Gå til innhold

http://www.tv2.no/nyheter/8228997/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva brukes quicktime til på pc`n? Jeg har det, men aner ikke hvorfor det er der.
Kan det slettes uten at maskinen klapper sammen. Opplys en enkel sjel. :) 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opplys en enkel sjel, til! 

Anonymkode: 73bee...e58

• Liker 3
Skrevet (endret)

Quicktime er en mediespiller som du kan bruke til å se filmer fra internett, filmtrailere osv. Dvd'er du putter inn i pcen eller filmer du har lasta ned :)

Setter du dette som standarprogram for slike filer, vil du kunne se ting der i fra altså, håper det gjorde deg litt klokere :fnise:

Endret av amalie3010
  • Liker 2
Skrevet

Takk, amalie. :) 
Hvis dette må slettes, hva kan jeg bruke istedenfor da? Jeg må jo se filmer og sånn. :jepp: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, amalie3010 skrev:

Quicktime er en mediespiller som du kan bruke til å se filmer fra internett, filmtrailere osv. Dvd'er du putter inn i pcen eller filmer du har lasta ned :)

Hva kan evt skje med Pc-en og innholdet på harddisken når vi avinstallerer quicktime?

Anonymkode: eb9cf...315

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan evt skje med Pc-en og innholdet på harddisken når vi avinstallerer quicktime?

Du vil nok bare frigjøre mer plass på harddisken, quicktime pleier jo som regel å være et standardprogram på de fleste pcer. Innholdet trenger du ikke å være bekymret for, quicktime er jo bare en avspiller så filene du kunne ha spilt av i quicktime vil ikke påvirkes av at dette avinstalleres :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du vil nok bare frigjøre mer plass på harddisken, quicktime pleier jo som regel å være et standardprogram på de fleste pcer. Innholdet trenger du ikke å være bekymret for, quicktime er jo bare en avspiller så filene du kunne ha spilt av i quicktime vil ikke påvirkes av at dette avinstalleres :)

Tusen takk! :hjerte:

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! :hjerte:

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Det er virkelig snilt og omtenksomt av deg å hjelpe oss :)

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er jeg veldig enig i. :)  Når en er litt ukyndig i dataverdenen, er sånne som deg uvurderlig. :klappe: 

• Liker 2
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Link mottas med takk så en ikke går seg vill på nettet? :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...