AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Jeg har regelrett blitt flørtet i noen uker av ei jente som jobber i en butikk. Jeg er dobbelt så gammel som henne og kunne vært faren hennes. Hun fyller 22 år i år og hun kom mot meg i butikken og stiller personlige spørsmål. Jeg flørter selvsagt tilbake og føler meg ikke komfortabel med å skulle stille tilsvarende private spørsmål tilbake. Hun har spurt meg om hvor jeg bor og hun har uoppfordret sagt hvor hun bor og hadde hun bare vært ti år eldre... sukk... Det er jo selvsagt godt å føle en viss dragning og omerksomheten, men trenger jeg egentlig dette? Anonymkode: f7b00...998
stan Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Nyt det. Men husk at når noe er for godt til å være sant, er det ofte ikke sant. 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har regelrett blitt flørtet i noen uker av ei jente som jobber i en butikk. Jeg er dobbelt så gammel som henne og kunne vært faren hennes. Hun fyller 22 år i år og hun kom mot meg i butikken og stiller personlige spørsmål. Jeg flørter selvsagt tilbake og føler meg ikke komfortabel med å skulle stille tilsvarende private spørsmål tilbake. Hun har spurt meg om hvor jeg bor og hun har uoppfordret sagt hvor hun bor og hadde hun bare vært ti år eldre... sukk... Det er jo selvsagt godt å føle en viss dragning og omerksomheten, men trenger jeg egentlig dette? Anonymkode: f7b00...998 Når du flørter tilbake og tydeligvis liker oppmerksomheten, er dette på grensen mot seksuelt misbruk av jenta. Det du beskriver, er nok innenfor det loven tillater, men du risikerer å skape store problemer for jenta med måten du opptrer på. Anonymkode: 00a92...b6b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har regelrett blitt flørtet i noen uker av ei jente som jobber i en butikk. Jeg er dobbelt så gammel som henne og kunne vært faren hennes. Hun fyller 22 år i år og hun kom mot meg i butikken og stiller personlige spørsmål. Jeg flørter selvsagt tilbake og føler meg ikke komfortabel med å skulle stille tilsvarende private spørsmål tilbake. Hun har spurt meg om hvor jeg bor og hun har uoppfordret sagt hvor hun bor og hadde hun bare vært ti år eldre... sukk... Det er jo selvsagt godt å føle en viss dragning og omerksomheten, men trenger jeg egentlig dette? Anonymkode: f7b00...998 Hvorfor finner du ikke en kvinne på din egen alder å flørte med og evt bli sammen med? Anonymkode: db1b9...71a 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #5 Skrevet 15. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor finner du ikke en kvinne på din egen alder å flørte med og evt bli sammen med? Anonymkode: db1b9...71a Nei nei shhhh... Han bør finne seg en som han liker. De han liker er helst 20 år. (La de få han Ikke send han i vår retning Anonymkode: bf73f...d83 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #6 Skrevet 15. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei nei shhhh... Han bør finne seg en som han liker. De han liker er helst 20 år. (La de få han Ikke send han i vår retning Anonymkode: bf73f...d83 Det går jo sjeldent bra da... Anonymkode: db1b9...71a 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #7 Skrevet 15. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når du flørter tilbake og tydeligvis liker oppmerksomheten, er dette på grensen mot seksuelt misbruk av jenta. Det du beskriver, er nok innenfor det loven tillater, men du risikerer å skape store problemer for jenta med måten du opptrer på. Anonymkode: 00a92...b6b Kan du utdype på hvilken måte dette er seksuelt misbruk? Jeg har handler varer i den butikken hun jobber og flørtingen er det hun som står for...... Anonymkode: f7b00...998 7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #8 Skrevet 15. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor finner du ikke en kvinne på din egen alder å flørte med og evt bli sammen med? Anonymkode: db1b9...71a Hvor har jeg skrevet at jeg er på leting etter ei kvinne som jeg ønsker å bli sammen med? Anonymkode: f7b00...998
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #9 Skrevet 15. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvor har jeg skrevet at jeg er på leting etter ei kvinne som jeg ønsker å bli sammen med? Anonymkode: f7b00...998 Legg merke til at jeg skrev: " en kvinne på din egen alder å flørte med og evt bli sammen med " Anonymkode: db1b9...71a 1
King in the North Skrevet 15. april 2016 #10 Skrevet 15. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når du flørter tilbake og tydeligvis liker oppmerksomheten, er dette på grensen mot seksuelt misbruk av jenta. Det du beskriver, er nok innenfor det loven tillater, men du risikerer å skape store problemer for jenta med måten du opptrer på. Anonymkode: 00a92...b6b Man skal høre mye. Jeg tror faktisk loven tillater å svare på spørsmål, ja. 4
Gjest Klopp Skrevet 15. april 2016 #11 Skrevet 15. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når du flørter tilbake og tydeligvis liker oppmerksomheten, er dette på grensen mot seksuelt misbruk av jenta. Det du beskriver, er nok innenfor det loven tillater, men du risikerer å skape store problemer for jenta med måten du opptrer på. Anonymkode: 00a92...b6b Hva faen? Hun er snart 22 år! Ei voksen KVINNE! Ikke ei lita jente. Tror kvinner klarer å ta ansvar for sitt eget liv. Lukter sjalusi her Ts kos deg du Hvorfor ikke ha det moro? Kanskje det blir dere også? Mange som er i forhold med stor aldersforskjell.
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. april 2016 #12 Skrevet 15. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du flørter tilbake og tydeligvis liker oppmerksomheten, er dette på grensen mot seksuelt misbruk av jenta. Det du beskriver, er nok innenfor det loven tillater, men du risikerer å skape store problemer for jenta med måten du opptrer på. Anonymkode: 00a92...b6b Nå lo jeg godt
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #13 Skrevet 15. april 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legg merke til at jeg skrev: " en kvinne på din egen alder å flørte med og evt bli sammen med " Anonymkode: db1b9...71a OK. Hvor står det at jeg er på leting etter noen kvinne? Hva om jeg sa jeg overhodet ikke er interessert, hvordan stopper det denne stakkars jenta fra å flørte med andre eldre menn? Er du kanskje ei slik som gir menn skylda for alt som skjer uansett hva? Anonymkode: f7b00...998
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #14 Skrevet 15. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: 1) OK. Hvor står det at jeg er på leting etter noen kvinne? 2) Hva om jeg sa jeg overhodet ikke er interessert, hvordan stopper det denne stakkars jenta fra å flørte med andre eldre menn? 3) Er du kanskje ei slik som gir menn skylda for alt som skjer uansett hva? Anonymkode: f7b00...998 1) Nei, det står ikke. Men du formidler at du liker å flørte. Er det kun med kvinner i 20-årene du liker å flørte? I så fall må du jo bare fortsette med det. Det er kun din sak. 2) Ingen har sagt noe om å stoppe henne fra å flørte med andre eldre menn. 3) Nei, jeg er ikke en slik som gir menn skylda for alt som skjer. Anonymkode: db1b9...71a 1
Smultring Skrevet 15. april 2016 #15 Skrevet 15. april 2016 (endret) 18 minutter siden, Mysticgirl skrev: Nå lo jeg godt Hvis det er en spøk, kan en jo le, men det framstår ikke som en spøk. Det at en voksen kvinne flørter med en voksen mann, kan absolutt oppfattes som voldtekt eller folkemord i dag. Endret 15. april 2016 av Smultring fløter flørter 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #16 Skrevet 15. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har regelrett blitt flørtet i noen uker av ei jente som jobber i en butikk. Jeg er dobbelt så gammel som henne og kunne vært faren hennes. Hun fyller 22 år i år og hun kom mot meg i butikken og stiller personlige spørsmål. Jeg flørter selvsagt tilbake og føler meg ikke komfortabel med å skulle stille tilsvarende private spørsmål tilbake. Hun har spurt meg om hvor jeg bor og hun har uoppfordret sagt hvor hun bor og hadde hun bare vært ti år eldre... sukk... Det er jo selvsagt godt å føle en viss dragning og omerksomheten, men trenger jeg egentlig dette? Anonymkode: f7b00...998 hVIS DETTE ER PROBLEMATISK FOR DEG, KAN DU JO SLUTTE Å GÅ TIL DEN BUTIKKEN Anonymkode: db1b9...71a 2
Gjest Bond Skrevet 15. april 2016 #17 Skrevet 15. april 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner. Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #18 Skrevet 15. april 2016 11 minutter siden, Smultring skrev: Hvis det er en spøk, kan en jo le, men det framstår ikke som en spøk. Det at en voksen kvinne flørter med en voksen mann, kan absolutt oppfattes som voldtekt eller folkemord i dag. Folkemord? Anonymkode: f2cee...e04
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #19 Skrevet 15. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: hVIS DETTE ER PROBLEMATISK FOR DEG, KAN DU JO SLUTTE Å GÅ TIL DEN BUTIKKEN Anonymkode: db1b9...71a Nei det er ikke problematisk for meg, men du leter tydeligvis etter problemer ved det hele. For ettertiden bør du lese hva som står og ikke hva du tror som står skrevet, for du tolker det som er skrevet veldig feil. Bare så det er sagt så flørter jeg med alle i alle aldre, men nå skal vel du oversette det til at flørt er det samme som samleie, noe det selvsagt ikke er. Flørt og kurtise er to vidt forskjellige ting. Den ene tingen leder til et smil, mens den andre leder forhåpentligvis til samleie. Kan du se hva som leder til hva? Anonymkode: f7b00...998
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #20 Skrevet 15. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke problematisk for meg, men du leter tydeligvis etter problemer ved det hele. For ettertiden bør du lese hva som står og ikke hva du tror som står skrevet, for du tolker det som er skrevet veldig feil. Bare så det er sagt så flørter jeg med alle i alle aldre, men nå skal vel du oversette det til at flørt er det samme som samleie, noe det selvsagt ikke er. Flørt og kurtise er to vidt forskjellige ting. Den ene tingen leder til et smil, mens den andre leder forhåpentligvis til samleie. Kan du se hva som leder til hva? Anonymkode: f7b00...998 Jeg beklager om jeg har misforstått deg. Hva ville du med denne tråden? Jeg leter ikke etter problemer Se der, du tolker meg feil. Anonymkode: db1b9...71a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå