AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Var inne på profilen min nettopp. Det står at jeg har tre følgere. Hva betyr det? Får de beskjed hver gang jeg skriver noe? Jeg har ikke fått beskjed om at jeg har følgere en gang. Anonymkode: d6be6...49b
Gjest Bergtekjen Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Den 15.4.2016 at 10.06, AnonymBruker skrev: Var inne på profilen min nettopp. Det står at jeg har tre følgere. Hva betyr det? Får de beskjed hver gang jeg skriver noe? Jeg har ikke fått beskjed om at jeg har følgere en gang. Anonymkode: d6be6...49b Er dette på KG, facebook, instagram eller noko anna? I dei fleste tilfeller betyr det at nokon velger å få varsler når du skriver noko, legger ut noko o.l.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 Et øyeblikk siden, Karou skrev: Er dette på KG, facebook, instagram eller noko anna? I dei fleste tilfeller betyr det at nokon velger å få varsler når du skriver noko, legger ut noko o.l. For man opp det på facebook? Jeg trodde man måtte velge at man ønsket å ha det jeg. Anonymkode: 8b05d...5bc
Gjest Bergtekjen Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For man opp det på facebook? Jeg trodde man måtte velge at man ønsket å ha det jeg. Anonymkode: 8b05d...5bc Meiner du får opp varsel om at man har fått følgere eller innlegg frå dei man følger? Varsel veit eg ikkje fordi ingen følger meg, men eg får hvertfall opp innlegg frå dei eg følger i facebook-feeden min. Eg er ganske sikker på at du kan velge om folk skal få lov til å følge deg eller ikkje, ja, utan å ha sjekka dette nylig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå