AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Jeg har kjøpt meg en enkel og grei stavmikser på coop. Men hvirdan rengjør jeg den? Kan jeg spyle delen med kniver osv under vann? Det sto lite i bruksanvisningen annet enn man skulle bruke klut. Men det var ingen ekstra deler med, så det å få brukt klit der knivene sitter vil jo ikke være det letteste. Må jeg kanskje ha noe tilleggsutstyr ? Det som var planen å bruke den til er å blande pannekakerøre (med havregryn) feks. Og hvordan oppbevares den egentlig? Kan den stå med knivdelen ned, knivene berører ikke benkeplaten. Anonymkode: 69c05...4f0
Vox_populi Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 (endret) Stavmiksaren er beregna på m.a. pannekakerøre, så ja, han er vasstett og kan spylast under vatn, gjerne medan han går. Han kan oppbevarast liggjande eller ståande. Endret 16. april 2016 av Vox_populi
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 30 minutter siden, Vox_populi skrev: Stavmiksaren er beregna på m.a. pannekakerøre, så ja, han er vasstett og kan spylast under vatn, gjerne medan han går. Han kan oppbevarast liggjande eller ståande. Ok. Takk for svar. Finner nok mer ut når jeg tar den i bruk. Sliter med å se den skal klare å blandet det godt nok, men det er nok fordi jeg ikke er vant med å bruke det 😀 Anonymkode: 69c05...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå