AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Dette er en person som jeg ganske sterkt anser som en nær venn. Dvs jeg føler at den personen er en venn jeg vil ha i mitt liv. For meg er kjemien så sterk at jeg vet jeg vil stille opp om det skulle være noe. Vi møttes via en nettside og har chattet endel der. Vi har ikke møttes i virkeligheten( det var planen da), men det er bekreftet for begge at vi er virkelig de vi sier at vi er. Bilder og offisielle sider som twitter og facebook. Men. Denne personen trakk seg plutselig unna på tidlig vinter, og har ikke svart på noen av meldingene mine etter den siste meldingen fra personen hvor det ble snakket om hvor travel vedkommende er og vil bli framover. Jeg fikk ingen sjanse til å komme med innspill eller mulige løsninger på hvordan vennskapet kunne fortsette og at vi kunne møtes. Noen av meldingene er blitt lest, og andre bare ignorert. Og det er så rart for personen er aktiv på SoMe og legger til og følger nye personer og annet jobbgreier. Men meg, som ble titulert venn, har blitt fullstendig ignorert. Bortsett fra et svar på nyttårshilsen som jeg sendte da. Det jeg lurer på er, hva kan jeg gjøre? Jeg har virkelig ikke lyst til å miste kontakten med denne personen. Jeg forstår ikke hvorfor jeg ble titulert som venn, bare for å bli ignorert. Jeg har lurt på om personen er elendig på å holde vennskap vedlike. Må jeg bare gi opp dette vennskapet, eller er det noe jeg kan gjøre? Må tilføye at i dag er det kun ett medie jeg kan nå personen på, da jeg har valgt å kvitte meg med resten. Det virker nesten umulig å oppnå kontakt når personen ignorerer meg eller hva det enn er h#n gjør. Ja, og så bor vi i to forskjellige byer med 4 timer avstand så jeg kan ikke akkurat troppe opp på trappen til personen heller. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: cc851...001
Jolene Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Når dere ikke engang har møttes, hadde jeg latt det vennskapet gå. Du kan ikke tvinge noen til å være venn med deg, synd, men sant. 2
amalie3010 Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Jeg skal ikke si hva du burde eller ikke burde, men det hadde jo kanskje vært bedre for deg å treffe nye folk og kanskje få en venn som du kan møte ansikt til ansikt, og være sammen med. Jeg kan i alle fall foreslå at du sender en siste melding til denne vennen din, feks. Hei, jeg vet ikke hvorfor kontakten mellom oss plutselig ble brutt, jeg har i tiden vi snakket sammen ansett deg som en venn, til tross for at vi ikke har møttes har du vært en person som har vært av betydning for meg. Jeg er takknemlig for det du har gjort, jeg skulle bare ha ønsket at jeg hadde vært klar over hva som er grunnen til at ting er blitt slikt de er blitt. Ønsker deg masse lykke til videre, og igjen takk for at du har vært deg med meg. Om du ikke får noe svar så vil jeg foreslå at du sakte men sikkert setter i gang en prosess med å komme over denne vennen din, og i stedet ser opp og frem, det kommer til å ordne seg
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 6 minutter siden, Jolene skrev: Når dere ikke engang har møttes, hadde jeg latt det vennskapet gå. Du kan ikke tvinge noen til å være venn med deg, synd, men sant. Jeg har forsøkt å la det gå men jeg kjenner det blir for tidlig å gi opp ennå. Ah, det er så dumt at det er blitt slik. Blir stressa av det. 5 minutter siden, amalie3010 skrev: Jeg skal ikke si hva du burde eller ikke burde, men det hadde jo kanskje vært bedre for deg å treffe nye folk og kanskje få en venn som du kan møte ansikt til ansikt, og være sammen med. Jeg kan i alle fall foreslå at du sender en siste melding til denne vennen din, feks. Hei, jeg vet ikke hvorfor kontakten mellom oss plutselig ble brutt, jeg har i tiden vi snakket sammen ansett deg som en venn, til tross for at vi ikke har møttes har du vært en person som har vært av betydning for meg. Jeg er takknemlig for det du har gjort, jeg skulle bare ha ønsket at jeg hadde vært klar over hva som er grunnen til at ting er blitt slikt de er blitt. Ønsker deg masse lykke til videre, og igjen takk for at du har vært deg med meg. Om du ikke får noe svar så vil jeg foreslå at du sakte men sikkert setter i gang en prosess med å komme over denne vennen din, og i stedet ser opp og frem, det kommer til å ordne seg Tusen takk for et veldig godt forslag. Jeg kan skrive noe slikt som en siste melding. Anonymkode: cc851...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå