AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Jeg har sånne bryster som Samantha Fox har, bare ikke fullt så store. Har slitt med komplekser rundt dette i mange år, da slike bryster ikke akkurat er idealet idag... Hva syntes dere menn egentlig om sånne? Hva hadde dere tenkt om dere fikk en dame til sengs og når bh'en kom av så ser brystene hennes slik ut?:/ Mine er litt mindre og hakket mer "pyramideformet".. Har desverre ikke råd til å legge inn silikon før jeg er ferdig med studiene.. Anonymkode: 47e42...2a2
helt_vanlig_mann Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Etter beskrivelsen din å dømme så har ikke du noe du skulle bekymre deg over, de høres faktisk veldig fine ut 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sånne bryster som Samantha Fox har, bare ikke fullt så store. Har slitt med komplekser rundt dette i mange år, da slike bryster ikke akkurat er idealet idag... Hva syntes dere menn egentlig om sånne? Hva hadde dere tenkt om dere fikk en dame til sengs og når bh'en kom av så ser brystene hennes slik ut?:/ Mine er litt mindre og hakket mer "pyramideformet".. Har desverre ikke råd til å legge inn silikon før jeg er ferdig med studiene.. Anonymkode: 47e42...2a2 Hadde ikke brydd meg nevneverdig. Da blikket mitt flyttes lenger ned mot fitta di. Er først og fremst den som frister og skal inntakes under sexakten. Pupper er bare et tilbehør. Glem dine tanker om silikoninnlegg, er først og fremst det du har mellom beina som intresserer menn. Forstått? Anonymkode: 1931c...23f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sånne bryster som Samantha Fox har, bare ikke fullt så store. Har slitt med komplekser rundt dette i mange år, da slike bryster ikke akkurat er idealet idag... Hva syntes dere menn egentlig om sånne? Hva hadde dere tenkt om dere fikk en dame til sengs og når bh'en kom av så ser brystene hennes slik ut?:/ Mine er litt mindre og hakket mer "pyramideformet".. Har desverre ikke råd til å legge inn silikon før jeg er ferdig med studiene.. Anonymkode: 47e42...2a2 Skal du ta silikon for å matche puppemoten? Ærlig talt. Vær fornøyd med dem du har, de er helt sikkert veldig fine! Anonymkode: 3cb8f...a21 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #5 Skrevet 15. april 2016 Vanskelig å si bare basert på beskrivelse. Prøver å se det for meg, men klarer ikke. Kan du legge ut et bilde? Anonymkode: f0311...649
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. april 2016 #6 Skrevet 15. april 2016 (endret) Den 15.4.2016 at 15.03, AnonymBruker skrev: Vanskelig å si bare basert på beskrivelse. Prøver å se det for meg, men klarer ikke. Kan du legge ut et bilde? Anonymkode: f0311...649 Jeg tok meg bryet og googlet for deg og da kom dette opp. Så regner med TS har slike og de er da veldig fine http://www.gibud.no/auction/APUserImages/2015B103168F1OEYHBORPRVNQ.JPG Endret 16. april 2016 av Ann Christin
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #7 Skrevet 15. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sånne bryster som Samantha Fox har, bare ikke fullt så store. Har slitt med komplekser rundt dette i mange år, da slike bryster ikke akkurat er idealet idag... Hva syntes dere menn egentlig om sånne? Hva hadde dere tenkt om dere fikk en dame til sengs og når bh'en kom av så ser brystene hennes slik ut?:/ Mine er litt mindre og hakket mer "pyramideformet".. Har desverre ikke råd til å legge inn silikon før jeg er ferdig med studiene.. Anonymkode: 47e42...2a2 Dette må da være tull... Anonymkode: a38d3...b63 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #8 Skrevet 15. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette må da være tull... Anonymkode: a38d3...b63 Nei, jeg har jo ikke så store som hun har, men formen er samme og med lik "areola" (?) rundt brystvortene.. Ser ekstremt sjelden andre med slike bryster i dusjen på trening f eks (ikke at jeg nistirrer på de andres pupper, men ) Anonymkode: 47e42...2a2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #9 Skrevet 15. april 2016 Hva mener du med at Fox sine pupper ikke er idealet? De er jo grisefine. Og så er det rart at du har fått dette inntrykket ved å "ikke-titte-så-nøye" på andre damers bryster. Skal du først sammenligne og få et dårlig bilde av deg selv, så studer de i alle fall inngående, så har du litt grunnlag å basere det på i det minste. Anonymkode: f3799...a08
Gjest snerk1234 Skrevet 15. april 2016 #10 Skrevet 15. april 2016 Håper du kødder, hvordan kan man IKKE være fornøyd med å ha pupper som sexsymbolet Samantha Fox?!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #12 Skrevet 15. april 2016 Tilsynelatende ingen kvinner klarer å være fornøyde med hvordan de ser ut. Hvordan er det idealkroppen og -ansiktet ser ut nå til dags, egentlig? At en kvinne med slike pupper ønsker å legge inn silikon, er for meg HELT uforståelig..... TS, jeg håper du kommer på bedre tanker innen du er ferdig med studiene.. Du har perfekte pupper, slapp av. Anonymkode: 0c9d0...443
Gjest Skrevet 16. april 2016 #13 Skrevet 16. april 2016 Ryddet tråden for bilder med opphavsrett. Ann Christin, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå