Gå til innhold

Hvor fotogen er det mulig å være?????

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, det gjelder Tinderdate... Så utrolig kjekk og sjarmerende ut på bildene.. Barsk men velstelt, søt men ikke feminin og kjekk men ikke selvopptatt...
Møttes for første gang på fredag. Jeg fikk SJOKK!
Han så HELT annerledes ut, selv om jeg så at det var den samme personen som på bildene. Men han fremsto bare.. "mindre begavet"... både intelligensmessig og utseendemessig. Bildene ser ikke redigert ut heller så dette skjønner jeg ikke.
Han var alt jeg kunne drømme om ut fra bilder. I virkeligheten.. En slaskete, ustelt, puslete type med rare ansiktstrekk, utstikkende nesehår og ulekre tenner... Nei huff!!!!!!

Hvordan er det mulig??

Anonymkode: 47215...d2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:fnise: 

Anonymkode: f316f...721

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes jo mer synd på han, hvis han ser så ille ut, for da har han jo ikke så sjans på særlig mange. Det er ikke synd på deg for at du går på EN date hvor utseendet til mannen ikke tilfredsstiller deg.

Anonymkode: 25cf2...f81

• Liker 5
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det gjelder Tinderdate... Så utrolig kjekk og sjarmerende ut på bildene.. Barsk men velstelt, søt men ikke feminin og kjekk men ikke selvopptatt...
Han så HELT annerledes ut, selv om jeg så at det var den samme personen som på bildene. Men han fremsto bare.. "mindre begavet"... både intelligensmessig og utseendemessig. Bildene ser ikke redigert ut heller så dette skjønner jeg ikke.
Han var alt jeg kunne drømme om ut fra bilder. I virkeligheten.. En slaskete, ustelt, puslete type med rare ansiktstrekk, utstikkende nesehår og ulekre tenner... Nei huff!!!!!!

Hvordan er det mulig??

Elsker hvordan du beskriver det :fnise: 

Men ja, det er faktisk mulig å være ekstremt fotogen. Jeg har selv en vinkel jeg ser best ut fra. På bilder fra den vinkelen ser jeg penere ut enn fra andre vinkler fks. Bilder tatt i dårlig lys kan jo også lyve masse. Selvom jeg legger ut bilder fra "den beste vinkelen min" passer jeg alltid på å legge ut bilder tatt ute i dagslys også som faktisk representerer hvordan jeg ser ut i virkeligheten. Blir for dumt å bare legge ut de perfekte bildene :P 

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes jo mer synd på han, hvis han ser så ille ut, for da har han jo ikke så sjans på særlig mange. Det er ikke synd på deg for at du går på EN date hvor utseendet til mannen ikke tilfredsstiller deg.

Anonymkode: 25cf2...f81

Alt det hun nevnte kan han gjøre noe med.

Anonymkode: 00a82...2a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det mulig??

Norske kvinner er svært opptatt av utseende. Du er temmelig normal og lett å lure. Det du egentlig vil ha, finnes nok der ute, men siden utseende er så viktig for deg så håper jeg du lærer etterhvert.

Anonymkode: 4b051...c98

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som kjæreste, når jeg fant han på tinder og møtte han i virkeligheten! Men jeg la bort overfladiskheten min og husket den fantastiske kjemien vi hadde over meldinger. Og den fortsatte når vi møttes. Etterhvert som vi ble kjent fant jeg igjen de trekkene han viste på bilder, feks når han smilte litt sånn forsiktig var han prikk lik på det ene bildet, og de fineste klærne han hadde på bildene sine tok han jo frem hver helg eller til spesielle anledninger. Han var så striglet på bildene, men møtte opp hverdagslig. 

Anonymkode: 6ed2f...9da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt det hun nevnte kan han gjøre noe med.

Rare ansiktstrekk er man gjerne født med.

Anonymkode: 2eaff...37d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan han bli mer intelligent?

Anonymkode: 5072b...780

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Føler så jævlig med deg! Møtte en fyr som på bildene var helt vanvittig kjekk, han så veldig barsk og tøff ut, skikkelig mannemann. I virkeligheten så han ut som en guttunge. Rett og slett en 15-åring. Jeg forstår det fortsatt ikke. Jeg ble så skuffa at jeg nesten begynte å grine (viste det ikke så klart). :( 

Anonymkode: 21053...404

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner er svært opptatt av utseende. Du er temmelig normal og lett å lure. Det du egentlig vil ha, finnes nok der ute, men siden utseende er så viktig for deg så håper jeg du lærer etterhvert.

Du virker bitter. :laugh:

Anonymkode: f316f...721

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det handler ikke bare om feit lommebok til å med utseendet?

Hvordan ser ideal mannen ut?

Anonymkode: 1bf9c...a02

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rare ansiktstrekk er man gjerne født med.

Anonymkode: 2eaff...37d

Spørs hva hun mener med rare ansikstrekk, men slutter han å være slaskete, ustelt med utstikkende nesehår og ulekre tenner så er jo mye gjort. Det er normalt å stelle seg når man går på date.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg møtte også en som så helt annerledes ut enn på bildene. Men han var så morsom og herlig at jeg likte han uansett da :) Vi hadde en morsom tid sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...