Gå til innhold

Supermyke kluter uten såpe til romevask til bleiebarn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Min lille blir veldig sår av vanlig vaskeservietter. Har også prøvd vanlig vaskeklut fuktet med bare vann, men blir også for hardt uansett hvor lett vi er med hånden. 

Noen som vet om det finnes å få kjøpt supermyke kluter (gjerne engangs til å ha i stellebagen)? 

Anonymkode: 39b32...2c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mesoft, Vidi eller slike engangsservietter fås på de fleste apotek og endel butikker, selges i pakker til ca 20 kr, 100 stk. Helt kube-formede. Dette er mer bomull enn papir og jeg bruker disse selv til å fjerne øyesminke fordi det er så skånsomt og mykt.

Anonymkode: 0d729...f93

AnonymBruker
Skrevet

NB, disse engangsserviettene jeg nevner er tørre kluter og må selv fuktes og tilsettes olje. En fordel, synes jeg så kan man bruke lunkent vann og kan unngå såpe og olje/kremer. 

Anonymkode: 0d729...f93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dumkan jo kjøpe bleieflanell enten i metervis elle ri bleier. Klippe opp til passe størrelse og bruke. Skal du vaske og ikke kaste etterpå bør de faldes ellers får du masse tråd i maskinen og de varer ikke lenge. Sparkjøp har. 

Anonymkode: bf03a...9f1

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dumkan jo kjøpe bleieflanell enten i metervis elle ri bleier. Klippe opp til passe størrelse og bruke. Skal du vaske og ikke kaste etterpå bør de faldes ellers får du masse tråd i maskinen og de varer ikke lenge. Sparkjøp har. 

Anonymkode: bf03a...9f1

Jeg fant bare disse https://www.sparkjop.no/Nettbutikk-kategorier/Barn/Babyutstyr/Flanellsbleie-70x70cm-5pk/p/510252_oneSize

Kan du linke til metervaren?

Anonymkode: aa8b5...77d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...