Gå til innhold

halloween party,kostyme?


lizzy x

Anbefalte innlegg

hjææælp :o er blitt invitert på halloweenfest t helga,har aldri vært på sånt før og lurer på hva i alle dager jeg skal ta på meg og hvordan jeg skal sminke meg? noen supre forslag,og om hvor jeg kan få kjøpt slike kule klær til en billig penge? :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal på halloweenparty, og drar som sort engel. Kjøpte en billig sort kjole på fretex til 20 kroner, englevinger til 50,- på H&M, som jeg trekker med sort fløyel fra en avdanka kjole + hvit sminke i fjeset og sort-sotede øyne.

ellers kan du enkelt kjøpe en heeelt enkel hvit kjole, sy på rødt kors og sy en liten sykepleierhette med rødt kors, hvite sko, dette bør du kunne finne billig på en fretex eller uff-butikk.

kjøp en tube fake-blod, klin til drakta og deg selv og stapp en liksom-kniv i belte....

eller vaskekone=shabby klær, skurefille i lomma med masse blod, blod søl rund på klærne etc.

det var noen forslag ihvertfall, hvor du lett kan finne billige "kostymer" på bruktbutikker og bare fikse dem til litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjørøver er et utrolig enkelt herre-kostyme. Tettsittende bukse, åpen skjorte som er brettet opp på ermene. Skjerf rundt livet og på hodet. Støvler hvis man har, ellers barbeint. Eller sandaler.

Evt. Cowboy, med eller uten hatt. Finn cowboyskjorte eller rutete skjorte på Fretex. Tørkle i halsen. Jeans. Støvler hvis han har, eller spisse sko. Belte med stor beltespenne. Lisseslips.

Dracula: Sjakett eller pen dress. Håret sleikes bakover med brylkrem. Hvit sminke, sort rundt øynene, røde lepper.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...