Gå til innhold

Yerka eller Stop24 for å hindre svetteringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er 15 år gammel og jeg sliter veldig mye med svette! Jeg kan ikke gå i tshorter, stramme gensere eller lyse farger, fordi det kommer svetteringer etter bare noen minutter! Jeg har søkt litt rundt og funnet ut at Yerka og Stop24 er de beste produktene man kan bruke, men hvilken er best? Det er ganske stor prisforskjell men er det verdt pengene?

Er så sliten av å ikke kunne gå i de klærne jeg vil, takk for svar

Anonymkode: ece63...1bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ingenting om de produktene, men anbefaler deg å høre med de som jobber på apoteket. Når du blir voksen kan du evnt vurdere botox. Min venn gjorde dette da han var enormt plaga med mye svette og hadde samme problem med store svetteringer på tøyet uansett type klær og temperatur. Fikk satt botox i armhulene og er nå helt kvitt problemet. 

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Jeg bruker Yerka og er superfornøyd. Stop24 ga meg ikke det resultatet jeg ønsket. 
Du har en flaske Yerka mange måneder. Når du har kommet i gang så kan du bruke det kun hver annen/tredje dag. 

Skrevet

Prøvde selv ut Stop24 når jeg var rundt 16, men den fungerte ikke i det hele tatt. 

Skrevet
2 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Prøvde selv ut Stop24 når jeg var rundt 16, men den fungerte ikke i det hele tatt. 

Er det den hvite flasken som det står 24 på? Må være den dårligste deodoranten jeg noen sinne har prøvd. 

Skrevet
1 time siden, ambivalentReaction skrev:

Er det den hvite flasken som det står 24 på? Må være den dårligste deodoranten jeg noen sinne har prøvd. 

Jepp, fungerte ikke i det hele tatt. Tror jeg skal prøve Yerka, men for øyeblikket bruker jeg en deodorant for menn (utrolig maskulin lukt, men bruker denne kun om kvelden) denne fungerer noenlunde 

Skrevet

Begge funker men pass deg så du ikke utvikler aluminiumkloridallergi.  Disse produktene består neste alene bare av aluminiumklorid. Det er sterkt og forårsaker sår og intens kløe om du reagerer på stoffet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...