Gå til innhold

Folk som 'liker' vennskap på FB, hva er greia?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nokså ofte ser jeg de samme personene legge til en venn av det motsatte kjønn og bare denne aktiviteten kan få opptil 50 likes og en god del kommentarer... selv synes jeg det ser ganske kleint ut og hvor overfladisk opptatt folk er av facebook.. men hva er greia?

Anonymkode: 0cdfc...fe6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest PetterPanne
Skrevet

En fyr jeg kjenner får likes og kommentarer av andre kompiser for hver eneste jente han legger til:

"Wow, nice catch"

"Var det hun du snakket om?"

"Bra jobba"

"Blir det noe action?"

Lista er lang... Jeg ler like mye hver gang. Er så tragisk at det blir morsomt, 

AnonymBruker
Skrevet

Går det ann å fjerne slik at det ikke kommer opp ? 

Anonymkode: 3b2b6...3ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er poppiz 

Anonymkode: bc868...dfc

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri sett. Grusomt kleint, veldig ofte legger du jo til folk uten  at det er noe romantisk/seksuelt

Anonymkode: a4841...5a5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

jdet er kjempeviktig å følle med å sånn og jeg kommenterer mye når nye chifcks er ladkt til. beste e r et de er pene og såånn men også de støkke føår magne fine komentarrer

det er viktig å fle med påå sosiale utvivking eler så tvikler vi oss ikke. så gøy å se at fok du kjenner nå pulutelig kenner hverandre også da blir litt hæa i taket og noen kommentarer ut på kvelden eler tildig om morgenen gjenre litt pilsing og sånn. 

så de t er gøy å kommentere og få kommentrerer fra dnre og følge med syne sjeg . 

selv har jeg lagt til mange venner og fått magne fine og interesssee kommentarer og da sjer det ting ellers blir det kjedelig

Anonymkode: d0da2...055

AnonymBruker
Skrevet

shit glømte å rette skrifefeilene

sorry folks 

håper dere forstår

Gjest PetterPanne
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jdet er kjempeviktig å følle med å sånn og jeg kommenterer mye når nye chifcks er ladkt til. beste e r et de er pene og såånn men også de støkke føår magne fine komentarrer

det er viktig å fle med påå sosiale utvivking eler så tvikler vi oss ikke. så gøy å se at fok du kjenner nå pulutelig kenner hverandre også da blir litt hæa i taket og noen kommentarer ut på kvelden eler tildig om morgenen gjenre litt pilsing og sånn. 

så de t er gøy å kommentere og få kommentrerer fra dnre og følge med syne sjeg . 

selv har jeg lagt til mange venner og fått magne fine og interesssee kommentarer og da sjer det ting ellers blir det kjedelig

Er du drita? Skål a

AnonymBruker
Skrevet

Har sett det samme, men jeg tror folk "liker" det for å erte eller være morsomme. Hvis du skjuler vennelista di, så tror jeg ikke andre får opp når du legger til nye. 

Anonymkode: 1e982...ce2

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett det samme, men jeg tror folk "liker" det for å erte eller være morsomme. Hvis du skjuler vennelista di, så tror jeg ikke andre får opp når du legger til nye. 

Anonymkode: 1e982...ce2

Hvordan skjuler man vennelista ? 

Anonymkode: 3b2b6...3ce

Gjest Citronella
Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor dere orker å bruke krefter på å rakke ned på hva andre mennesker trykker på Facebook. 

Du sier det er kleint og overfadisk, TS. Men gi nå blaffen. Det er ikke så viktig, skjønner du. Facebook er underholdende, det er mulig å bruke FB for å joine grupper som er interessante. Man kan finne gode venner der. Man kan finne uvenner det. Det er imitation of life.

For livet. Døden. Og kjærlighet. Det finner du overalt. På en øde øy. I en storby. På Facebook. I deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags mennesker har du på Facebook? Dette har jeg aldri sett før. 

Anonymkode: 0f209...3c9

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags mennesker har du på Facebook? Dette har jeg aldri sett før. 

Anonymkode: 0f209...3c9

En som er ung og satser på fotball f. eks, tippeligaspiller innen noen år.

Anonymkode: 0cdfc...fe6

AnonymBruker
Skrevet

Har også flere av de på min fb, er samme vennegjeng da. Det har vart i kjempemange år nå, lurer på når de slutter 

Anonymkode: 4998d...7df

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Skjer dette? Så patetisk.. 😳

AnonymBruker
Skrevet

Ser dette skjer hos yngre menn. Og de gjør det jo helt klart for å mobbe hverandre. Gjøre fyren flau rett og slett. 

Merkelig trend men jeg ler litt. 

Anonymkode: f1149...fad

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skjuler man vennelista?

Anonymkode: b2cbf...94b

AnonymBruker
Skrevet

Har også observert dette. Noen gutter jeg gikk på grunn- og videregående skole med studerer nå medisin i Polen og en gang iblant blir de venner med slike oversminkede, puppeflashende (okei, de har (minimalt med) klær på, men posering etc gir et litt horete uttrykk) østeuropeiske kvinner. Da hagler det inn med kommentarer dem imellom, av den typen som er nevnt over her. Synes det er veldig barnslig og litt skremmende med tanke på at disse guttene (de er i midten av tjueårene, men jeg klarer ikke å kalle dem menn...) er fremtidens leger. :opplyser:

Anonymkode: 279ba...621

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med FB i det hele tatt? :sprettoy:

Anonymkode: b65b8...f16

Skrevet
Den 13.6.2016 at 11.31, AnonymBruker skrev:

Hvordan skjuler man vennelista?

Anonymkode: b2cbf...94b

Du går inn på profilen din, scroller ned til vennene, holder pekeren over "boksen" og får opp et ikon på høyre side. Trykk på dette for å endre innstillingen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...