AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Jeg sliter med selvtilliten, tror ikke jeg ser bra nok ut til at noen oppegående mann kan finne meg attraktiv nok til å ville være i et forhold med meg. Jeg kler meg likevel pent og tror ikke jeg framstår usikker på så mye annet enn kropp/utseende. Jeg har lært meg å ikke avfeie komplimenter, men sier takk og gir kanskje et tilbake. Jeg er omsorgsfull av natur, liker å sørge for at venner og familie har det bra. Venninnene mine sier jeg har mye å by på og at jeg kommer til å finne en mann, men jeg tenker innerst inne at det er sånt som de "må" si. Ingen vil vel si til venninna si at hun ikke ser bra nok ut og at hun ikke kommer til å finne noen på grunn av det... Dere kan selvfølgelig ikke uttale dere om meg siden dere ikke vet hvordan jeg ser ut og hvordan jeg er, men sånn helt prinsipielt, hender det at dere menn (25-35) blir interessert i ei dame som ikke er så fin, men som når dere blir kjent med henne viser seg å være snill og omsorgsfull? Har ikke noe problem med å forstå at menn vil ha ei dame de synes er pen, jeg vil jo ha en mann jeg synes er kjekk, men noen ganger blir menn kjekkere når jeg har blitt kjent med dem. Jeg har nok litt lett for å anta at jeg bare er aktuell som venn og flørter sjelden uoppfordret fordi jeg ikke vil gjøre situasjonen klein. Anonymkode: 985f4...69f
ajarRun Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Så lenge du tar vare på deg selv og er underholdende så funker det vel. Problemet er hvis du veier 150 kilo og er kjedelig. Jeg synes personer som er interessert i meg er mer attraktive.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 Hva er det du er usikker på når det gjelder kropp/utseende? Anonymkode: 2d724...906
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #5 Skrevet 15. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du er usikker på når det gjelder kropp/utseende? Anonymkode: 2d724...906 Er litt tjukk (min egen feil, jeg vet det), temmelig ordinært ansikt, søt på en god dag. Men egentlig så tror jeg vel at det største problemet sitter mellom øra... Anonymkode: 985f4...69f 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #6 Skrevet 15. april 2016 9 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Og en ting til. Selvtillit er tiltrekkende. Veit det, men det er ikke bare å trylle det fram Anonymkode: 985f4...69f
Serafina. Skrevet 15. april 2016 #7 Skrevet 15. april 2016 Det som lett kan skje hvis du ikke tror noen kan like deg er at du ikke tror på de faktisk gjør det. På den måten kan du miste noen sjanser og noen gode menn. Du må vite du er god nok i deg selv. Det er ikke lett å snu de tankene, men det er viktig å jobbe med. De fleste vil ha en kjekk eller søt kjæreste, men det er viktigere at personlighetene matcher hvis det er en du vil ha meg inn i fremtiden. 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 15. april 2016 #8 Skrevet 15. april 2016 Hvor tjukk er "litt tjukk"? BMI? Uansett så synes jeg at 95 % av jevnaldrende kvinner jeg ser i det daglige er fine nok, og menn er ikke fullt så overfladiske som mange skal ha det til.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #9 Skrevet 15. april 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er litt tjukk (min egen feil, jeg vet det), temmelig ordinært ansikt, søt på en god dag. Men egentlig så tror jeg vel at det største problemet sitter mellom øra... Anonymkode: 985f4...69f Jobb med deg selv, og hvis du synes du er tjukk, så begynn å tren. Trening hjelper ikke bare på den fysiske formen, men gjør mye for hvordan vi føler oss også. Anonymkode: 2d724...906
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #10 Skrevet 15. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobb med deg selv, og hvis du synes du er tjukk, så begynn å tren. Trening hjelper ikke bare på den fysiske formen, men gjør mye for hvordan vi føler oss også. Anonymkode: 2d724...906 Har vært lat i det siste. Skal skjerpe meg, men har hatt de samme tankene i perioder hvor jeg har trent ganske mye. Anonymkode: 985f4...69f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #11 Skrevet 15. april 2016 Hvorfor bruker også du ord som snill og omsorgsfull? Er dette alt du er? Personlighet er da vitterlig ikke om dette. Kjenner det kryper i meg for hver eneste mann og kvinne som bruker de ordene til å beskrive seg selv. Anonymkode: d9118...441 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #12 Skrevet 15. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruker også du ord som snill og omsorgsfull? Er dette alt du er? Personlighet er da vitterlig ikke om dette. Kjenner det kryper i meg for hver eneste mann og kvinne som bruker de ordene til å beskrive seg selv. Anonymkode: d9118...441 Nå var vel ikke dette et forsøk på å beskrive meg selv 100%, det var det jeg kom på. Anonymkode: 985f4...69f
Hjärtat Skrevet 15. april 2016 #13 Skrevet 15. april 2016 Jeg er 23 år, er langt større enn normalen, men kler meg pent og fornuftig i forhold til figuren min og er veldig trygg på meg selv og at jeg er bra nok. Jeg har samboer som er en normalt kjekk (ikke hunk, men vanlig), snill, morsom og smart gutt. Så ja, det er mulig. Kjæresten min (og gutter jeg har holdt på med tidligere) sier at det å være selvsikker er veldig tiltrekkende, og en egenskap de setter pris på. Selvsikkerhet er noe som er vanskelig å få over natta, men prøv å se deg i speilet og se på alle de fine tingene ved deg! Og tenk på personligheten din!:-) 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #14 Skrevet 15. april 2016 Et øyeblikk siden, Hjärtat skrev: Jeg er 23 år, er langt større enn normalen, men kler meg pent og fornuftig i forhold til figuren min og er veldig trygg på meg selv og at jeg er bra nok. Jeg har samboer som er en normalt kjekk (ikke hunk, men vanlig), snill, morsom og smart gutt. Så ja, det er mulig. Kjæresten min (og gutter jeg har holdt på med tidligere) sier at det å være selvsikker er veldig tiltrekkende, og en egenskap de setter pris på. Selvsikkerhet er noe som er vanskelig å få over natta, men prøv å se deg i speilet og se på alle de fine tingene ved deg! Og tenk på personligheten din!:-) Jeg er ikke TS, men hva hvis man ikke ser noe pent med seg selv? Når man sliter med selvbilde og selvtillit, så er det virkelig ikke lett å se noe positivt.. Anonymkode: d7637...38d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #15 Skrevet 15. april 2016 Jeg tror du er penere enn det du tror om deg selv TS. Karisma og personlighet har også mye å si på hvor attraktive vi finner andre mennesker. Hvis du er en behagelig person å være rundt vil det automatisk være til din fordel med menn. Anonymkode: d9dd9...2e7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #16 Skrevet 15. april 2016 4 minutter siden, Hjärtat skrev: Jeg er 23 år, er langt større enn normalen, men kler meg pent og fornuftig i forhold til figuren min og er veldig trygg på meg selv og at jeg er bra nok. Jeg har samboer som er en normalt kjekk (ikke hunk, men vanlig), snill, morsom og smart gutt. Så ja, det er mulig. Kjæresten min (og gutter jeg har holdt på med tidligere) sier at det å være selvsikker er veldig tiltrekkende, og en egenskap de setter pris på. Selvsikkerhet er noe som er vanskelig å få over natta, men prøv å se deg i speilet og se på alle de fine tingene ved deg! Og tenk på personligheten din!:-) Prøver det, men ser bare vennekvaliteter. Har vanskelig for å definere meg selv som noe annet enn vennemateriale (evt ei som er bra nok til å pule så lenge ingen vet om det...). Kan være selvsikker på mange områder, men ikke dette. Anonymkode: 985f4...69f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #17 Skrevet 15. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du er penere enn det du tror om deg selv TS. Karisma og personlighet har også mye å si på hvor attraktive vi finner andre mennesker. Hvis du er en behagelig person å være rundt vil det automatisk være til din fordel med menn. Anonymkode: d9dd9...2e7 Jeg får lett venner, så noe bra må det jo være med meg Anonymkode: 985f4...69f 1
Hjärtat Skrevet 15. april 2016 #18 Skrevet 15. april 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke TS, men hva hvis man ikke ser noe pent med seg selv? Når man sliter med selvbilde og selvtillit, så er det virkelig ikke lett å se noe positivt.. Anonymkode: d7637...38d Nei, og det skjønner jeg veldig godt at kan være vanskelig, og trist at enkelte føler det sånn. Har dessverre ikke noe bra tips til hvordan man kan ordne det. Men jeg føler meg bedre hvis jeg har aktive dager, spiser sunt og regelmessig, omgås med venner, pleier huden min osv.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #19 Skrevet 15. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruker også du ord som snill og omsorgsfull? Er dette alt du er? Personlighet er da vitterlig ikke om dette. Kjenner det kryper i meg for hver eneste mann og kvinne som bruker de ordene til å beskrive seg selv. Anonymkode: d9118...441 Enig. Når noen skriver 'snill og omsorgsfull' hører jeg: Kjedelig og pregløs. Grå mus. Tafatt. Anonymkode: 4c191...69f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #20 Skrevet 15. april 2016 Hvis du oppriktig mener du ikke er så attraktiv, så må du gjøre som uattraktive menn gjør. Du må kompensere på et eller annet vis. Lave menn er uattraktive er den generelle oppfatningen, og da må lave menn være veltrente og kle seg bra. De må være mer på'n og vise frem hva de har å by på. Alle er som oftest snille og omsorgsfulle. Men by da på noe mer. Kvinner er generelt dårlige på å utvikle personlighet og sjarm, fordi de strengt talt evolusjonsmessig aldri har trengt det. Siden det ikke er de som må ta initiativ. Men de burde ta initiativ, og de burde utvikle sjarm og personlighet, hvis de sliter på datingfronten. Det kommer til å være vanskelig og skummelt, du kommer til å bli avvist mange ganger. Men du må være tøff. Du kommer til å møte en mann som digger at du har selvtillit nok til å prøve deg på han, han vil bli nysgjerrig på deg, og gjengjelde interessen. Anonymkode: 8b997...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå