FriCol Skrevet 16. april 2016 #61 Skrevet 16. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva slags meldinger er det snakk om her? Jeg kan drøye lenge på Facebooksamtaler eller generell chit chat. Samtaler kan gå frem og tilbake med dager imellom. Men dette er samtaler om ting som ikke er presserende eller krever noen avklaring. Konkrete planer / forslag som skal finne sted i nær fremtid, skal man selvsagt svare på. Det er normal folkeskikk. TS har også et eget liv og en egen timeplan som er like viktig som hennes, så det handler om å ta hensyn. Man ignorerer ikke en invitasjon. Anonymkode: 29f12...f0d Det kan være både og. Vi kan prøve å avtale noe, og jeg kan svare på hennes meldinger rett etter at hun har sendt meg dem, men det kan likevel ta en dag eller to før jeg får svar tilbake, det er bare sånn hun er, og det har jeg jo bare måttet godta. Jeg sier ingenting om det er god folkeskikk eller ikke, men folk er forskjellige og det er ikke alltid det viktigste i livet å skulle følge hva som er god skikk, det får være opp til hver enkelt.
Paperwall Skrevet 16. april 2016 #62 Skrevet 16. april 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar det ofte like lang tid før du svarer venninner og familie også? Anonymkode: 1ec7c...a98 Som regel svarer jeg ganske raskt, men som sagt, noen ganger kan det ta litt tid, og det burde da være greit, så lenge det ikke er noe som haster. Jeg gidder i hvert fall ikke å bli irritert på andre fordi de ikke svarer med engang. ....Men, jeg skal innrømme at er jeg interessert i vedkommende, bruker jeg ikke lang tid på å svare. 1
Charmander Skrevet 17. april 2016 #63 Skrevet 17. april 2016 Den 16.4.2016 at 15.27, AnonymBruker skrev: Så hvis du ikke er interessert i en jente, så lar du være å svare og håner ut tiden, men spør henne ut på date for å holde henne på gress, selvom du ikke er interessert? Og sånn gjør også de du møter på? Å forvente stor interesse i en startfase som dette og at man må sitte dagen lang å sende sms`er frem og tilbake, høres bare tull ut. Anonymkode: 16131...3b1 Det finnes da virkelig en balansegang. Jeg bare gidder ikke leke hard to get, og alt mulig spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå