AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Hei på dere Jeg prøver å gå opp i vekt men har ikke muligheten til tunge treningsøvelser pga sykdom. Prosessen må derfor gå hovedsaklig ut på kosthold og andre rutiner/tiltak, og eventuelt øvelser man kan gjøre i hjemmet i korte serier som ikke er for lange da jeg har utmattelsessyndrom. Pga allergi må jeg unngå melkeprodukter. Jeg har økt fra å spise 1 gang om dagen til 2 og 3 ganger om dagen. Er det noen som har noen generelle råd, matvaretips eller lignende til meg?! Har også prøvd proteingainer men av å drikke en sånn shake blir jeg så mett så jeg ikke orker noe mat. Anonymkode: 9af8d...1bf
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Hei, Hvis du er vant til å spise bare et måltid, ville jeg prøvd med helt vanlige porsjoner og sunn mat, 4-5 måltider om dagen. Det kan være nok til å få deg opp i vekt og gi deg mer normale mat-rutiner. Ett måltid for dagen er veldig lite. Jeg ville valgt helt vanlige sunne matvarer: grovt brød, fisk, kjøtt, grønnsaker, frukt etc og hoppet over shaker/barer og alt sånt. Anonymkode: 5779b...aa7 1
skogstroll Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Sundt fett og proteiner. Nøtter, nøttesmør, avokado, dadler, pinjekjærner, solsikkefrø, havregrøt, olivenolje. Prøv å snik inn noen drikkelige kalorier også, som juice, kokosmelk og smoothie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå