AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Tar penicillinkur som jeg som vanlig reagerer på med kvalme og diaré. Beklager detaljene som kommer nå, så de som er litt fisefine bør kanskje komme seg ut av tråden før de leser videre. Nå når jeg går på nr 2 så føler jeg at selv om jeg har diaré så vil jeg ta i litt når det verste har kommet ut, fordi det sitter alltid litt igjen, men jeg har vært så mye på nr 2 nå at jeg har skikkelig vondt der bak. Og så kjennes det ut som om at det alltid sitter en liten avføringsrest på innsiden i rektum som sagt. Det er litt sånn stikkende følelse, som om at det er noe hardt. Men jeg har kjent litt der bak i dag i dusjen for å sjekke om det var noe galt, og det kjennes ikke ut som om at det er noe galt. Det aller verste er når jeg prøver å trykke ut, for når avføringen går forbi det området som er sårt kjennes det ut som om at det er en svær, hard klump selv om det bare er diaré. Det er vel fordi det er så sårt tror jeg at tarmen ikke klarer mer snart. Så hva skal jeg gjøre da? Det er så vondt, men avføringa må jo ut. Noen tips? Anonymkode: 65fff...096
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hemorroide Anonymkode: 29abf...98b Som sagt tviler jeg på det. Jeg tror heller bare det er sårt. Jeg er ikke ute etter noen spekulasjoner eller diagnose her, men tips Anonymkode: 65fff...096
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som sagt tviler jeg på det. Jeg tror heller bare det er sårt. Jeg er ikke ute etter noen spekulasjoner eller diagnose her, men tips Men herregud, det er jo en hemorroide du beskriver. Hva slags tips er det du er ute etter?? Anonymkode: 29abf...98b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #5 Skrevet 15. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men herregud, det er jo en hemorroide du beskriver. Hva slags tips er det du er ute etter?? Anonymkode: 29abf...98b Nei, jeg har ikke beskrevet noen slags hemoroide. Har du ikke noen tips mot at jeg er sår der bak så kan du holde deg unna tråden min. Anonymkode: 65fff...096
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #6 Skrevet 15. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: ei, jeg har ikke beskrevet noen slags hemoroide. Hemorroide eller analfissur, men hemorroide er nok mest sannsynlig. Anonymkode: 29abf...98b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #7 Skrevet 15. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke noen tips mot at jeg er sår der bak Anonymkode: 29abf...98b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #8 Skrevet 15. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 29abf...98b Jeg visste virkelig ikke at hemoroidesalve hjelper mot at avføringen sitter i rektum, som er grunnen til at det kjennes ut som om at det er noe der, for at det er noe der, men jeg klarer ikke presse ut det som er igjen. Herregud, kan dere som tror det er hemoroide holde dere unna tråden. Jeg kjenner kroppen min best, og vet at det er fordi jeg er sår og fordi jeg har diare og fordi det sitter igjen avføring i rektum. Vær så snill slutt å ødelegg tråden min. Må jeg virkelig lage en ny slik at dere holder dere unna? Må jeg virkelig rapportere dere? Anonymkode: 65fff...096
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #9 Skrevet 15. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner kroppen min best, og vet at det er fordi jeg er sår og fordi jeg har diare og fordi det sitter igjen avføring i rektum. Men kjære deg, det er jo slik hemorroider kan oppleves. Anonymkode: 29abf...98b 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #10 Skrevet 15. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men kjære deg, det er jo slik hemorroider kan oppleves. Anonymkode: 29abf...98b Nå er det nok. Du er rapportert. Hold deg unna. Nå kommer ingen andre til å svare meg fordi du har ødelagt tråden min. Takk skal du ha. Du er nok et utrolig godt menneske Da får jeg google jeg da, siden du tydeligvis ikke vil at jeg skal få hjelp fordi det er viktigst for deg at det er en hemoroide når det bare er avføringen. Guri, jeg blir så irritert på sånne mennesker som deg. Anonymkode: 65fff...096
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #11 Skrevet 15. april 2016 Om det er sårt så smør med en salve. Inotyol er en kjempegod salve mot såre rumper. Da er det over på veldig kort tid. Det er jo rart om det skal være avføring som sitter igjen, da må du ha en utposing på tarmen. Lite sannsynlig. En rift er sannsynlig etter å ha hatt noen runder med diaré. Hemoroider kommer også etter diaré, selv om du ikke vil høre det. Vask deg godt og smør, etter hvert dobesøk. Anonymkode: 15340...a8e 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #12 Skrevet 15. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får jeg google jeg da Google hemorroider+diaré. Anonymkode: 29abf...98b
EvaLena Skrevet 15. april 2016 #13 Skrevet 15. april 2016 Jeg tør vedde en banan på at du har hemoroide. Har nemlig hatt det selv etter diaré. Det skader jo ikke å prøve hemoroide salve og stikkpiller. Hvis du ikke får akkurat det rådet du vil ha her inne, så får du ringe legen din. Rapporter meg 😂😂😂 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #14 Skrevet 15. april 2016 Tror du rett og slett bare er sår, siden det ikke er hemoroide. Du bør få noe bedøvende så du kan smøre på inntil diaréen gir seg. Anonymkode: 3fd7d...f92
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #15 Skrevet 15. april 2016 Det er ikke avføring, det er enten ett sår eller en hemoride. Anonymkode: eba3c...d9b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #16 Skrevet 15. april 2016 16 minutter siden, EvaLena skrev: Jeg tør vedde en banan på at du har hemoroide. Har nemlig hatt det selv etter diaré. Det skader jo ikke å prøve hemoroide salve og stikkpiller. Hvis du ikke får akkurat det rådet du vil ha her inne, så får du ringe legen din. Rapporter meg 😂😂😂 Du får sende bananen i posten da. Jeg har hatt en utvendig hemoroide i mange, mange år (som nå er en liten marisk) men sist jeg sjekket kom det ikke avføring ut av en hemoroide. Det kommer blod ut av en hemoroide. Det aller største symptomet på hemoroider er blod, spesielt om de er innvendig. Jeg har ingen blod som renner ut av rektum. Derfor er det heller ikke ett sår, men det er sårT. Grunnen til at jeg vet det er avføringsrester er fordi om jeg setter meg på do og trykker så prøver avføringen å komme ut, men jeg får den ikke ut fordi det gjør vondt å trykke, så jeg må vente til magen selv trykker avføringen ut. I går skjedde det også, at avføringen kom ut til slutt, og da gikk den stikkende følelsen av å ha en avføring helt i endetarmen over. Nå får jeg det ikke til fordi det er enda sårere i dag enn i går fordi jeg har hatt mye mer diaré siden da. Hvis jeg putter fingeren oppi kjenner jeg at avføringen sitter der, men den er ikke hard, men jeg er sår og da kjennes det ut som om at den er hard. Så må jeg virkelig skrive en avhandling om at det er avføringen som sitter igjen før jeg ber om et råd som ikke handler om hemoroide? 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du rett og slett bare er sår, siden det ikke er hemoroide. Du bør få noe bedøvende så du kan smøre på inntil diaréen gir seg. Anonymkode: 3fd7d...f92 Takk, endelig! Kan man kjøpe noe sånt reseptfritt? Anonymkode: 65fff...096
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #17 Skrevet 15. april 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det er sårt så smør med en salve. Inotyol er en kjempegod salve mot såre rumper. Da er det over på veldig kort tid. Det er jo rart om det skal være avføring som sitter igjen, da må du ha en utposing på tarmen. Lite sannsynlig. En rift er sannsynlig etter å ha hatt noen runder med diaré. Hemoroider kommer også etter diaré, selv om du ikke vil høre det. Vask deg godt og smør, etter hvert dobesøk. Anonymkode: 15340...a8e Man trenger ikke ha utposing på tarmen for at det sitter igjen avføring. Anonymkode: 65fff...096
EvaLena Skrevet 15. april 2016 #18 Skrevet 15. april 2016 Hemoroide salve er bedøvende, så da kjøper du det ig slår 2 fluer i en smekk 😊 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #19 Skrevet 15. april 2016 2 minutter siden, EvaLena skrev: Hemoroide salve er bedøvende, så da kjøper du det ig slår 2 fluer i en smekk 😊 Man skal ikke bruke hemoroidesalve når man ikke har hemoroider. Det blir som å bruke voltaren krem på foten mot tørr hud. Du gjør vel ikke det, gjør du? Jeg skjønner ikke meg på folk på KG som er så bastant som dette. Som om at du har stukket fingeren din oppi rumpa mi og dermed kan konkludere later det ut som. Altså, hallo. Anonymkode: 65fff...096
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #20 Skrevet 15. april 2016 4 minutter siden, EvaLena skrev: Hemoroide salve er bedøvende, så da kjøper du det ig slår 2 fluer i en smekk 😊 Og så lurer jeg på hvor det blir av den bananen! Anonymkode: 65fff...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå