AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Jeg er en kvinne som har vært på Tinder i snart ett år. Det er ikke så mange som jeg liker i min aldersgruppe der, så har ikke funnet noen enda, men har fremdeles håp. Vil være der, i tilfelle det skulle dukke opp noen. Jeg bare lurer på om de som er langtidsmedlemmer der ses på som litt desperate. Det er jo noen menn jeg har fått opp igjen og igjen der inne, som jeg skjønner ikke er så populære (bl.a. ut fra utseende). På den annen side så må jo de som oppdager at jeg har vært der lenge, ha vært der lenge selv. Jeg synes også det er litt ubehagelig hvis det skulle være en fjern bekjent der inne som sier til felles kjente at han har sett meg på Tinder i ett år nå. Anonymkode: ff80b...969
amalie3010 Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Bare si at du har hatt appen på telefonen og bare glemt det ut, er nok ikke vits å legge så mye mer i det enn det tror jeg 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Er ikke Tinder mer som en sex-app enn en forholds-app? Trodde poenget var å møte noen nye hele tiden, og da må man nødvendigvis fortsatt være der. De som forsvinner har jo "tapt" og endt opp i et forhold Anonymkode: 92d6f...6ae
Rosaprosa20 Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 Vil ikke tenke at det er flaut nei. Det er da helt normalt å "lete" etter kjæreste i virkeligheten mye lenger enn et år, så det er vel ikke noe flauere å være på tinder? 1
NydeligMann Skrevet 22. april 2016 #5 Skrevet 22. april 2016 Jeg har vært der lenge og synes det er driflaut. Er såvidt jeg turte å fortelle det til kona og resten av familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå