Gå til innhold

Bra hudlege/hudpleier eller evt. alternativmedisn terapeut i Stavanger som er god på allergi kviser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med både hormonelle kviser og kviser pga. allergisk reaksjon mot melkeprotein (det er ikke samme som laktose allergi, jeg har fått dette testet), jeg unngå melkeprodukter, men det er ikke alltid det går. Så dermed lurer jeg på hvem jeg kan søke hjelp hos i Stavanger? Evt. terapeut som har noe alternative løsninger på dette. Jeg har utrolig store og stygge akne i haka parti, og dette orker jeg ikke mer! Jeg har også endel stress som forverrer også tilstanden min. Har også hormonspiral for å stoppe blødningen, fordi jeg har endometriose som ikke fungerer normalt, ble anbefalt av flere leger og har flere ganger operert meg bort flere cyster. Så det er flere grunner at kroppen inn er i ubalanse. Jeg trenger hjelp for å vite hvem jeg bør gå til!

Please, ingen diskusjon om at jeg bør heller velge KUN lege og/eller terapeut. Det er ikke dette handler om. Del heller dine erfaringer eller hvis du har hørt noen som har hatt god erfaring med noen av disse ekspertene. Jeg er åpen for alt.

På forhånd takk!

Anonymkode: b0f0b...517

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du sier at det er kvisene som er det største problemet ditt? Jeg anbefaler deg å gå til en flink hudlege og få skrevet ut en isotretinoin kur. Det var det eneste som virket til slutt for meg :). HAr prøvd ufattelig mye annet før det og jeg angret virkelig på at jeg ikke gjorde det tidligere.  Lykke til! :) 

Anonymkode: 7662a...dba

AnonymBruker
Skrevet

Endometrioseforeningen hadde en aktiv dame i fra Stavanger hun het Janne/Jane. Hun visste og kunne mye. Prøv å få fatt i henne.via endometrioseforeningen. 

Anonymkode: 85c20...75f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...