Gå til innhold

Aoili

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i aoili, men liker ikke tapas. Hva annet kan man spise det til? :)

Anonymkode: b7f35...0a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aioli* :D Pizza, baguett, salat, grillmat m.m..  

Anonymkode: 21edf...e3f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aioli passer til nesten alt. Supergodt til stekte poteter/pommes frites, under pålegg, til reker, til kylling, kjøttboller eller på hamburger.

Anonymkode: 18df5...bd8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig så må bare spørre - hvordan kan du ikke like tapas? :klo: blir ikke det som å si at man ikke liker "buffet" eller "koldtbord"? Det kommer vel an på hva som blir satt fram/servert? 

Enig med AB over, aioli kan brukes til nesten alt. Nybakt foccacia med aioli er en favoritt!

Anonymkode: 224fd...cf8

• Liker 2
Skrevet

Tipper at AB blander sammen tapas med disse fornorskede "lakselefse med smøreost"-greiene som ikke har mye med tapas å gjøre.

Men alioli er supert på brød og som alternativ til majones (det er jo en type majones også). Bruk den som dip eller saus.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig så må bare spørre - hvordan kan du ikke like tapas? :klo: blir ikke det som å si at man ikke liker "buffet" eller "koldtbord"? Det kommer vel an på hva som blir satt fram/servert? 

Enig med AB over, aioli kan brukes til nesten alt. Nybakt foccacia med aioli er en favoritt!

Anonymkode: 224fd...cf8

De gangene jeg har fått tapas (forskjellige steder har jeg likt to tre ting, hvor en av de er forcaccia og andre er asparges med spekeskinke..  Ting som har blitt servert som kjøttboller i forskjellige sauser, kyllingvinger, laks med lefse, rare oster, rare sterkenspekepølser osv.  Jeg liker det meste av "normal" mat, men sånne ting liker jeg bare ikke.. 

Takk for svar :)

Anonymkode: b7f35...0a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...