Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:wink:

Nå som det har blitt kaldere i lufta har jeg allrede begynt med strømpebukser også når jeg bruker bukser. Synes det luner bra på denne årstiden. Hvor mange bruker det ?

Finnes det noen nylonstrømpebukser som er korte i livet ?

:wink: B.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg HATER strømpebukser, og bruker den kun i nødstilfelle, de tre gangene i løpet av vinteren jeg bruker skjørt. Ekkelt, klamt og trangt.

Skrevet

Jeg er av de som bruker strømpebukse hele vinteren, men jeg har ikke begynt med det under bukser ennå.

Skrevet

HM har nylonstrømpebukser med lavt livt ja, de går under navnet hipster på pakken.

Skrevet

Jeg bruker svært sjeldent strømpebukser. Da skal det være ganske mange kuldegrader, og helst i forbindelse med at en hel eller halv arbeidsdag skal tilbringes ute i Guds frie natur.

Skrevet

Jeg bruker strømpebukser nesten året rundt, i og med at jeg går med skjørt hele tiden :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker alltid tynne strømpebukser under på denne tiden av året. Synes det blir alt for kaldt uten. hater å fryse.

Thea :)

Skrevet

Jeg bruker strømpebukser det meste av vinteren, men det er ennå ikke kaldt nok til at jeg har funnet dem fram.

Skrevet

Foretrekker den "fot-løse" typen, altså stillongs. Da trenger jeg ikke bytte hver bidige dag!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!!!

Skal snart begynne med strømpebukse, deilig og varmt....

Skrevet

Ingen av de såkalte hipster-strømpebuksene jeg har prøvd (og i hvert fall ikke de fra H&M) har virkelig vært lave i livet. :roll: Jeg må alltid brette dem ned, uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...