å dekorere kjøkkenbenken, vaske, vaske, vaske.... nå i kveld har jeg igjen å vaske glasset i kjøkkenoverskapene. De var ganske så flekkete og skitne. I morgen fortsetter vi med det som kan pakkes ned, vasker og tørker mer støv, og bærer ut kasser i garasjen og boden. Spiller ingen rolle at vi fyller opp der, det skal ikke fotograferes inni garasje og boder. Verre med visningskvelden om et par uker, da må vi kjøre vekk alle kassene og lagre de et annet sted den dagen, for folk som er interessert i å kjøpe boligen, vil naturligvis f.eks. ta en titt i garasjen også. Siste finishen er mandags morgen, da vasker vi gulvene så de er helt skinnende rene når bildene skal tas. Flekker synes godt på bilder, så f.eks. kjøleskapet er blankpolert. Endret 16. april 2016 av Million
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #12 Skrevet 17. april 2016 Slappet av og gjorde lekser jeg, hehe for en helg, men mattetentamen er jo rett rundt hjørnet... Anonymkode: 7b66d...daa
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #13 Skrevet 17. april 2016 Er alene på hytta, og nyter stillheten😊 Anonymkode: 518f1...022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå