AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Til dere menn med litt tykk penis, sånn 14-16cm i omkrets, er det slik at alle kvinner føles litt trange, selv når de er veldig kåte og våte? Når damer blir veldig våte, så føler jeg er min, med 12cm i omkrets, blir litt i det minste laget. Pikken bare sklir rett inn, uten særlig motstand. Savner virkelig det å kunne "fylle" opp en dame. Blir også usikker på om damene kjenner noe særlig når de er veldig våte? Beklager at jeg skaper en ny penis tråd, vet at det har vært en del av de i det siste.Men jeg sliter virkelig med dette og føler bare at jeg er nesten bra nok og mangler noen cm for å gjøre de fleste kvinner fornøyd. Anonymkode: 38a4e...4a3 5
Gjest PetterPanne Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Nå må du gi deg her: "Hadde jeg bare vært 10cm høyere hadde livet mitt vært bedre" "Hadde jeg hatt 2 cm lenger penis, hadde sexen vært bedre" Fokuser på det du har blitt gitt og bruk det så godt du kan. Ikke tenk på hva du skulle ha hatt eller mål deg opp mot noen "standard". Noen ganger så lurer jeg virkelig på om den neste etaten i staten blir Penis og Vaginamåle-etaten. Hvor alle skal måles og kategoriseres, og så kan man få med seg et skriv som beskriver deres kjønnsorgan som man kan gi til partneren sin. Det er bedre å fokusere på er å SNAKKE med dama. For alt du vet er hun strålende fornøyd med tykkelsen din. Om du ikke er fornøyd med friksjonen, finnes det måter å gjøre penisen tykkere på etter hva jeg har lest på nettet. (Blanding av massasje og pumper, har ikke testet det selv så jeg vet ikke om det fungerer). Hun burde knipe og vips så har du en kvinne du føler du "fyller opp". Nå er jeg ikke kvinne, men jeg vil tro det er deiligere for de at den kommer lettere inn, enn at den lager blodige rifter på innsiden fordi kuken må presses inn.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 12 cm kan bli i minste laget. Spør du dama du har sex med, vil hun mest sannsylig bare svare det hun tror du vil høre. Men det finnes løsninger. Søk etter penishylse. De finnes blant annet på kondomeriet til en ganske billig penge. Og er langt vanligere enn du skulle tro. Anonymkode: 9ba88...e95 7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 Kjære deg, penisen din er god nok, ikke "noen centimeter unna god nok"! Anonymkode: cce4c...ccf 6
Charmander Skrevet 15. april 2016 #5 Skrevet 15. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Til dere menn med litt tykk penis, sånn 14-16cm i omkrets, er det slik at alle kvinner føles litt trange, selv når de er veldig kåte og våte? Når damer blir veldig våte, så føler jeg er min, med 12cm i omkrets, blir litt i det minste laget. Pikken bare sklir rett inn, uten særlig motstand. Savner virkelig det å kunne "fylle" opp en dame. Blir også usikker på om damene kjenner noe særlig når de er veldig våte? Anonymkode: 38a4e...4a3 Har fått følelsen av å fylle noen, men absolutt ikke alle.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #6 Skrevet 15. april 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: 12 cm kan bli i minste laget. Spør du dama du har sex med, vil hun mest sannsylig bare svare det hun tror du vil høre. Men det finnes løsninger. Søk etter penishylse. De finnes blant annet på kondomeriet til en ganske billig penge. Og er langt vanligere enn du skulle tro. Anonymkode: 9ba88...e95 ok, jeg har nå funnet ut at jeg muligens har målt litt feil. Brukt en tom first price do rull til å måle omkretsen og har alltid trodde at disse har vært 12 cm i omkrets, men jeg fant ut først nå at de har en omkrets på litt over 13cm( papir "arket" er 14cm og overlapper bitte litt). Jeg klarer akkurat å tren en slik tom dorull over kølla og den på presses litt hardt ned fra midten av. Det betyr at jeg ligger mer rundt 13+ i omkrets på det tykkeste....tror jeg Men syntes min penis virker veldig tynn, så kan umulig tro at en omkrets på 15-16cm er helt uvanlig? Anonymkode: 38a4e...4a3 1
muffinshaker Skrevet 15. april 2016 #7 Skrevet 15. april 2016 Dessuten er det vel sånn at man til en viss grad tilpasser seg den man er sammen med? (Øh, altså at vaginaen tilpasser seg penisen) det virker som det skjer med meg ihvertfall, og det høres jo litt logisk ut. Herregud, hvorfor svarer jeg i denne tråden? 6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #8 Skrevet 15. april 2016 1 minutt siden, muffinshaker skrev: Dessuten er det vel sånn at man til en viss grad tilpasser seg den man er sammen med? (Øh, altså at vaginaen tilpasser seg penisen) det virker som det skjer med meg ihvertfall, og det høres jo litt logisk ut. Herregud, hvorfor svarer jeg i denne tråden? er du kvinne eller mann? Så du merker ikke store forskjellen på en med 13cm i omkrets eller en litt tykkere penis, siden din vagina tilpasser seg? Anonymkode: 38a4e...4a3 1
muffinshaker Skrevet 15. april 2016 #9 Skrevet 15. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: er du kvinne eller mann? Så du merker ikke store forskjellen på en med 13cm i omkrets eller en litt tykkere penis, siden din vagina tilpasser seg? Anonymkode: 38a4e...4a3 Kvinne. Haha, joda, i begynnelsen merker jeg stor forskjell. Men etter vi har vært sammen en stund kan den penisen jeg opplevde som liten i begynnelsen, plutselig virke stor- noen ganger for stor tilogmed. 9
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #10 Skrevet 15. april 2016 8 minutter siden, muffinshaker skrev: Kvinne. Haha, joda, i begynnelsen merker jeg stor forskjell. Men etter vi har vært sammen en stund kan den penisen jeg opplevde som liten i begynnelsen, plutselig virke stor- noen ganger for stor tilogmed. ok, og hvor mye vill ett par cm til og fra ha å si for din orgasme og hvor raskt du eventuelt oppnår denne? Eller krever du stimulans av klitoris for å komme? La oss si du har sex med en kar med 13cm i omkrets og en med 15cm i omkrets, la oss teoretisk si at du liker begge akkurat like godt og finne dem akkurat like attraktive. Begge gjør også akkurat de samme bevegelsene under samleie. Vill du da få lettere orgasme med han som har litt tykkere penis? Vet at der er så mye annet som spiller inn for om kvinner får orgasme, men hvis man utelukker alle andre faktorer, så har jeg alltid lurt på om tykkelsen har en del å si(så lenge penisen ikke er alt for tynn) Anonymkode: 38a4e...4a3
Smookiekins Skrevet 16. april 2016 #11 Skrevet 16. april 2016 19 minutter siden, muffinshaker skrev: Kvinne. Haha, joda, i begynnelsen merker jeg stor forskjell. Men etter vi har vært sammen en stund kan den penisen jeg opplevde som liten i begynnelsen, plutselig virke stor- noen ganger for stor tilogmed. Samme her! Rart det der.. 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #12 Skrevet 16. april 2016 1 minutt siden, Smookiekins skrev: Samme her! Rart det der.. Dette er vell gode nyheter for oss med normal tykkelse, som tror at vi ikke duger! Anonymkode: 38a4e...4a3 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #13 Skrevet 16. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 12 cm kan bli i minste laget. Spør du dama du har sex med, vil hun mest sannsylig bare svare det hun tror du vil høre. Men det finnes løsninger. Søk etter penishylse. De finnes blant annet på kondomeriet til en ganske billig penge. Og er langt vanligere enn du skulle tro. Anonymkode: 9ba88...e95 Signerer denn. 12 cm gir meg omtrent like mye følelse som jg skulle stukket en blyant inn. Og ja våthet gir mindre friksjon , men flertallt av damer blir veldig våte. Man kan evn tørke det bort om det blir for mye, men det vil jo produseres mer hele tiden uansett. Jeg ville googlet stillinger for tynne peniser sånn at dere kan bruke stillinger der dere begge opplever mer friksjon, og vurdert penishylse. Anonymkode: 7a70d...f34 9
Katten.2.0 Skrevet 16. april 2016 #14 Skrevet 16. april 2016 Når det er mye fuktighet (som det gjerne blir når man gjør jobben riktig), så minker friksjonen. På samme måte vil man (ihvertfall jeg) miste litt av følsomheten om en knuller veldig hardt og røft over litt tid. Bytting av stillinger gjør at fuktigheten på penis minker -> mer friksjon. Bruk også forskjellig tempo og med forskjellig trykk for å holde egen førlighet på topp. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #15 Skrevet 16. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Signerer denn. 12 cm gir meg omtrent like mye følelse som jg skulle stukket en blyant inn. Og ja våthet gir mindre friksjon , men flertallt av damer blir veldig våte. Man kan evn tørke det bort om det blir for mye, men det vil jo produseres mer hele tiden uansett. Jeg ville googlet stillinger for tynne peniser sånn at dere kan bruke stillinger der dere begge opplever mer friksjon, og vurdert penishylse. Anonymkode: 7a70d...f34 hahaha er du vid i slufsa hehehe:) Anonymkode: b4a44...7d9 7
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #16 Skrevet 16. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Signerer denn. 12 cm gir meg omtrent like mye følelse som jg skulle stukket en blyant inn. Og ja våthet gir mindre friksjon , men flertallt av damer blir veldig våte. Man kan evn tørke det bort om det blir for mye, men det vil jo produseres mer hele tiden uansett. Jeg ville googlet stillinger for tynne peniser sånn at dere kan bruke stillinger der dere begge opplever mer friksjon, og vurdert penishylse. Anonymkode: 7a70d...f34 hahaha er du vid i slufsa hehehe:) Anonymkode: b4a44...7d9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #17 Skrevet 16. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Signerer denn. 12 cm gir meg omtrent like mye følelse som jg skulle stukket en blyant inn. Og ja våthet gir mindre friksjon , men flertallt av damer blir veldig våte. Man kan evn tørke det bort om det blir for mye, men det vil jo produseres mer hele tiden uansett. Jeg ville googlet stillinger for tynne peniser sånn at dere kan bruke stillinger der dere begge opplever mer friksjon, og vurdert penishylse. Anonymkode: 7a70d...f34 Jeg er visst ikke 12 allikevel,men 13 på det tykkeste og snittet ligger faktisk på rett under 12 cm, så er vell heller musa di som er litt for vid! Anonymkode: 38a4e...4a3 10
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #18 Skrevet 16. april 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Til dere menn med litt tykk penis, sånn 14-16cm i omkrets, er det slik at alle kvinner føles litt trange, selv når de er veldig kåte og våte? Når damer blir veldig våte, så føler jeg er min, med 12cm i omkrets, blir litt i det minste laget. Pikken bare sklir rett inn, uten særlig motstand. Savner virkelig det å kunne "fylle" opp en dame. Blir også usikker på om damene kjenner noe særlig når de er veldig våte? Beklager at jeg skaper en ny penis tråd, vet at det har vært en del av de i det siste.Men jeg sliter virkelig med dette og føler bare at jeg er nesten bra nok og mangler noen cm for å gjøre de fleste kvinner fornøyd. Anonymkode: 38a4e...4a3 Når peniser har lik lengde vil en økning i omkrets fra 12cm til 15cm gi en forskjell i volum på 56%. Hvem vil ha en penis som er 1,5 ganger større en den med omkrets på 12cm? De fleste? Anonymkode: 020cc...5de 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #19 Skrevet 16. april 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: 12 cm kan bli i minste laget. Spør du dama du har sex med, vil hun mest sannsylig bare svare det hun tror du vil høre. Men det finnes løsninger. Søk etter penishylse. De finnes blant annet på kondomeriet til en ganske billig penge. Og er langt vanligere enn du skulle tro. Anonymkode: 9ba88...e95 eh... 12 i omkrets er over snittet Anonymkode: 6e85d...611 13
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #20 Skrevet 16. april 2016 Smart å finne en kvinne som hadde sex med en med mindre penis forrige gang hun hadde sex. Er kjedelig å tenke på at hennes forrige partner på en måte bestemmer om sexen mellom deg og henne er god nok Anonymkode: 6e85d...611 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå