Gå til innhold

Trenger tips til tenåringsrom!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Inger Britt

Hei!

Trenger litt hjelp fra tenåringene her inne :P

Skal innrede et 11 kvadratmeter stort (lite) rom til en jente på 16 år.

Så da spør jeg hvordan har dere innredet rommet deres?

Tar gjerne i mot tips fra andre enn tenåringene også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spill The Sims 2! Der får du idèer!

Men fra spøk til alvor.. Hvordan du innreder det kommer litt ann på personligheten til ho du skal innrede det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør kanskje 16-åringen selv bestemme?

Ikea har masse fint!

Innredningen er litt avhengig om hva rommet skal brukers til, skal hun kun sove der, skal det være plass til å gjøre lekser og ta i mot besøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at en tur på Ikea -sammen med 16 åringen-kan være lurt!

Der har de innredet flere rom som liksom står helt klare...på ulike størrelser...du kan sikkert stjele noen gode ideer derfra.

Eneste konkrete tips jeg kommer på i farta er at det kan være greit med en seng som enkelt kan bli en "pen sofa" når hun skal ha venninder på besøk etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ganske nylig pusset opp og møblert to tenåringsrom. Vi startet med at de valgte farge på veggene og så tok vi resten på bakgrunn av det. Noe møbler hadde de fra før, så som seng, skrivebord og bokhylle. Deretter tok vi en tur på Ikea hvor de fikk velge seg ut en del til rommene sine. Her gikk det i sengeteppe, puter, gulvteppe, hyller, tv-bord og diverse småsaker.

Det er viktig at tenåringen er med på å bestemme siden det er h*n som skal bo der. Du kan komme med råd og tips, men de skal ha det avgjørende ordet. Jeg prøvde å påvirke mine til å ha lyse farger på veggene fordi det da er lett å skifte stil/farger på tekstiler senere. Uansett så fikk de beskjed om at rommene ble ikke malt om bare fordi de etter et år var lei fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...