Bamby Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 Nå som det har blitt kaldere i lufta har jeg allrede begynt med strømpebukser også når jeg bruker bukser. Synes det luner bra på denne årstiden. Hvor mange bruker det ? Finnes det noen nylonstrømpebukser som er korte i livet ? B.
Gjest Ethereal Skrevet 25. oktober 2004 #2 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg HATER strømpebukser, og bruker den kun i nødstilfelle, de tre gangene i løpet av vinteren jeg bruker skjørt. Ekkelt, klamt og trangt.
Lythande Skrevet 25. oktober 2004 #3 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg er av de som bruker strømpebukse hele vinteren, men jeg har ikke begynt med det under bukser ennå.
CecilieB Skrevet 25. oktober 2004 #4 Skrevet 25. oktober 2004 HM har nylonstrømpebukser med lavt livt ja, de går under navnet hipster på pakken.
Gjest Xavia Skrevet 25. oktober 2004 #5 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg bruker svært sjeldent strømpebukser. Da skal det være ganske mange kuldegrader, og helst i forbindelse med at en hel eller halv arbeidsdag skal tilbringes ute i Guds frie natur.
Gjest 1111 Skrevet 25. oktober 2004 #6 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg bruker strømpebukser nesten året rundt, i og med at jeg går med skjørt hele tiden :D
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #7 Skrevet 1. november 2004 Jeg bruker alltid tynne strømpebukser under på denne tiden av året. Synes det blir alt for kaldt uten. hater å fryse. Thea
Arkana Skrevet 1. november 2004 #8 Skrevet 1. november 2004 Jeg bruker strømpebukser det meste av vinteren, men det er ennå ikke kaldt nok til at jeg har funnet dem fram.
Gjest Nin@ Skrevet 1. november 2004 #9 Skrevet 1. november 2004 Foretrekker den "fot-løse" typen, altså stillongs. Da trenger jeg ikke bytte hver bidige dag!
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #10 Skrevet 1. november 2004 Hei!!! Skal snart begynne med strømpebukse, deilig og varmt....
Gjest Virvel Skrevet 1. november 2004 #11 Skrevet 1. november 2004 Ingen av de såkalte hipster-strømpebuksene jeg har prøvd (og i hvert fall ikke de fra H&M) har virkelig vært lave i livet. Jeg må alltid brette dem ned, uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå