Gjest Holititten Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 (endret) Bare flytt tråden dersom den er i feil kategori, var usikker på hvor den passet inn best. Ja, hva gjør at en fest er bra for deg? Skal ha en storslagen feiring av bursdagen min til sommeren (fyller 20) og selvfølgelig den årlige sommerfesten, og tar derfor gjerne i mot tips til hva som gjør at en fest går fra å være helt grei til sommerens beste! Har selvsagt vært på og arrangert flere fester, så alt det "basic" er på plass. Blir ofte vanvittig gøy uansett, og lurer derfor på hva som gjør festen til det helt spesielle. Endret 17. april 2016 av Holititten
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Annet enn god stemning (som er et must, selvsagt) er kanskje det viktigste rikelig med plass til alle og nok drikke. Setter pris på litt god snacks også, men det er ikke nødvendigvis det som "gjør" festen. Anonymkode: b5959...200
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 Nok sitteplasser, snacks, eventuelt å spandere noe drikke på gjestene (trenger ikke å være alkohol), musikk som er planlagt og ikke en random spotifyliste, eventuelt muligheter til å være ute Anonymkode: a738b...6eb
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Det aller viktigste er jo at man finner noen man kommer godt overens med, slik at man har det bra der. For min del er det plusspoeng om det er noe alkoholfri drikke der. Siden det er sommerfest lukter jeg nesten grillmat koldtbor-style bare ved å lese innlegget. Med salater og diverse digg tilbehør. Skal det være ute, eller inne? Noe artig pynt er jo gøy uansett alder. Anonymkode: d2291...24f 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det aller viktigste er jo at man finner noen man kommer godt overens med, slik at man har det bra der. For min del er det plusspoeng om det er noe alkoholfri drikke der. Siden det er sommerfest lukter jeg nesten grillmat koldtbor-style bare ved å lese innlegget. Med salater og diverse digg tilbehør. Skal det være ute, eller inne? Noe artig pynt er jo gøy uansett alder. Anonymkode: d2291...24f Edit: koldtbord-style. Anonymkode: d2291...24f
Gjest Holititten Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det aller viktigste er jo at man finner noen man kommer godt overens med, slik at man har det bra der. For min del er det plusspoeng om det er noe alkoholfri drikke der. Siden det er sommerfest lukter jeg nesten grillmat koldtbor-style bare ved å lese innlegget. Med salater og diverse digg tilbehør. Skal det være ute, eller inne? Noe artig pynt er jo gøy uansett alder. Anonymkode: d2291...24f Er ute, men har selvsagt mulighet til å trekke inn.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 En god fest er helst uformell. Dette betyr mat og drikke der man kan velge mellom ulike ting (altså ikke 3 retters der alle sitter stivpyntet rundt bordet), buffet/grillmat er perfekt. Da kan man reise seg litt, veksle noen ord med folk i matkøen og dermed bli kjent med flere dersom det er ukjente på festen. Ellers må det ikke være noen form for leker, leker er mitt mareritt. Det må heller ikke være sånn at alle må presentere seg i plenum for å si hvordan vi kjenner den som har bursdag. God og planlagt musikk er en selvfølge. Fester er gøy nesten uansett så lenge det er hyggelige mennesker man fester med. Anonymkode: ec7b4...7f3 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #8 Skrevet 17. april 2016 Synes oftest det blir morsomst når det er én vennegjeng samla, men mulig det er jeg som er sær. Har noen venner som alltid inviterer de fra fotballaget, de fra studiet, de h*n har vokst opp med og noen fra jobben osv, og da blir det fort litt anstrengt. Synes også det er gøy når det blir dansing, men det henger også sammen med det punktet ovenfor - det er mest gøy når det er med folk man kjenner, så man ikke er redd for å drite seg ut. Anonymkode: 75971...a77
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #9 Skrevet 18. april 2016 Ute er det jo kos med grilling og stas med noe aktiviteter, enten en lek eller bare det å sette frem vannsprederen å gå bananas med en kald dusj de som vil. Nok sitteplasser og tepper er viktig, askebegere så folk ikke må sitte i sneiper, snacks og god fingermat, musikk flertallet liker og ikke bare festarrangøren men oftest liker jeg fester uten musikk de første timene så man får rom til å prate Anonymkode: a9012...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå