AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #41 Skrevet 16. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hva slags meldinger er det snakk om her? Jeg kan drøye lenge på Facebooksamtaler eller generell chit chat. Samtaler kan gå frem og tilbake med dager imellom. Men dette er samtaler om ting som ikke er presserende eller krever noen avklaring. Konkrete planer / forslag som skal finne sted i nær fremtid, skal man selvsagt svare på. Det er normal folkeskikk. TS har også et eget liv og en egen timeplan som er like viktig som hennes, så det handler om å ta hensyn. Man ignorerer ikke en invitasjon. Anonymkode: 29f12...f0d Nei, der er jeg enig. Om en person spurte meg på mandag tidligere i uka om vi kan finne på noe idag, sier det seg selv at det er dårlig å svare på det Nå. Men ganske mange blir helt frebrilske av at man ikke svarer på småsnakk på mobilen gjennom hele dagen. Anonymkode: 16131...3b1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #42 Skrevet 16. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Godt mulig hun er blant jentene Arcturus beskriver. Eller hun er bare uinteressert. Kan legge til at det SKJER at man svarer sent selv om man er interessert, rett og slett fordi man tenker nøye igjennom hva man svarer. Men har man fått et konkret forslag om en date, så bruker man ikke tre dager. Er man usikker på om man er ledig, kan man si det. Jeg hadde ikke lagt mye i det. Hiv deg ut i datingen igjen - finner du en annen jente, så gå for det. Om denne vinglebøtta svarer deg senere så er hun for sent ute. Anonymkode: 29f12...f0d Jeg vil faktisk gå så langt som å si at jeg faktisk er mer interessert i fyren når jeg er litt tregere på å svare. Når jeg har lite interesse for han så tenker jeg ikke så mye over svaret, bare skriver noe å sender. Men med noen jeg er interessert i, kan jeg tenke på det han har skrevet lenge, og svare.. Anonymkode: 16131...3b1 2
20052014 Skrevet 16. april 2016 #43 Skrevet 16. april 2016 (endret) Om jeg traff en fyr på mandag hvor vi planla en date nå på søndag, betyr dette at jeg ikke er interessert hvis jeg ikke svarer på alle "hva gjør du?" sms`ene med en gang de kommer? Jeg setter pris på meldinger, men vil helst svare når det passer, og det vil jeg også at han skal gjøre. Jeg blir litt smånervøs for å sende et sånt spørsmål, hvis det viser seg at jeg skal gå rundt å forvente svar med en gang han har lest den. Hva om han er busy der og da, men må sende et kjapt svar bare for å være høflig? Da synes jeg nesten at man bør la være å sende meldinger i det store og hele, hvis man ikke kan forholde seg til at mennesket man dater ikke skal stå å gjøre deg til lags på meldinger dagen lang og være høflig og prioritere deg dagen lang, i stedet for de tingene vedkommende driver med (jobb, venner, interesser, middag, slappe av). Uhøflig å svare tregt? Da synes jeg heller at det er mer uhøflig å sitte å forvente noe sånt av noen. At de skal være et menneske som sitter med nesa ned i mobilen hele tiden, foran sine nærmeste og aldri får sett en eneste film eller lest en bok eller holdt på med noe uten å vise interesse for deg. Ro deg ned, ts. Dere har avtalt en date. Endret 16. april 2016 av 20052014 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #44 Skrevet 16. april 2016 Minner meg litt om bortskjemte og dramatiske mennesker. (HUN LESTE MELDINGEN MIN MEN SVARTE IKKE MED EN GANG HUN SÅ DEN?!) Krise i livet, må jeg si. Megakrise. Men jeg er kritisk til at hun svarer kort, det må jeg bare innrømme. Når jeg liker noen så legger jeg varme i meldingen, ikke kort og nøytralt. Studer heller innholdet i meldingene og innholdet i møtene, når dere møtes så vil du se interesse der. Jeg kan være treg på å svare, men det er fordi jeg er tilstede der jeg er - og da gjelder det også han jeg dater. Når jeg er med han, så driter jeg også i å svare på småprat fra andre på messenger og fokuserer på oss. Anonymkode: 16131...3b1 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #45 Skrevet 16. april 2016 31 minutter siden, 20052014 skrev: Om jeg traff en fyr på mandag hvor vi planla en date nå på søndag, betyr dette at jeg ikke er interessert hvis jeg ikke svarer på alle "hva gjør du?" sms`ene med en gang de kommer? Jeg setter pris på meldinger, men vil helst svare når det passer, og det vil jeg også at han skal gjøre. Jeg blir litt smånervøs for å sende et sånt spørsmål, hvis det viser seg at jeg skal gå rundt å forvente svar med en gang han har lest den. Hva om han er busy der og da, men må sende et kjapt svar bare for å være høflig? Da synes jeg nesten at man bør la være å sende meldinger i det store og hele, hvis man ikke kan forholde seg til at mennesket man dater ikke skal stå å gjøre deg til lags på meldinger dagen lang og være høflig og prioritere deg dagen lang, i stedet for de tingene vedkommende driver med (jobb, venner, interesser, middag, slappe av). Uhøflig å svare tregt? Da synes jeg heller at det er mer uhøflig å sitte å forvente noe sånt av noen. At de skal være et menneske som sitter med nesa ned i mobilen hele tiden, foran sine nærmeste og aldri får sett en eneste film eller lest en bok eller holdt på med noe uten å vise interesse for deg. Ro deg ned, ts. Dere har avtalt en date. Det er forskjell på meldingskategorier. Noen meldingsutvekslinger som eksempelet ditt ("Hva gjør du") er mer ren "chitchat"/smalltalk, og som noen andre her så perfekt påpekte egentlig ikke krever noen videre avklaring eller beslutning. Disse meldingene betyr det ikke så mye når man svarer på, og det går som regel bra å vente noen dager eller lenger på å svare på dem. Men TS skrev jo at han spurte om hun hadde lyst til å bli med igjen, noe som er ganske konkret og videre noe som fordrer en avklaring for at man skal kunne gå videre. Når hun allerede har ventet tre dager med å svare på denne så syntes jeg ikke han forventer for mye, og man kan virkelig ikke påstå at hun er spesielt interessert med mindre det har skjedd noe ekstradordinært som sykdom/dødsfall etc. Som regel er det ikke det og manglende respons tilsier i de fleste tilfeller at hun faktisk ikke er interessert nok. Å svare innen tre dager er på ingen måte å forvente at noen sitter med nesa nede i mobilen. I dagens hektiske samfunn må man selvfølgelig utvise normal høflighet uten forventninger om umiddelbare svar i alle sammenhenger, men tre dager er likevel mye når det er snakk om en datingsituasjon. Ville du f. eks. la gode venner eller sjefen vente tre dager på et svar? Det hadde hvertfall ikke vært akseptert i vårt miljø, og rent jobbmessig så tror jeg sjefen ville vært lite fornøyd med det. Er man interessert nok i en potensiell partner så koster det ikke mange kalorier å skrive "Ja, det vil jeg, når/hva tenker du? :)" Anonymkode: 6aae6...720 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #46 Skrevet 16. april 2016 Ta det for et nei. Anonymkode: 2972f...538
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #47 Skrevet 16. april 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minner meg litt om bortskjemte og dramatiske mennesker. (HUN LESTE MELDINGEN MIN MEN SVARTE IKKE MED EN GANG HUN SÅ DEN?!) Krise i livet, må jeg si. Megakrise. Anonymkode: 16131...3b1 Det finnes en mellomting mellom å svare med en gang og ikke svare etter tre dager. Personlig forventer jeg på ingen måte svar innen timen, heller ikke etter at arbeidsdagen er slutt, men dersom hun ikke svarer etter 1 dag eller 2 så tolker jeg også interessen deretter. Som regel er man ikke interessert hvis man bruker så lang tid på å svare. Så vil kanskje noen si at da går jeg glipp av noen flotte kvinner som bruker lang tid til å svare, men da får det bare bli slik. Jobber ofte 12 timers dager og ønsker derfor mest mulig ut av fritiden min. Med tre dager mellom for hvert svar så vil det ta evigheter å få avtalt noe som helst og det hele vil uansett renne ut i sanden. Anonymkode: 6aae6...720 4
20052014 Skrevet 16. april 2016 #48 Skrevet 16. april 2016 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på meldingskategorier. Noen meldingsutvekslinger som eksempelet ditt ("Hva gjør du") er mer ren "chitchat"/smalltalk, og som noen andre her så perfekt påpekte egentlig ikke krever noen videre avklaring eller beslutning. Disse meldingene betyr det ikke så mye når man svarer på, og det går som regel bra å vente noen dager eller lenger på å svare på dem. Men TS skrev jo at han spurte om hun hadde lyst til å bli med igjen, noe som er ganske konkret og videre noe som fordrer en avklaring for at man skal kunne gå videre. Når hun allerede har ventet tre dager med å svare på denne så syntes jeg ikke han forventer for mye, og man kan virkelig ikke påstå at hun er spesielt interessert med mindre det har skjedd noe ekstradordinært som sykdom/dødsfall etc. Som regel er det ikke det og manglende respons tilsier i de fleste tilfeller at hun faktisk ikke er interessert nok. Å svare innen tre dager er på ingen måte å forvente at noen sitter med nesa nede i mobilen. I dagens hektiske samfunn må man selvfølgelig utvise normal høflighet uten forventninger om umiddelbare svar i alle sammenhenger, men tre dager er likevel mye når det er snakk om en datingsituasjon. Ville du f. eks. la gode venner eller sjefen vente tre dager på et svar? Det hadde hvertfall ikke vært akseptert i vårt miljø, og rent jobbmessig så tror jeg sjefen ville vært lite fornøyd med det. Er man interessert nok i en potensiell partner så koster det ikke mange kalorier å skrive "Ja, det vil jeg, når/hva tenker du? :)" Anonymkode: 6aae6...720 Jeg kan forstå det. Min melding tok mest opp det med snikksnakk i hverdagen. Selvsagt er det for mye å ikke svare på tre dager når det er et spørsmål om en date eller om man skal finne på noe. Jeg hadde ikke likt å få svar på noe sånt etter flere dager. Samtidig tror jeg ikke at det er lurt å be folk om å brenne alle broer av den grunn. Det betyr at man ødelegger alle sjansene for videre interesse. Man kan forholde seg til at vedkommende ikke er like interessert ved å brenne alle broer, eller man kan gi det tid (hvis man har det?) og satse på å gi det litt mer tid og bli bedre kjent før man vurderer interessen. Vedkommende kan bli interessert i deg etter noen flere møter, det kan til og med ende opp med at vedkommende er mer interessert i deg enn du ser ut til å være i henne/han. Om en person er sånn veldig ivrig og stressa på at man skal bli stormende forelsket og interessert og seriøs veldig kjapt, så gjør det meg veldig reservert. Man er sårbar og har antennene ute for utrolig mye forskjellig i en startfase, man står ikke alltid på samme spor. Gi det litt tid hvis man har mulighet. Om en fyr hadde vært treg i datefasen så hadde jeg sikkert også datet en annen (hvis det skulle være noen jeg var nysgjerrig på og ønsket å bli bedre kjent med). Det synes jeg ts også kan gjøre. Hvis hun er interessert bør hun på en måte få ut fingern nå, etterhvert. Endret 16. april 2016 av 20052014 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #49 Skrevet 16. april 2016 Nå svarer jeg ut i fra mine erfaringer med dating. Dette høres ut som ei som ikke er interessert, men ikke tør/vil skrive det rett ut fordi hun ikke liker å avvise. Istede velger hun å ikke svare og vente på at du tar hintet. Den første meldingen tror jeg var mer for høffeligheten sin del, evt se om du skriver noe videre. Dere som skriver at det er vanlig å ikke være så tilgjengelig på telefonen, at det tar tid å formulere et svar osv, det har jeg ingen tro på! Er man interessert i mannen man har vært på date med, svarer man innen tre dager, ett døgn okei, men ikke tre dager.. Tar max 5 min å skrive en kort melding. Hadde ikke tatt mer kontakt hvis jeg var deg, er hun interessert sender hun melding. J23 Anonymkode: cb9e9...87c 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #50 Skrevet 16. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå svarer jeg ut i fra mine erfaringer med dating. Dette høres ut som ei som ikke er interessert, men ikke tør/vil skrive det rett ut fordi hun ikke liker å avvise. Istede velger hun å ikke svare og vente på at du tar hintet. Den første meldingen tror jeg var mer for høffeligheten sin del, evt se om du skriver noe videre. Dere som skriver at det er vanlig å ikke være så tilgjengelig på telefonen, at det tar tid å formulere et svar osv, det har jeg ingen tro på! Er man interessert i mannen --- Anonymkode: cb9e9...87c Dette kan ikke du svare på. Og siden du skriver "dere som skriver..." antar jeg at du allerede har lest hva forskjellige mennesker mener, og du har ingen grunnlag for å mistro det de sier. Om jeg sier at jeg kan være treg på svarknappen og ikke er tilgjengelig på telefonen til alle døgners tider og svarer mennesker fort som en vei, så er det det jeg mener, uansett hva du måtte tro. Du kan undre deg på hvorfor noen er forskjellig fra deg, men da må du også besitte egenskapen av å godta det andre svarer og buskapet i det.Litt som at det ikke nytter å jobbe med tilliten til andre mennesker hvis man seriøst ikke er i stand til å stole på noen. Når mennesker ikke klarer å ta inn noe av det folk sier, har man et problem mellom øra. Og nå begynner jeg å bli drittlei av å motbevise dette, de som vil tolke og synse kan gjerne få lov til å gjøre det. Anonymkode: 16131...3b1 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #51 Skrevet 16. april 2016 1 time siden, 20052014 skrev: Uhøflig å svare tregt? Da synes jeg heller at det er mer uhøflig å sitte å forvente noe sånt av noen. At de skal være et menneske som sitter med nesa ned i mobilen hele tiden, foran sine nærmeste og aldri får sett en eneste film eller lest en bok eller holdt på med noe uten å vise interesse for deg. Nå overdriver du da helt vanvittig. Det finnes en mellomting mellom å "sitte med nesa ned i mobilen hele tiden" og å la tre dager passere uten å kunne svare kort og enkelt på et spesifikt spm. Dersom det å bruke noen sekunder på en sms i løpet av flere dager er så stressende for deg at du hverken får sett en eneste film eller lest en eneste bok, så har du noen utfordringrer ang. tidsbruk og prioriteringer. Anonymkode: 29f12...f0d 4
20052014 Skrevet 16. april 2016 #52 Skrevet 16. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå overdriver du da helt vanvittig. Det finnes en mellomting mellom å "sitte med nesa ned i mobilen hele tiden" og å la tre dager passere uten å kunne svare kort og enkelt på et spesifikt spm. Dersom det å bruke noen sekunder på en sms i løpet av flere dager er så stressende for deg at du hverken får sett en eneste film eller lest en eneste bok, så har du noen utfordringrer ang. tidsbruk og prioriteringer. Anonymkode: 29f12...f0d Les hva jeg skrev lenger ned i tråden.
Rammfrø Skrevet 16. april 2016 #53 Skrevet 16. april 2016 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke tenkte meg at hun ikke har sett på mobilen i løpet av 3 dager, så her har hun antaglig ignorert meldingen eller utsatt å svare. Jeg ser ikke på det som noe positivt. TS: Det forundrer meg ikke om mange på forumet her sitter i daten din sin posisjon, og gir svar ut fra at de selv ikke ønsker å miste interessen fra en som dem holder på gress. Syns du skal gå videre, ta kontakt med andre jenter, så kan du svare henne dersom hun en gang får somlet seg til å gi deg respons. Anonymkode: e9d59...f60 Det har hendt at både jeg og venner ser meldinger i farten, tenker vi skal svare senere, også kommer det nye som gjør at man kanskje glemmer bort at man skulle svare. Jeg tar selv pause fra mobilen til tider men ikke for lenge med tanke på jobben min. Og ja, er kanskje litt rart å "glemme" noen man er interessert i men det har hendt fordi hodet mitt har vært opptatt med jobb, venner, familie, osv. Folk er forskjellige. Endret 16. april 2016 av Rammfrø
Diamond99 Skrevet 16. april 2016 #54 Skrevet 16. april 2016 Den eneste måten å finne ut om hun er interessert i å gjøre det dere har til felles, eller møte deg generelt er å spørre henne. Ingen andre mennesker vet det hun tenker eller mener om deg, unntatt henne selv.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #55 Skrevet 16. april 2016 2 timer siden, 20052014 skrev: Jeg kan forstå det. Min melding tok mest opp det med snikksnakk i hverdagen. Selvsagt er det for mye å ikke svare på tre dager når det er et spørsmål om en date eller om man skal finne på noe. Jeg hadde ikke likt å få svar på noe sånt etter flere dager. Samtidig tror jeg ikke at det er lurt å be folk om å brenne alle broer av den grunn. Det betyr at man ødelegger alle sjansene for videre interesse. Man kan forholde seg til at vedkommende ikke er like interessert ved å brenne alle broer, eller man kan gi det tid (hvis man har det?) og satse på å gi det litt mer tid og bli bedre kjent før man vurderer interessen. Vedkommende kan bli interessert i deg etter noen flere møter, det kan til og med ende opp med at vedkommende er mer interessert i deg enn du ser ut til å være i henne/han. Om en person er sånn veldig ivrig og stressa på at man skal bli stormende forelsket og interessert og seriøs veldig kjapt, så gjør det meg veldig reservert. Man er sårbar og har antennene ute for utrolig mye forskjellig i en startfase, man står ikke alltid på samme spor. Gi det litt tid hvis man har mulighet. Om en fyr hadde vært treg i datefasen så hadde jeg sikkert også datet en annen (hvis det skulle være noen jeg var nysgjerrig på og ønsket å bli bedre kjent med). Det synes jeg ts også kan gjøre. Hvis hun er interessert bør hun på en måte få ut fingern nå, etterhvert. Neida, man behøver ikke brenne alle broer, man kan f. eks. godta at det blir stillhet en stund fremover istedet for å avslutte eksplisitt ved å sende melding om at det ikke blir noe mer. Men jeg ser ikke helt hvordan man skal kunne gi det tid og mulighet til å bli bedre kjent egentlig. Forslag til flere møter fordrer jo at hun svarer innen rimelig tid, gjør hun ikke det så får man jo heller ikke til flere treff og ergo heller ingen mulighet til å bli bedre kjent. Dessuten vil det virke i overkant desperat om han fortsetter å ta initiativet, hun blir i hvert fall ikke mer interessert i at han fremstår som en som maser, snarere tvert imot. Dersom man skal få til noe mer så må i så fall den som ikke har svart eller bruker veldig lang tid på å svare ta initiativet. Som regel er det ikke veldig sannsynlig at den med lang responstid kommer med et nytt initiativ, nettopp på grunn av manglende interesse. Går det noen uker eller mer uten at hun har tatt videre kontakt er nok det løpet kjørt. Anonymkode: 6aae6...720 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #56 Skrevet 16. april 2016 20 minutter siden, Rammfrø skrev: Det har hendt at både jeg og venner ser meldinger i farten, tenker vi skal svare senere, også kommer det nye som gjør at man kanskje glemmer bort at man skulle svare. Jeg tar selv pause fra mobilen til tider men ikke for lenge med tanke på jobben min. Folk er forskjellige. Blant venner og bekjente kan dette skje når man har mye å gjøre ja. Men er man oppriktig interessert i en mann/kvinne så glemmer man ikke å svare om man er interessert nok. Anonymkode: 6aae6...720
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #57 Skrevet 16. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette kan ikke du svare på. Og siden du skriver "dere som skriver..." antar jeg at du allerede har lest hva forskjellige mennesker mener, og du har ingen grunnlag for å mistro det de sier. Om jeg sier at jeg kan være treg på svarknappen og ikke er tilgjengelig på telefonen til alle døgners tider og svarer mennesker fort som en vei, så er det det jeg mener, uansett hva du måtte tro. Du kan undre deg på hvorfor noen er forskjellig fra deg, men da må du også besitte egenskapen av å godta det andre svarer og buskapet i det.Litt som at det ikke nytter å jobbe med tilliten til andre mennesker hvis man seriøst ikke er i stand til å stole på noen. Når mennesker ikke klarer å ta inn noe av det folk sier, har man et problem mellom øra. Og nå begynner jeg å bli drittlei av å motbevise dette, de som vil tolke og synse kan gjerne få lov til å gjøre det. Anonymkode: 16131...3b1 Ikke meg du siterte, men det er da ingen oppegående folk som forventer at folk sitter klar med mobilen i hendene for å svare til alle døgnets tider. Problemstillingen i tråden dreier seg om noen som har brukt 3 dager på å svare. Og sorry, men da er de fleste faktisk ikke interessert selv om det kanskje ikke gjelder deg. Anonymkode: 6aae6...720 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #58 Skrevet 16. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke meg du siterte, men det er da ingen oppegående folk som forventer at folk sitter klar med mobilen i hendene for å svare til alle døgnets tider. Problemstillingen i tråden dreier seg om noen som har brukt 3 dager på å svare. Og sorry, men da er de fleste faktisk ikke interessert selv om det kanskje ikke gjelder deg. Anonymkode: 6aae6...720 Nei, det er flere her som faktisk mener at man skal svare på smser i løpet av det tidsrommet og tematikken jeg snakket om. Bare å lese tråden, så ser du at det går på kryss og tvers rundt om det er ok å svare på slike spørsmål TS spurte om vs småprat i løpet av dagen. Flere skjønner ikke at folk ikke sitter med mobilen og svarer hele tiden, tror meg. Hvis du leser hva jeg svarte på, så skrev personen at h*n ikke skjønte hvorfor man ikke svarer fordi det tar noen sekk, hvis man ikke greier å svare så er det uhøflig. De fleste av oss vet at det ikke tar tre dager å svare på å møtes og spørsmål om å gå på date. Anonymkode: 16131...3b1
20052014 Skrevet 16. april 2016 #59 Skrevet 16. april 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke meg du siterte, men det er da ingen oppegående folk som forventer at folk sitter klar med mobilen i hendene for å svare til alle døgnets tider. Problemstillingen i tråden dreier seg om noen som har brukt 3 dager på å svare. Og sorry, men da er de fleste faktisk ikke interessert selv om det kanskje ikke gjelder deg. Anonymkode: 6aae6...720 Det er faktisk et kjent fenomen. Det er til og med gjort masse tull og parodier på det på youtube osv. Det finnes utrolig mange mobilmennesker der ute, som er veldig kjapp på svarknappen og konstant går rundt å lurer på hvorfor vedkommende ikke svarer med engang de har sett meldingen på Messenger. Får de ikke svar i løpet av noen timer har de tenkt tusen tanker om personen spiller "hard to get", om personen ikke er interessert osv. Noen mobilmennesker har store vansker med å skjønne seg på de menneskene som ikke er klar på svarknappen til alle døgnets tider. 1
20052014 Skrevet 16. april 2016 #60 Skrevet 16. april 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida, man behøver ikke brenne alle broer, man kan f. eks. godta at det blir stillhet en stund fremover istedet for å avslutte eksplisitt ved å sende melding om at det ikke blir noe mer. Men jeg ser ikke helt hvordan man skal kunne gi det tid og mulighet til å bli bedre kjent egentlig. Forslag til flere møter fordrer jo at hun svarer innen rimelig tid, gjør hun ikke det så får man jo heller ikke til flere treff og ergo heller ingen mulighet til å bli bedre kjent. Dessuten vil det virke i overkant desperat om han fortsetter å ta initiativet, hun blir i hvert fall ikke mer interessert i at han fremstår som en som maser, snarere tvert imot. Dersom man skal få til noe mer så må i så fall den som ikke har svart eller bruker veldig lang tid på å svare ta initiativet. Som regel er det ikke veldig sannsynlig at den med lang responstid kommer med et nytt initiativ, nettopp på grunn av manglende interesse. Går det noen uker eller mer uten at hun har tatt videre kontakt er nok det løpet kjørt. Anonymkode: 6aae6...720 Må bare si at venninna mi har nettopp vært en "runde" med en mobilfyr og sier bastant at hennes neste er å måtte få seg en kjæreste som ikke er mobilmenneske, såpass forskjellig følte hun at de var og såpass mye bull ble det ut av ting. Ja, det er vanskelig å få til å bli kjent hvis vedkommende aldri gjør seg nåelig for kontakt og avtaler. Da må bare personen gå videre. Er på en måte ikke så nøye om vedkommende egentlig er interessert da eller ei, det viktigste er følelsen man selv sitter igjen med, og da er det best å bare gå videre så får det gå som det går. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå