Gå til innhold

Spørre om jenta på byen er singel, når?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når bør man spørre om jenta man ønsker å sjekke opp er singel? Er selvsagt mest beleilig for meg som mann å spørre så tidlig som mulig, men er det greit som åpningsspørsmål eller hvor lenge bør man vente? Synes det er litt kjipt å bruke en del tid for så å finne ut at hun er opptatt. 

Anonymkode: 55f8c...d5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke den beste åpningsreplikken, for du serverer dama en unnskyldning til å bli kvitt deg allerede før du har vist at du er verdt å snakke med. Kvinner liker heller ikke å kaste bort tiden sin på alle som kommer og skal sjekke dem opp. Det spørsmålet får deg også til å virke som en som ikke gidder snakke med kvinner uten at det er potensiale for pulings i andre enden, og det er det ingen som blir spesielt sjarmert av. Det virker også litt desperat.

Du må prate først, finne tonen, og SÅ eventuelt spørre om hun er singel, som om det er hennes personlighet/humor/intelligens og den gode kjemien som har gjort at du ble imponert og interessert og bare ble nødt til å spørre. Spesielt de øverst på skalaen liker å bli sett for noe annet enn bare utseende.

Se på det som trening i å prate med kvinner om du ender opp med å snakke med noen som har kjæreste - det kan komme godt med til neste gang =)

• Liker 4
Skrevet

Cuntzilla har flere gode poenger. Jeg selv merker at hvis jeg får spørsmålet om jeg er singel tidlig, så er han bare ute etter sex. Da mister han all attraksjon uavhengig om jeg er singel eller ei. Jeg prøver å få inn naturlig i samtaler på byen at jeg har kjæreste, men virker som menn blir fornærmet hvis man sier det, fordi da antar man at de er ute etter sex 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror menn ønsker å være så "effektiv" som mulig og prøver derfor å rydde unna vei potensiell feilkilder. Dessuten, det er et tegn på bare ønske seg sex hvis man spør tidlig i sjekkefasen om vedkommende er singel. Det er da mange kvinner som ikke gidder å bruke mye tid på opptatte menn heller.

Men er absolutt enig med Cuntzilla at det å prate mer med kvinner generellt gir større rom for forståelsen av kommunikasjon mellom kjønn.

Anonymkode: f7a4e...077

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Det er ikke den beste åpningsreplikken, for du serverer dama en unnskyldning til å bli kvitt deg allerede før du har vist at du er verdt å snakke med. Kvinner liker heller ikke å kaste bort tiden sin på alle som kommer og skal sjekke dem opp. Det spørsmålet får deg også til å virke som en som ikke gidder snakke med kvinner uten at det er potensiale for pulings i andre enden, og det er det ingen som blir spesielt sjarmert av. Det virker også litt desperat.

Du må prate først, finne tonen, og SÅ eventuelt spørre om hun er singel, som om det er hennes personlighet/humor/intelligens og den gode kjemien som har gjort at du ble imponert og interessert og bare ble nødt til å spørre. Spesielt de øverst på skalaen liker å bli sett for noe annet enn bare utseende.

Se på det som trening i å prate med kvinner om du ender opp med å snakke med noen som har kjæreste - det kan komme godt med til neste gang =)

Et øyeblikk siden, Pompom skrev:

Cuntzilla har flere gode poenger. Jeg selv merker at hvis jeg får spørsmålet om jeg er singel tidlig, så er han bare ute etter sex. Da mister han all attraksjon uavhengig om jeg er singel eller ei. Jeg prøver å få inn naturlig i samtaler på byen at jeg har kjæreste, men virker som menn blir fornærmet hvis man sier det, fordi da antar man at de er ute etter sex 

Tusen takk, koster meg jo ingenting å prate med jenta litt.  Forstår ikke hvorfor man blir fornærmet om jenta sier hun har kjæreste, man hadde jo ikke gått bort til en jente på et utested om man trodde hun var opptatt. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror menn ønsker å være så "effektiv" som mulig og prøver derfor å rydde unna vei potensiell feilkilder. Dessuten, det er et tegn på bare ønske seg sex hvis man spør tidlig i sjekkefasen om vedkommende er singel. Det er da mange kvinner som ikke gidder å bruke mye tid på opptatte menn heller.

Men er absolutt enig med Cuntzilla at det å prate mer med kvinner generellt gir større rom for forståelsen av kommunikasjon mellom kjønn.

Det trenger ikke være et tegn på ønske om kun sex skulle det stå.

Skrevet

Nei, men jeg har opplevd å få "hvorfor sier du det, jeg prøvde ikke å sjekke deg opp." og lignende i respons når jeg sier jeg har kjæreste :fnise: Jeg synes det er fint å bli spurt om hva jeg driver med på dagene, for da kan jeg legge naturlig inn at jeg henger med kjæresten og bikkja. Du kan jo stille spørsmål som åpner for at hun kan si at hun er singel eller ikke, så slipper du spørre direkte og virke som en som bare er ute etter et ligg. 

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

* Gå bort til kvinnen og prikke på skuideren

Mann: Unnskyld, er du singel.

Kvinne: Ja

Mann: Jeg leter etter noen å ha trekant med. Er det noe du kunne vært interresert i?

Mann: Fantastisk, da må jeg bare gå å finne en til.

Disclaimer: Feil kan forekomme.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Pompom skrev:

Nei, men jeg har opplevd å få "hvorfor sier du det, jeg prøvde ikke å sjekke deg opp." og lignende i respons når jeg sier jeg har kjæreste :fnise: 

Tror det er sånn man sier, men ikke mener.  

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg prøver i hvert fall å være effektiv og det burde jo være forståelig. Forstår ikke dette med "bare ute etter sex", hadde jeg vært ute etter noe mer så hadde jeg jo fortsatt ønsket å vite om hun var singel så fort som mulig. 

9 minutter siden, Herr Heftig skrev:

* Gå bort til kvinnen og prikke på skuideren

Mann: Unnskyld, er du singel.

Mann: Jeg leter etter noen å ha trekant med. Er det noe du kunne vært interresert i?

Mann: Fantastisk, da må jeg bare gå å finne en til.

Disclaimer: Feil kan forekomme.

LOL

AnonymBruker
Skrevet

Siste var TS.

Har også ett spørsmål til. Om jeg har snakket med jenta en stund og hun sier hun er opptatt. Hvordan bør man avslutte på høfligst og raskest måte? 

TS

Gjest Herr Heftig
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siste var TS.

Har også ett spørsmål til. Om jeg har snakket med jenta en stund og hun sier hun er opptatt. Hvordan bør man avslutte på høfligst og raskest måte? 

TS

"Ååh, fillern. Kan du noen bra sjekketriks, som jeg kan bruke på noen andre?"

Hvis hun sier nei, bare går du og sier "Ok, du får kose deg videre i kveld da"

Hvis hun har noen kan du ha en liten samtale om det før du "må komme deg videre"

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Herr Heftig skrev:

"Ååh, fillern. Kan du noen bra sjekketriks, som jeg kan bruke på noen andre?"

Hvis hun sier nei, bare går du og sier "Ok, du får kose deg videre i kveld da"

Hvis hun har noen kan du ha en liten samtale om det før du "må komme deg videre"

LOL, var ganske kul replikk. 

TS

Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, Pompom skrev:

Nei, men jeg har opplevd å få "hvorfor sier du det, jeg prøvde ikke å sjekke deg opp." og lignende i respons når jeg sier jeg har kjæreste :fnise: Jeg synes det er fint å bli spurt om hva jeg driver med på dagene, for da kan jeg legge naturlig inn at jeg henger med kjæresten og bikkja. Du kan jo stille spørsmål som åpner for at hun kan si at hun er singel eller ikke, så slipper du spørre direkte og virke som en som bare er ute etter et ligg. 

Dette sier de bare for å redde sitt eget skinn og liksom få oss til å tro at de bare vil slå av en prat. Men vi vet jo at han egentlig ville sjekke deg opp:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...