AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Igår var det fredag og skeiet ut med litt chilli nøtter fordi jeg er på slankekur så jeg prøver å holde meg mest mulig sunn!! 2 knekkebrød til frokost med ost og salami 2 knekkebrød til lunsj med leverpostei + 1 eple middag : masse grønnsaker, 2 brød med speilegg og litt ketchup litt chillinøtter hvor mye kalorier vil dere tippe dette kom på? Anonymkode: bd495...9d4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Igår var det fredag og skeiet ut med litt chilli nøtter fordi jeg er på slankekur så jeg prøver å holde meg mest mulig sunn!! 2 knekkebrød til frokost med ost og salami 2 knekkebrød til lunsj med leverpostei + 1 eple middag : masse grønnsaker, 2 brød med speilegg og litt ketchup litt chillinøtter hvor mye kalorier vil dere tippe dette kom på? Anonymkode: bd495...9d4 Legg det inn på diett.no eller myfintnesspal eller hva den heter, så kan du regne ut selv. Anonymkode: dbf12...bbd 2
flims Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Last ned appen Lifesum og legg det inn der Da får du full oversikt over hva de forskjellige produktene inneholder.
Gjest GulSol Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 last ned en app eller les på pakningene dine og regn ut selv. det er ikke så vanskelig =)
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor mye kalorier vil dere tippe dette kom på? Herregud, latskapen lenge leve. Uansett vet vel ikke vi hvor mange kalorier du inntok. Hva er litt chilinøtter? Hvor mye ost? Hvor mange skiver salami? Hvor mye leverpostei? Hva er litt ketchup? Hvis du mangler kjøkkenvekt kan du sjekke hvor mye pakken med ost/salami/knekkebrød osv inneholder og dele på antallet i pakken. Anonymkode: 5cad6...05b 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #6 Skrevet 16. april 2016 Det er jo veldig vanskelig å si ettersom du ikke har oppgitt hvilken type knekkebrød, hvor mange osteskiver, salami og gram chillinøtter osv., men vil tippe mellom 1600 og 1900 kcal. Last ned Lifesum og før inn der. Anonymkode: 642ba...d1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå