AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #1 Del Skrevet 16. april 2016 Hei! Jeg har i det siste begynt å få veldig flassete og tørr hodebunn, og vil veldig gjerne bli kvitt dette! Vi har jo alle sett reklamene deres der de skryter av produktet, men fyker det egentlig? (Har normalt kosthold, trener og drikker mye vann) Anonymkode: fb9bd...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #2 Del Skrevet 16. april 2016 Gå på apoteket og få skikkelig flassshampo (Fungoral?). Den der er ikke bra å bruke. Anonymkode: 54572...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #3 Del Skrevet 16. april 2016 Har brukt H&S i mange år og den virker kjempefint. Ikke noe negativt skjer med håret og flasset blir borte. Anbefales. Anonymkode: 7c939...5d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #4 Del Skrevet 16. april 2016 Det fungerte ikke på meg, brukte det i et halvt år. Like mye flass. Anonymkode: ded15...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 16. april 2016 #5 Del Skrevet 16. april 2016 Det er sikkert litt forskjellig fra menneske til menneske. Jeg syns den fungerer veldig bra. Bruker den ved minste antydning til flass og etter et par-tre hårvasker med den så er jeg flassfri og da kan det gå flere måneder til neste gang jeg ser antydning igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #6 Del Skrevet 16. april 2016 2 timer siden, Veslefrikk skrev: Det er sikkert litt forskjellig fra menneske til menneske. Jeg syns den fungerer veldig bra. Bruker den ved minste antydning til flass og etter et par-tre hårvasker med den så er jeg flassfri og da kan det gå flere måneder til neste gang jeg ser antydning igjen. Det er nok forskjell på hvilket flass og hvor mye flass man har. Flass skyldes en soppinfeksjon i hodebunnen. Å bruke H&S permanent er ikke heldig. Jeg har ikke lest hvilke flass- /soppbehandlende middel der er i den shampoen, men der var noe på tv for en tid tilbake der den her omtalte shampoen ble frarådet brukt. Jeg husker ikke årsaken. Anonymkode: 54572...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #7 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg har brukt H&S i mange år, og jeg har ikke flass. Slet mye med det før, men ikke nå. Jeg føler også (på en merkelig måte) at håret mitt vokser raskere når jeg bruker den. Håret føles alltid rent ut etter den sjampoen. Så ja, H&S funker. Dog kommer det litt an på hva slags flass du har. Om det er flak, eller tørr hodebunn. Anonymkode: ff9cc...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splendidly Skrevet 16. april 2016 #8 Del Skrevet 16. april 2016 Horribel sjampo. Håret mitt ble flokete og rart etter at jeg brukte den. Jeg har god erfaring med SebaMed og Selukos (begge fra apoteket). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaDe Skrevet 30. juni 2016 #9 Del Skrevet 30. juni 2016 Kanskje vasker du håret for ofte, eller er Head / Shoulders ikke noe man an bruke hver dag? Det som er bra med flassende hodebnn kan ikke bnødvendigvis hjelpe med tørrheten også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå