Gjest Coral Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 Har prøvd diverse ansiktsmasker, men ikke funnet en jeg er veldig fornøyd med enda. Noen som har en god å anbefale? Helst en dyprensende.. Har normal/ litt tørr hud.
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #2 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg bruker en fra clinique som er veldig god,huden blir frisk og renset.Husker ikke hva den heter i farta,men er i en grønn tube.
Gjest Lilleulv Skrevet 25. oktober 2004 #3 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg digger Gentle Cream Exfoliant fra Dermalogica. Vet ikke om den kalles dyprensende, men jeg får i hvert fall utrolig smooth hud av den
Gjest gizela Skrevet 1. november 2004 #4 Skrevet 1. november 2004 Det er ikke lov å bruke forumet til reklame. Innlegget er derfor slettet. Marianne moderator.
Gjest Coral Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 Takk for tips! Ikke kjøpt noen ennå, men tenkt å gjøre det snart
Salt Skrevet 2. november 2004 #6 Skrevet 2. november 2004 Har du prøvd Shiseido Purifying Mask? Denne liker i hvertfall jeg kjempegodt :-)
Miss-X Skrevet 2. november 2004 #7 Skrevet 2. november 2004 Guinot- Pure Balance Mask er min favoritt. Virker dyptrensende og minsker porer. Du får den til 167.- kr på Strawberrynet.
Melon Skrevet 20. november 2004 #8 Skrevet 20. november 2004 Jeg liker en fra Nivea (Active Purifying Mask). Den virker godt på huden min. Renser, trekker sammen porer, tørker ikke ut og er rimelig. Clinique sin likte ikke jeg. Synes ikke at den renser huden min godt nok.
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #9 Skrevet 20. november 2004 holder meg laaaaangt unna nivea produkter o.l. jeg liker også Derm Gentle Cream Exfoliant...den er så smooooooth!!!
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #10 Skrevet 20. november 2004 Decleor Herbs&Clay! Kjempegod, under 200 på SN.
Gjest Ethereal Skrevet 20. november 2004 #11 Skrevet 20. november 2004 Estee Lauder har gode masker, synes jeg. So Moist er den beste fuktighetsmasken jeg har vært borti, og So Clean gjør huden ren uten at den blir irritert.
Melon Skrevet 28. november 2004 #12 Skrevet 28. november 2004 Har prøvd en maske fra Juvena Clean Up! (men den er til fet hud). Likte den veldig godt. Sorte prikkene blir til hvite. Den inneholder mynteekstrakt som kjøler huden ned og det føles deilig! :-)
Gjest Coral Skrevet 29. november 2004 #13 Skrevet 29. november 2004 Har prøvd en maske fra Juvena Clean Up! (men den er til fet hud). Likte den veldig godt. Sorte prikkene blir til hvite. Den inneholder mynteekstrakt som kjøler huden ned og det føles deilig! :-) Hvor har de denne? At sorte prikker blir til hvite hadde vært noe, har et par sånne
Gjest spes Skrevet 3. desember 2004 #14 Skrevet 3. desember 2004 hvorfor ikke spørre i et skikkelig parfymeri, de skal ha peiling. Så sant det ikkebare er fjortisjenter som jobber der da. Ellers er en hudpleiesalong å anbefale
Melon Skrevet 4. desember 2004 #15 Skrevet 4. desember 2004 Hvor har de denne? Jeg kjøpte den på Cubus :-) Og det er spesielt deilig med mynte! Har noen prøvd Elizabeth Arden Deep Cleansing Mask?
Dru Skrevet 4. desember 2004 #16 Skrevet 4. desember 2004 Jeg prøvde en veldig god maske fra Yera Spa Shop. Red clay. Den var skikkelig leire, den tørket på huden, og når 10 minutter hadde gått, så kunne man faktisk se at den hadde trekt til seg overflødig fett og olje i t-sonen. Og ikke tørket den ut huden heller.
Melon Skrevet 5. desember 2004 #17 Skrevet 5. desember 2004 Jeg prøvde en veldig god maske fra Yera Spa Shop. Red clay. Hvor får man kjøpt en sånn en og hva koster den? 8)
Dru Skrevet 5. desember 2004 #18 Skrevet 5. desember 2004 Hvor får man kjøpt en sånn en og hva koster den? 8) Hvis du ser på forsiden på KG, kvinneguiden.no, så er det et banner der. De har julekalender, så hvis du er heldig får du en der helt gratis. Var ikke dyr heller, hvis man skal kjøpe den.
Gjest Gerd Skrevet 17. august 2007 #20 Skrevet 17. august 2007 Har prøvd diverse ansiktsmasker, men ikke funnet en jeg er veldig fornøyd med enda. Noen som har en god å anbefale? Helst en dyprensende.. Har normal/ litt tørr hud. Hei, jeg kan anbefale urtemasken til Mt Sapola. Den er 100% ren og består av 7 malte urter. Kan blandes med honning , yoghurt eller vann. Utrolig effektiv og dypt rensende. ( kan også brukes på halloween) !!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå