Gå til innhold

Nervevraket selv har arrangert!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er OBOS-medlem og med det følger det med fordeler. En av de fordelene er en hel dag på Tusenfryd, hvor medlemmer har parken alene. Jeg samlet da en gjeng med venner og bestilte billetter. Jeg stusset litt over at ingen skulle sjekke om jeg var medlem, men tenkte ikke noe særlig over det. Når jeg ser over billettene nå i ettertid står det "husk medlemskortet ditt" greit nok, jeg er jo medlem - MEN ingen av vennene mine er! Det står ingenting om at man ikke kan ta med seg folk som ikke er medlemmer, og jeg kunne bestille opptil 10 billetter, ingen info som sagt. Så jeg regnet da med at alle medlemmer kan ta med 10 billetter hver, men jeg er en overtenker og er nervøs for sånne ting så: Holder det med at jeg er medlem? Jeg har vært med på slike eventer før på tusenfryd hvor jeg da har blitt invitert med, uten problem, men da tror jeg heller ikke de har vært så strenge på medlemskort ogsånt.. Erfaringer eller kunnskap taes imot med stort TAKK! :) 

takk for svar

Anonymkode: b4265...85b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du ikke bare ringe / sende mail te obos / tysenfryd å spørre? :) så slipper du å stresse

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg er OBOS-medlem og med det følger det med fordeler. En av de fordelene er en hel dag på Tusenfryd, hvor medlemmer har parken alene. Jeg samlet da en gjeng med venner og bestilte billetter. Jeg stusset litt over at ingen skulle sjekke om jeg var medlem, men tenkte ikke noe særlig over det. Når jeg ser over billettene nå i ettertid står det "husk medlemskortet ditt" greit nok, jeg er jo medlem - MEN ingen av vennene mine er! Det står ingenting om at man ikke kan ta med seg folk som ikke er medlemmer, og jeg kunne bestille opptil 10 billetter, ingen info som sagt. Så jeg regnet da med at alle medlemmer kan ta med 10 billetter hver, men jeg er en overtenker og er nervøs for sånne ting så: Holder det med at jeg er medlem? Jeg har vært med på slike eventer før på tusenfryd hvor jeg da har blitt invitert med, uten problem, men da tror jeg heller ikke de har vært så strenge på medlemskort ogsånt.. Erfaringer eller kunnskap taes imot med stort TAKK! :) 

takk for svar

Anonymkode: b4265...85b

Selvfølgelig holder det at du er medlem, Senk skuldrene, pust med magen! Håper du får en kjempefin dag på Tusenfryd med vennene dine :).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber selv i OBOS og kan bekrefte det Veslefrikk sier/skriver.

Håper dere får en strålende dag! 

Anonymkode: d93cb...8f6

Skrevet

Tuuusen takk for svar :) da kan jeg slappe av, hehe! God helg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...