Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 Har falt litt for denne vognen og lurer på om det er noen her som har erfaringer! Har hørt at det at den har svingbart forhjul er bra hvis man sliter litt med bekkenet (som meg). Har noen av dere opplevd at dette er bra? Har jeg forstått riktig, at det er en bagdel som man bruker når babyen er liten, og så en sportsvogndel til senere bruk? Hva synes dere om størrelsen på bagen? Jeg synes den ser litt liten ut, og litt kald (ikke foret)? Hvor har dere kjøpt vognen og hva betalte dere? Blir glad hvis noen vil dele sine erfaringer med meg!
Elle Melle Skrevet 25. oktober 2004 #2 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg vil anbefale deg å søke på forumet snartmamma.com, der har denne vognen en hel liten tilhengerskare (og ellers en hel drøss med andre innlegg om vogner). Jeg har ikke lest ETT innlegg fra noen som har mislikt denne vognen og som eier den selv. Litt fordeler og ulemper: Den er lett, svært lett (under ti kilo), og dermed bra for folk med bekkenvondt. Svingbart forhjul gjør vognen lettere å kjøre i byen, og du kan feste det hvis du skal kjøre i ulendt terreng. Bagen kan være litt liten, og babyene havner fort i sportsvogndelen, men ryggen i denne kan legges helt ned. Den KAN vippe hvis du er uforsiktig, så pass på på bussen for eksempel. Du kan velge ulik farge på bagdel og sportsvogndel. Den er grisedyr...(men du kan handle den i Danmark og ta den med deg hjem på båten, da blir det ørlitegrann billigere. Eller bestille fra utlandet.) Jeg ønsker meg denne vognen, men jeg har ikke sett den i virkeligheten ennå, så jeg får ta meg en tur på Fru Lyng en dag. (Den neste kolleksjonen skal visstnok ha både lyseblå og rosa vogner...)
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #3 Skrevet 27. oktober 2004 Takk for svaret Elle Melle! Jeg fant svar på noen av spørsmålene mine i svaret ditt og på snartmamma. Det jeg ikke fant svar på var ca. hvor lenge babyene kan bruke bagen før de må over i sportsvognsdelen. Selv om ryggen kan legges helt ned ser det ut som om det er litt dårlig plass der til dyner og tepper... Ikke lett å velge vogn, nei!
Elle Melle Skrevet 27. oktober 2004 #4 Skrevet 27. oktober 2004 5-6 måneder synes jeg å ha lest en plass. Du kan også lese på nybaktmamma.com.
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #5 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg vil også anbefale deg å lese på nybaktmamma.com. Det er det mange vogndiskusjoner!
havsulen Skrevet 28. oktober 2004 #6 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har vognen og er kjempefornøyd! Den er helt super, både inne i kronglete butikker og ute i marka. Visst er den dyr, men jeg bruker den jo hver dag! (Og hvis vi er så heldige å få flere barn, får jeg jo brukt den igjen) Min datter ble født i august og er lang, men vi satser på at hun kan bruke dypvogndelen gjennom hele vinteren. Har venner som har skiftet til sportsvogndelen, og er veldig fornøyde med det. Hvis jeg skulle velge om igjen, ville jeg ikke vært i tvil, men kjøpt den samme vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå