AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Har nettopp begynt å date en fyr jeg traff gjennom happn. Har hatt fire dater, og snakka litt sammen om hva "vi ser etter", der både han og jeg uttrykker at vi ser etter et fast forhold. Vi hadde sex på 3. og 4. daten. Ingen av oss har vert i et seriøst forhold tidligere, og jeg sa at jeg bruker tid på å bli kjent, og vil ikke at det skal gå for fort fram. Begge er opptatt og har hobbyer som tar mye tid. Men jeg tenker ivertfall at jeg ønsker å bli mer kjent med han for å se om det kan bli noe, da vi har god kjemi. Og da setter jeg av den tida jeg kan bruke på dating til han. Men så ser jeg at han fortsatt stadig vekk er aktiv på happ´n og nylig har skifta profilbilde der. Hvordan kan jeg spørre på en fin måte om han fortsatt er "på utkikk" og dater andre, uten å virke som jeg overvåker happn-profilen hans? Og uten å skremme han bort? Eneste jeg vil er å vite hvor jeg har han, og hva som gjelder. Er det vanlig å date flere samtidig? For meg er det helt uaktuelt å holde på å date flere på samme tid... Anonymkode: 93aca...a3d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Altså. Mulig jeg er gammeldags, men... Du dater en som er ute etter noe fast, sier du ikke vil gå for fort frem og har sex på 3. Date. Hva ville vært å gå for fort frem? Å være eksklusive? Tror dere kanskje har en misforståelse på gang og trenger å snakke sammen for å oppklare. Ingen skam å være nysgjerrig på den man dater, så det er egentlig bare å spørre om det du lurer på. Anonymkode: 39f47...93b
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Dere er vel kanskje uenige om man dater en eller flere av gangen? Jeg er enig med deg, jeg som mann ønsker ikke å date flere av gangen, det blir bare rot og jeg mener det er respektløst ovenfor det andre, men jeg er vel kanskje gammeldags der. Men nå er det jo han du dater og må snakke med for å få vite hans synspunkter rundt det. Om det viser seg at han dater flere så må du jo da velge om det er noe du kan leve med eller ikke. Anonymkode: dceed...ce3
Gjest Linaria Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 "Jeg har sletta Tinder. Lyst til.å gjøre det samme?" "Skal. vi slutte å treffe andre?" Lettere når man snakker sammen. Er ikke alle som har samme uskrevne regler. Lettere når man blir enige verbalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå