Gå til innhold

Hvorfor er mennene jeg liker best alltid kapret av noen før meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ut fra tråden høres jeg sikkert ut som ei sjalu megge. Men nei, jeg går ikke rundt og hater andre kvinner og jeg forelsker meg ikke så lett. Men.. Dette har vært et problem siden tenåringsalderen for meg. 

Jeg forelsket meg i klassens kjekkeste gutt på ungdomsskolen, men han forelsket seg selvfølgelig i den peneste jenta fra nabobyen.

Så forelsket jeg meg, eller ble betatt av en jeg ikke kjente så godt. Men vi snakket en del, og jeg hadde et lite håp om at vi kunne utvikle et enda nærere forhold. Men nei, han hade noe gående med en annen.

flyttet så langt vekk for å gå folkehøyskole, ble betatt av lokal gutt. Han begynte å rote med den løseste jenta på skolen, han var tydeligvis kjent for å ligge rundt selv , så bare bra vi ikke ble sammen, 

Startet i jobb etter dette, fri for forelskelse, følte friheten i livet. 

Så...har jeg altså flyttet for å gå høyere studier. Jeg bor i studentby, og har fått et par venner , og har gjennom dem så vidt blitt kjent med en annen jente på 20, jeg er 22. Kjæresten hennes er fra byen vi studerer (jeg og hun andre er fra andre byer) han er 30 år, og helt sinnsyk kjekk. Han har pleid å hente oss på vors for å kjøre oss til fest, vært med oss på fest osv. Alle misunner henne ham, men selvfølgelig har vi for mye respekt til å bare begynne og legge oss etter en so er opptatt. Bortsett fra ei som kan begynn åcflørte litt når hun drikker da. 

Merker dessverre at jeg kjenner stikk av misunnelse når jeg ser han hente henne (vi bor i samme studentby) . Hun snakker også alltid om hvor fint de har det, at han tar henne med ut for å spiser, at han er rik og at han vil kjøpe bil til henne. Men jeg kan jo ikke begynne å tekste med ham heller, eller prøve meg, for det ville bar vært slemt og flaut. Men..jeg blir så irritert på situasjonen i seg selv. Mennene jeg liker er alltid kapret...og er de single, har de faen meg allerede noe gående :( æsj.. Det skulleeksistert færre damer..

Anonymkode: 50916...4aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Dette høres ut som en klein novelle fra KK.

Anonymkode: 96a0d...31f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Dette høres ut som en klein novelle fra KK.

Javel.. Men det er jo noe jeg føler på. Hvordan finner disse damene disse mennene? Alke jeg liker blir jo kapret. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Javel.. Men det er jo noe jeg føler på. Hvordan finner disse damene disse mennene? Alke jeg liker blir jo kapret. 

Aha, såpass... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du kunne bli med på singeltreff, singelturer o.l.?

Anonymkode: b0a6a...3f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke være lett............................. :sFun_sleeping:

Anonymkode: 2b20b...77f

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjenner deg igjen, ts.

Anonymkode: 2b20b...77f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er mennene jeg liker best alltid kapret av noen før meg?

Fordi de er svært attraktive.

Du bør gå på singeltreff o.l. for å være sikker på å få et bra utvalg av single flotte menn :)

Anonymkode: b0a6a...3f8

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det er vel ganske naturlig at de beste er høyt etterspurt. 

Foruten å bli mer attraktiv (ikke nødvendigvis utseende) så er det ikke så mye du får gjort med det.

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt typisk det der. Og det gjelder nok både ene og andre veien. :)

Kanskje du heller burde spørre hvorfor det er vanskelig å treffe gutter som ikke har noen relasjoner? Gjør du noe for å treffe dem, er du med på ting der de er?

Det er nok litt det som er problemet.. single jenter og single gutter har helt forskjellige interesser og man gjør sjelden ting sammen. Jeg husker ei jeg var sammen med som dro meg med på sydamerikansk dansekurs. Der var det 90% jenter og noen få gutter som hadde blitt dratt dit av kjæresten.. :sprettoy:

Anonymkode: 95042...ca5

AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi du går for de 20% mennene som ble født til å ville has av alle damene, mens de 80% andre mennene er ensomme fordi de ikke trakk vinnerloddet i lotto

Anonymkode: ad590...e56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi du går for de 20% mennene som ble født til å ville has av alle damene, mens de 80% andre mennene er ensomme fordi de ikke trakk vinnerloddet i lotto

Anonymkode: ad590...e56

Ja, er jo bare de kjekkeste som har kjæreste... Liker også hvordan de prosentene alltid varierer. 10% mennene, nå er det 20%, så er det 13%, så 30%. Bestem dere.

Anonymkode: ac05a...b36

AnonymBruker
Skrevet

Man skal feile en del før man vinner. Det vet jeg alt om.

I flere år rotet jeg med menn som ikke ville noe mer med meg, og jeg har blitt skuffet mer enn jeg vil innrømme. Dette vil nok høres ut som en klisjé, men en dag fant jeg en som virkelig så meg for den jeg var. Vi har vært sammen lenge nå, og jeg er virkelig lykkelig. Han er veldig kjekk, høy og mørk. Han har en god jobb, og er snill som dagen er lang. 

Ikke se på hva alle andre har, TS. Se på hva du har. Unn dine venner det beste, selv om det er at de blir spandert på, eller får bil i gave. Ja, enhver person ville sikkert kjent et stikk av bitterhet over det, men det bitre gjør deg bare enda mer usikker, og dine egne sjanser minimeres. 

Jeg håper du finner det du er ute etter :) Men vær fornøyd med deg selv.

Anonymkode: 783aa...ba6

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger når jeg leser slike innlegg som viser at kvinner bare bryr seg om utseende og penger blir jeg lei meg.

Så kommer jeg på at jeg er kjekk og har penger, og så er det ikke så ille lengre. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Noen ganger når jeg leser slike innlegg som viser at kvinner bare bryr seg om utseende og penger blir jeg lei meg.

Så kommer jeg på at jeg er kjekk og har penger, og så er det ikke så ille lengre. 

Mer cute. 

Anonymkode: 40cdd...5bd

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer cute. 

Hvem er du?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev:

Hvem er du?

Ifølge bildet ditt altså. Cute katt. :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke få alt man peker på. Ingen får alle de vil ha. Du nevner tre menn, og det er jo ikke spesielt mange. Tenk på de som ikke får noen mann før de er 40!
Det kan være at du har for høye mål, eller at det er helt tilfeldig at disse mennene er opptatte og liker noen andre.
Bra menn er det slosskamp om, så det er viktig å møte mannen på riktig tidspunkt i hans liv (når han er klar for forhold og attpå til singel/ikke treffer andre) og å sørge for å være den beste versjonen av deg selv også / en bra dame og catch for han , siden han sannsynligvis har mange andre beilere og dermed kan velge og vrake blandt de som behandler han best og matcher han aller best.

Anonymkode: 49836...26b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Harde bud! Spørs om du ikke burde ta tipset om å dra på singeltreff eller singelferie ja :)

Anonymkode: 3fe8e...0c5

AnonymBruker
Skrevet

Du virker litt ung og naiv, om du tror at du bare kan se deg ut menn du egentlig ikke kjenner, og forvente at de skal velge ut akkurat deg i mengden, og ikke ha øyne for andre jenter. Og litt kvalmt å høre hvor mye du sikler etter venninnen din sin kjæreste. Voks opp, det er mange andre bra menn i verden.

Anonymkode: 2089a...ee1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...